Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkeät kirjoittelijat

Vierailija
19.07.2020 |

Miksi täällä on usein kauhean ilkeitä,jopa törkeitä vastauksia ihmisille, osa ihan sairaita, aivan ihmeellisiä kirjoituksi aja vastauksia.
Miksei täällä voi vaan asiallisesti vastailla. Kauheeta irvailua ja ilkeilyä.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modet voisivat laittaa törkykirjoittelijat muutaman viikon jäähylle. Kun näin tehtäisiin, selviäisi nopeasti, onko tuollaisia kirjoittelijoita vähän vai paljon. Jos vähän, palstan taso nousisi joksikin aikaa, kun tärkeät viestit olisi ensin tehokkaasti ilmiannettu ja se olisi johtanut kirjoittajan estämiseen. Tietysti ihmisillä on useita laitteita, mikä hieman mutkistaisi asiaa.

Vierailija
22/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modet voisivat laittaa törkykirjoittelijat muutaman viikon jäähylle. Kun näin tehtäisiin, selviäisi nopeasti, onko tuollaisia kirjoittelijoita vähän vai paljon. Jos vähän, palstan taso nousisi joksikin aikaa, kun tärkeät viestit olisi ensin tehokkaasti ilmiannettu ja se olisi johtanut kirjoittajan estämiseen. Tietysti ihmisillä on useita laitteita, mikä hieman mutkistaisi asiaa.

Kannatan lämpimästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä palsta on luuserien käyttämä. Varmasti ainakin puolet käyttäjistä on mielialalääkityksellä.

Ei kai täällä nyt aivan niin paljoa ole feministejä?

Vierailija
24/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä palsta on luuserien käyttämä. Varmasti ainakin puolet käyttäjistä on mielialalääkityksellä.

Ja tässä meillä heti alkuun malliesimerkki pahasta ihmisestä. Luuseri = mielialalääkityken omaava? Juuri tällaisien ei pitäisi elää.

Vierailija
25/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä meillä heti alkuun malliesimerkki pahasta ihmisestä. Luuseri = mielialalääkityken omaava? Juuri tällaisien ei pitäisi elää.

Monella on mielialalääkitys juuri tämän kaltaisten ihmisten takia.

Vierailija
26/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan, mutta nykyisin taitaa olla aika haastavaa paikallistaa törkykirjoittajat, koska täällä harrastetaan myös asiallisten viestien ja viestiketjujen ilmoittamista asiattomiksi. Myös nämä pitäisi pystyä tunnistamaan ja blokkaamaan. Tämäkin on automaattisesti aika vaikeaa.

Vierailija
27/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasasta leviävä narsismi ja pahuu.

”Meillä on kaikilla rajoitteemme!”

”Minä en ole mikään hyväntekijä!”

Vierailija
28/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilkeilen koska yhteiskunta ei ole ollut mukava minua kohtaan.

Vierailija
29/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on varmasti ilkeätä kirjoittelua ja muuta pskaa pelkästään jo ton "ilmoita asiattomaksi" napin vuoksi. Jos yrittää keskustella asiallisesti yhtään mistään, niin kohta huomaa, että omat viestit katoavat, kun joku ilmoittelee niitä asiattomiksi. Sitten kun kirjoittelee pskaa, niin ne viestit kyllä säilyvät. Ihmettelen, miten täältä on niin helppo poistattaa viestejä, vain jos ei itse tykkää viestistä. Ehdottaisin tuohon ilmoita asiattomaksi nappiin sellaista muutosta, että sen painamisen jälkeen tulisi valikko, josta pitäisi valita, miksi se on asiaton (rikkoo sääntöjä, sisältää herjauksen, kehottaa rikokseen, tms.) ja tarkastaja oikeasti tarkastaisi, pitääkö tämä paikkansa. Viestin voisi myös aluksi piilottaa, jolloin muut käyttäjät voisivat ilmoittaa sen asialliseksi. Olen joskus itsekin kokeillut ilmoittaa täysin asiallisia viestejä asiattomiksi ja ne ovat kadonneet. Sori siitä, mutta oli pakko kokeilla, jotta sain vahvistuksen asialle

Vierailija
30/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri itsekkyydessä, ahneudessa ja pahuudessa kytee toisten alistamisen ja mollaamisen siemen.

Vierailija
31/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö sitten saat mielestäsi tuomaroida kuka saa elää ja kuka ei? Nettikirjoutuksen perusteella. Sinunkin kannattaa miettiä ihan tuota omaa käytöstäsi ja kirjoitteluasi.-eri

Vierailija
32/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demonit. Ihmisyyden varjot.

Vierailija
33/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetuhoisille ihmisille ei saa vittuilla, tätä eivät kaikki läskitorvet ymmärrä.

Minusta mielenterveysongelmaisten ei kannata täällä roikkua vaan hakea apua ihan oikeista kanavista.

Vierailija
34/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on varmasti ilkeätä kirjoittelua ja muuta pskaa pelkästään jo ton "ilmoita asiattomaksi" napin vuoksi. Jos yrittää keskustella asiallisesti yhtään mistään, niin kohta huomaa, että omat viestit katoavat, kun joku ilmoittelee niitä asiattomiksi. Sitten kun kirjoittelee pskaa, niin ne viestit kyllä säilyvät. Ihmettelen, miten täältä on niin helppo poistattaa viestejä, vain jos ei itse tykkää viestistä. Ehdottaisin tuohon ilmoita asiattomaksi nappiin sellaista muutosta, että sen painamisen jälkeen tulisi valikko, josta pitäisi valita, miksi se on asiaton (rikkoo sääntöjä, sisältää herjauksen, kehottaa rikokseen, tms.) ja tarkastaja oikeasti tarkastaisi, pitääkö tämä paikkansa. Viestin voisi myös aluksi piilottaa, jolloin muut käyttäjät voisivat ilmoittaa sen asialliseksi. Olen joskus itsekin kokeillut ilmoittaa täysin asiallisia viestejä asiattomiksi ja ne ovat kadonneet. Sori siitä, mutta oli pakko kokeilla, jotta sain vahvistuksen asialle

Olen samaa mieltä. Auttaisiko tilannetta, mikäli ilmoita asiattomaksi toiminto ei automaattisesti poistaisi, mikäli ilmoittaja ei ole kirjautunut käyttäjä JA mikäli joku kirjautunut käyttäjä olisi tykännyt kommentista? Tämä voisi nostaa kirjautuneiden käyttäjien määrää joiden seasta olisi helpompi löytää ongelmayksilöt.

Vierailija
35/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on joitakin aiheketjuja joihin pelleily ei sovi. Esim. täällä on välillä itsetuhoisia ihmisiä, jotka ovat jo päättäneet tehdä jotain itselleen. Pitäis jokaisen miettiä mitä sellaiselle henkilölle kirjoittaa.

Emme voi tietää onko aitoa vai feikkiä, mutta kannattaa ohjata hakemaan oikeasta paikasta apua.

Vierailija
36/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun naisien todellinen luonne pääsee täällä valloilleen kun ei pidä kasvotusten jutella vaan sen voi tehdä anonyymisti.

Kyllä sitä kasvotusten ollaan mukavia mutta kun selän kääntää niin heti on toinen ääni kellossa.

Minä kuulun niihin, jotka vastaavat mm. sinun "naisten todellinen luonne" -kirjoituksiisi ilkeästi ja ivallisesti - täysin aiheellisesti.

Suomalaisnaisten luonteen, ulkonäön, osaamisen jne. loputon herjaaminen on surkuhupaisaa. Etenkin, kun katsoo, missä jamassa alkoholisoituneet ja huonosti pärjäävät suomalaismiehet ovat. 

Kirjoita ystävällisesti, niin vastaan ystävällisesti. Yksinkertaista, vai kuinka?

Vierailija
37/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä tuo yksi aloittaja häihin sopivasta mekosta. Sisältää sekä suoraa että piilopottuilua, ja tunteet alkoi kuumeta. Luetun ymmärtämisessäkin tuntui osalla ketjuun vastanneissa olevan vaikeksia. Karseata luettavaa. Nainen on naiselle susi.

Se, että joku arkinen mekko ei kaikkien mielestä sovi juhlavaatteeksi ei ole pottuilua. Myöskään se ei ole pittuilua jos ei pidä samoista mekoista/tyylistä kuin joku muu kurjoittaja.

Vierailija
38/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täällä nyt aivan niin paljoa ole feministejä?

Loputtomat ja turhat feministilöpinät voisi jättää pois.

Voit tietenkin olla sitä mieltä, että naisten tekemästä arvokkaasta työstä pitää maksaa surkeasti, mutta naisena en jaa käsitystäsi.

Vierailija
39/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsetuhoisille ihmisille ei saa vittuilla, tätä eivät kaikki läskitorvet ymmärrä.

Minusta mielenterveysongelmaisten ei kannata täällä roikkua vaan hakea apua ihan oikeista kanavista.

Tämä. Täällä ei ole kenenkään pakko olla ja lukea kirjoituksia. Olen käynyt tällä palstalla jo hyvin kauan ja oppinut, että voin syyttää vain itseäni, jos mieleni täällä pahoitan. Muita ei voi syyttää tässäkään asiassa.

Vierailija
40/64 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tänne kirjoittelevat katkerat, elæmässään epäonnistuneet naiset. Palsta on täynnä äärivasemmistolaisuutta, miesvihaa, menestyneiden kadehtimista ja perinteisten arvojen pilkkaa. Palsta on suomalaisen yhteiskunnan nurjan puolen äänitorvi.

”Nurja puoli” on sen toisen puoliskon pahuuden tulosta. Se peili. Sen eteen nyt vaan, demoni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän