Kun mies antaa pakit
Minulla on aika selvä käsitys siitä millaisen naisen haluan. En pelkää antaa pakkeja jos ajaudun seuraan missä en halua olla. Juuri tämä on nais(t)en itsetunnolle todella kova kolaus. En vain ymmärrä miksi.
Kommentit (31)
En mä oikein usko että pakkien saaminen on naiselle niin kova kolaus kuin miehelle. Kaikki mun tietämät häiriköt ja exien vainoajat on katkeria MIEHIÄ jotka ei osaa päästää irti menneestä suhteesta ja ei hyväksy sitä että nainen(kin) saa päättää omasta seurastaan ja elämästään. Myös uutisissa on melkein joka viikko juttua miehistä jotka on tappaneet ex-tyttöystävän tai ex-vaimon kun ovat seonneet jättämisestä ja kuvitelleet omistavansa kumppaninsa koko elämän.
No itse olen 40+ ja onnellisesti parisuhteessa, mutta tottakai ne pakit on jommankumman annettava, jos suhde ei tunnu hyvältä! Mikä vika siinä sitten on, jos se on se mies? Vai kuuluuko mammojen mielestä naisen aina päättää???:)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 23:22"]
No itse olen 40+ ja onnellisesti parisuhteessa, mutta tottakai ne pakit on jommankumman annettava, jos suhde ei tunnu hyvältä! Mikä vika siinä sitten on, jos se on se mies? Vai kuuluuko mammojen mielestä naisen aina päättää???:)
[/quote]Pakit btuli mieleen jos nainen hakee esim tanssimaan. Oliko kysymys erosta?
MIkä vaihe katsotaan pakkien antamiseksi? Tarkoitatko ap. suhdetta vai satunnaista ravintolaiskua, vai mitä?
MIkä vaihe katsotaan pakkien antamiseksi? Tarkoitatko ap. suhdetta vai satunnaista ravintolaiskua, vai mitä?
Miksi ei koskaan puhuta meistä naisista, jotka olemme aloitteellisia ja saamme pakkeja? Meitä on!
en soita. en ole mies tekemään miehen hommia. oikean kundin kuulu sopivuuden merkeissä liehitellä naista ja soittaa itse ja pyytää seuraaville treffeille tai vaikka soittaa sanoakseen että haluaisi tietää mitä mulle kuuluu, että haluaisi vaan kuulla mun äänrn. näin mulla on ollut. useammin kuin kerran. ajattele useat naiset saattoi odottaa soittoasi mutta et soittanut ja se oli merkki niille että et kiinnostunut. näin se vain on se on miehen homma ottaa riskin ja näyttää kiinnostiksen, mahdolliset pakit kuuluu asiaan, mutta sellaista että kundi vaan odottaa ja katsoo että varman päälle menisi ja että tyttö itse juoksisi luoksesi, ainakin minuun ei vaikutusta ollenkaan. tykkään kun kundi kertoo ja soittaa jos tykkä kun ollaam tutustumisvaiheessa. kaikki sopivuudrn merkeissä tietenkin, liika soittaminen ei uppoa myös. siis ei jotain 5 soittoa päivässä.
en tosiaankaan soita! jos kundi soittaa mulle ja mä vastaan se on jo merkki kundille. että mä olen kiinostunut. ja sitten hän saakin pyytää toisille treffeille. jos haluaa. itse en pyydä toisille treffeille. sitten suhteessa tietysti ihan sama miten menee ja kuka pyytää. mutta kun tutustumusvaiheessa en nimittäin tarvitse sellaista kundia joka katsoo baarissa jotain tyttöä tunnin verran ja katsoo että onkohan sillä poikaystävää mukana, onkohan se kiinnostuntu että jos katsoo niin voisi vaikka hymyilla kundille sitten se sit uskaltaa.. yksi kundi on ikeasti selittänyt mulle näin että katsoi mua ja mietti näitä, odotti että hymyilen sille. NO MENE JA KYSY! JOS TYKKÄÄT TYTÖSTÄ MENE JA KYSY MAHDOLLISIMMAN KOHTELIAASTI, SANO JOTAIN VAIKKA ETTÄ ETTÄ OLETTE NIIN KAUNIS VOIKO PUHUA.... siltä kundilta mä kysyin että no entä jos joku muu olisi ehtinyt menemään mulle puhumaan ennen kuin hän ehti? sitä hän ei ajatellut. niin jos istuu ja odottaa tilaisuus menee. itselläni on sellainen asia että itse en osaa flirttailla miehille. olen ujo antamaan niitä merkkejä. joten mies saa ottaa sen hänelle kuuluvan velvollisuutensa ja mennä puhumaan mulle, sitten soittamaan ja pyytämään toisille treffeille, jos sitten kiinnostui. ja monta kundia olen saanut itseni perään. siis ei monta seksikumppania mutta monia jotka osaa tehdä sen aloitteen rohkeammin. en itse rupea aloitukse tekijäksi. ujous on ymmärrettävää ja herkkääkin miehessä. parempi kuin ereganttisuus. mutta rajansa kaikella, ei naisen kuulu soitella treffien perään.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 23:14"]
Miksi miehen pitäisi soittaa? Mikset itse soita sille jos sinua kiinnostaa? Minä odotan yleensä naisen osoittavan kiinnostusta juuri sillä että ottaa ensitreffin jälkeen yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 23:05"]
jos kundi vaikka pyytää treffeille ja sitten ei soita miksi kukaan nainen pitäisi sitä itsetunnon kolauksena?
[/quote]
[/quote]
joo mä en soita pyytämään ekoille tai tokille treffeille. kerran baarissa yksi komea kundi vieressäni sai kauniilta tytöltä ehdotuksen että tyttö ostaisi sille drinkin. olipa outoa. kaunis tyttö ja ehdottelee? no tyttö sitten meni johonkin kun hänen kaverit kutsi häntä. tai ehkä hänen ideana oli se että kunsi seuraisi häntä? no sitä ennen hän oli just katselemassa mua ennen kun se tyttö tuli. kenen kanssa se kundi sitten puhui koko illan ja kenelle osti 2 drinkkiä? niin mulle. kun en tyrkyttänyt itseäni. vaikka olisin voinut. en tehnyt sitä. ja sain kundin kiinnostuksen vaikka se toinen tyttö oli kyllä kaunotar ja mua hoikempi, ja avonaiset kauniit vaatteet, itelläni oli aika vaatimaton toppi päällä. niin sitä että harvemmin mies kiinnostuu kun nainen metsästää sen. poikkeuksiakin on. mutta itse kun edes välitä metsästämään kundeja, niin saan niitä perääni todella suurella määrällä. joten neuvoni on naisille, älkää menkö itse ehdottelemaan. joku hymy tai mennä ehkä istumaan tai seisomaan jonnekkin kiinnostamansa kundin viereen, se jo riittää. jos hän tykkää niin sitten tulee puhumaan. sitten vielä että harvemmin sitä mitään suhdetta tulee jos antaa seksiä liian nopeasti. mutta tässäkin poikkeuksia mutta ainakin 7 treffiä itse odotan. niin ja jos kundilla on ihan oikea himo ja kiinnostus niin odottaa vaikka pidempäänkin.
Harmi 18. Minäkään en sitä pääsääntöisesti soittele ensimmäisen treffin jälkeen. Enkä tarjoile baarissa vieraille naisille mitään drinkkejä.
-ap
Miksi miehen pitäisi soittaa? Mikset itse soita sille jos sinua kiinnostaa? Minä odotan yleensä naisen osoittavan kiinnostusta juuri sillä että ottaa ensitreffin jälkeen yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 23:05"]
jos kundi vaikka pyytää treffeille ja sitten ei soita miksi kukaan nainen pitäisi sitä itsetunnon kolauksena?
[/quote]