Kun mies antaa pakit
Minulla on aika selvä käsitys siitä millaisen naisen haluan. En pelkää antaa pakkeja jos ajaudun seuraan missä en halua olla. Juuri tämä on nais(t)en itsetunnolle todella kova kolaus. En vain ymmärrä miksi.
Kommentit (31)
En ole miehiltä saanut pakkeja koskaan (tosin en sinkkunakaan paljoa aloitteita tehnyt kun en ole koskaan epätoivoisesti miestä etsinyt, odottanut että kohdalle sattuu joku kiinnostava ja sitten sattuikin, ja teki itse aloitteen), mutta en ymmärrä miksei miehellä olisi yhtä lailla oikeutta antaa pakkeja kuin naisellakin. Ja jos saakin pakit niin sehän ei tarkoita mitään muuta kuin ettei ollut sen nimenomaisen ihmisen mieleen, makuja kun on monia. Liian känniset tosin tuskin ovat kenenkään mieleen.
Mielenkiintoinen avaus. Minä teen aloitteita ja saan joskus pakkejakin, mutta ei mun itsetunto siitä kyllä kolise. Totta kai se harmittaa, jos on ehtinyt ihastua, mutta itsetunto?
Kyllä mun itsetunto saa deittailusta vain kohennusta, sillä pakkeja tulee harvoin, ja silloinkin on mies ollut hyvin otettu mun huomiosta. Miksi niitten pitäisi egolle ottaa? En mä oo kaikkivaltias kauneuden ja täydellisyyden jumalatar, josta joka ainoan miehen tulisi olla kiinnostunut, tai mussa on jotain vikaa.
Muitten pakkeja saaneiden naisten kokemuksia tähän?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 13:47"]
Mielenkiintoinen avaus. Minä teen aloitteita
[/quote]
MITEN teet aloitteita?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 23:22"]
No itse olen 40+ ja onnellisesti parisuhteessa, mutta tottakai ne pakit on jommankumman annettava, jos suhde ei tunnu hyvältä! Mikä vika siinä sitten on, jos se on se mies? Vai kuuluuko mammojen mielestä naisen aina päättää???:)
[/quote]
Ööh.. Eikö pakit lähinnä tarkoita sitä, että joku pyytää treffeille tms ja siihen sanotaan ei. Jos parisuhde päätetään niin sitä kutsutaan ainakin meillä päin eroksi eikä pakeiksi.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 22:32"]
Minulla on aika selvä käsitys siitä millaisen naisen haluan. En pelkää antaa pakkeja jos ajaudun seuraan missä en halua olla. Juuri tämä on nais(t)en itsetunnolle todella kova kolaus. En vain ymmärrä miksi.
[/quote]
Ei pahalla ap, mutta vaikutat hivenen ylimieliseltä. Ehkä, jos laskeutuisit sieltä norsunluutornistasi alas, niin voisit löytääkin sen etsimäsi naisen. Harva nainen pitää tuollaista leuhkaa miestä kovin viehättävänä.
Toisekseen, yleensä ainakin minun lähipiirissäni pakit saaneet miehet ovat paljon pahemmin kolhuilla kuin naiset. Naiset osaavat päästä yli ylpeyteensä kolahtaneista pakeista paremmin kuin miehet. Veikkaan, että jos haluamasi tyyppinen nainen antaisi sinulle pakit, niin et osaisi edes suhtautua aikuismaisesti siihen tilanteeseen.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 14:12"]
[/quote]
MITEN teet aloitteita?
[/quote]
Viimeksi kirjoitin miehelle menossa olevan työpaperin kulmaan asiani ja puhelinnumeroni ja smailin ;) vielä perään. Sitä edellisellä kerralla näin baarissa miehen, joka näytti muuan julkkikselta, joten marssinpa kertomaan hänelle että moi, sä varmaan kuulet tätä koko ajan mutta --. Ennen olin perinteisempi, oon pyytänyt miestä kauniisti hymyillen tanssimaan sun muuta. Jos taas ihan pikkuflirttailun aloittamiset lasketaan, niin vasta tässä eräs päivä citymarketin kassalla viritin keskustelua nikotiinipurkasta ja miten siihen jää koukkuun, tai ampaissut lääppimään miehen taluttamaa koiraa kadulla ja siirtynyt siitä sitten kyselemään jotain hihnan toisessa päässä kävelijästä itsestään.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 14:12"]
[/quote]
MITEN teet aloitteita?
[/quote]
Viimeksi kirjoitin miehelle menossa olevan työpaperin kulmaan asiani ja puhelinnumeroni ja smailin ;) vielä perään. Sitä edellisellä kerralla näin baarissa miehen, joka näytti muuan julkkikselta, joten marssinpa kertomaan hänelle että moi, sä varmaan kuulet tätä koko ajan mutta --. Ennen olin perinteisempi, oon pyytänyt miestä kauniisti hymyillen tanssimaan sun muuta. Jos taas ihan pikkuflirttailun aloittamiset lasketaan, niin vasta tässä eräs päivä citymarketin kassalla viritin keskustelua nikotiinipurkasta ja miten siihen jää koukkuun, tai ampaissut lääppimään miehen taluttamaa koiraa kadulla ja siirtynyt siitä sitten kyselemään jotain hihnan toisessa päässä kävelijästä itsestään.
[/quote]
Kun ei me ihan kaikki naiset olla sitä mieltä, että pari kaihoisaa katsetta on aloite, vaikka niin onkin helppo uskotella itselleen, jos ei itse koe saavansa naisilta aloitteita.
Itseasiassa kyllä. Minulla on asennettu niin Skyrim, Oblivion, Morrowind kun Daggerfall. En kyllä ihan heti näe miten tämä liittyy seuranhakuun. Pahalle tuskin haisen kun käytän vain Armanin dödöjä.
-ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 22:59"]
Pelastko roolipelejä? Haisetko pahalle?
[/quote]
Miksi se ottaisi itsetunnon päälle? Sehän nyt on aivan päivänselvä fakta, että kaikki eivät vain sovi toisilleen. Joskus käy niin, että minä en ole kiinnostunut miehestä, joskus taas niin, että mies ei ole kiinnostunut minusta. Kummassakin tapauksessa seuraa pakit ja sillä selvä, mitä siitä sen kummemmin poruamaan.
Niinpä. Jotkut naiset taas pillastuu joksekin täydellisesti kun sanon että hakee muuta seuraa, varsinkin jos sattuu olemaan esimerkiksi baarissa kaveriseurassa.
-ap
Onpas täällä vastaamassa paksunahkaisia naisia...
Itse olen ulkoisesti muka ns. "kova tyyppi": akateeminen, kansainvälinen ura, suht kaunis, hoikka, urheilullinen, luonnollinen, hyväkäytöksinen jne...Ja tottunut flirttailuun ja miesten ihailuun.
Menin kuitenkin ystävystymään, sitten ihastumaan...ja todellakin Rakastumaan itseäni hiukan vanhempaan, romanttiseen taiteilijamieheen, joka sulatti täysin sydämeni.
Koska mies myös selkeästi käyttäytyi kuin "vastarakastunut" ja olimme kuukausien ajan yhteydessä lähes päivittäin, niin uskalsin vihdoin myöntää pitäväni hänestä huomattavasti enemmän kuin ystävänä. Mies ilmoitti kuitenkin suoraan, ettei ollut millään tavalla (?!) kiinnostunut minusta. Ei työkaverina, ei kumppanina, ei ystävänä, ei kaverina, ei naisena, ei ihmisenä, ei minään...Hänen mielestään on parempi, ettemme olisi enää missään tekemisissä keskenään.
Olen vieläkin aivan hajalla, enkä tiedä toivunko tästä kolauksesta pitkiin aikoihin.
Ap. voinko tulla sun luo pelaamaan skyrimiä?
Itse olen tehnyt aloitteen ja mies jätti roikkumaan. Kunnes näin toisen naisen seurassa. Ja olivat menneet kihloihin. Olisin todella halunnut tietää totuuden. Ottaa vieläkin todella paljon sydämestä tämä asia. Eli eipä yleistetä.
Ja miksiköhän tuo yksi alaspäin peukku tuli?
Pelastko roolipelejä? Haisetko pahalle?
miksi kolaus? itse en ikinä kiinnostu miehestä jos hän ei liehittele mua, eikä näytä että on täysin kiinnostunut. jos kundi vaikka pyytää treffeille ja sitten ei soita miksi kukaan nainen pitäisi sitä itsetunnon kolauksena? kaikki ihmiset ollaan samanlaisia mutta emme voi olettaa että sovimme kaikille. näin on pari kertaa käynyt mulle, itse en kuitenkaan ikinä pyydä kundia treffeille, ne teki aloitteet sitten juttelun aikana huomasimme ettemme sovi. en ikinä kompleksoinut jos kundi ei ollut kiinnostunut sillä hänkään ei ollut mikään täydellinen minullle. onkohan kysymys siinä ap milloin annat pakit? ennen vai jälkeen intiimiä suhdetta. muuten en jaksa kuvitella että nainen tosissaan itsetuntoaan häiritsisi jos kundi antaa pakit. turhaan yleistät:)
Sä et taidakaan olla miesasiamies? Nehän on sitä mieltä, että miesten pitää tehdä ihan kamalasti työtä sen eteen, että saavat naisen kiinnostumaan. He tekevät kaikki aloitteet ja keksivät kiinnostavaa jutunjuurta jne. jne. Heillä ei ole tuollaista tilannetta, jossa vain ajautuisivat naisten seuraan, jossa eivät halua olla, saatika että antaisivat pakkeja. Mielenkiintoinen avaus, ap.
miehet on kuin ratikat yksi lähtee isompi tulee:)
millainen on mies jonka ei tarvitse liehitellä naista? sellainenko joka luulee olevansa lahja naiselle kuin naiselle vaikka ei edes yrittäisi keksiä jutunaihetta ja liekitellä? sellainenko joka odottaa että se nainen liehittelee? käyttääkö ehkä meikkejäkin:)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 23:17"]
En mä oikein usko että pakkien saaminen on naiselle niin kova kolaus kuin miehelle. Kaikki mun tietämät
[/quote]
Jos unohdamme sinun tietämyksesi niin voinemme ehkä kuitenkin sanoa, että naiset ottavat pakit raskaammin kuin miehet. Syyt ovat ilmeiset: naiset eivät ole tottuneet torjutuksi tulemiseen ja olettavat etteivät miehet nyt naiselle "ei" sano. Vähänkään naisista kiinnostunut, täysi-ikäisyyden saavuttanut sosiaalinen mies on tottunut siihen, että suurin osa naisista antaa pakit ja valitettavasti myös siihen, ettei naisten enemmistö osaa kohdella miehiä hyvin. Tällaisessa ympäristössä miehet parkkiintuvat kyllä paljon paksunahkaisemmiksi pakeille kuin naiset.
Täälläkin todetaan kuinka soittaminen ja aloitteen tekeminen on "miehen tehtävä". Mitä jos sitten sovimme myös naisen tehtävistä? Huomaa nimittäin sen, että kaikki vastuu ja riskinotto halutaan sälyttää miehelle, vaikka kuinka paperilla ja puheissa ollaankin tasa-arvoisia. Ja ei: tasa-arvo ei tarkoita tilannetta, jossa naiselle kuuluu oikeudet vaan ei velvollisuuksia.