Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapas pelottavia/omituisia kokemuksia julkisesta liikenteestä

Vierailija
19.07.2020 |

Bussit, junat, metrot, taksikin käy. Aloitan: Vieras keski-ikäinen mies tuli junan ravintolavaunussa lääpimään raskausmahaani eikä uskonut kun sanoin että näpit irti, hoki vain miten kuumia tiineet naiset on ja lopulta ehdotti että mentäisiin yhdessä vessaan. Hyi hitto! Tuosta on 15 vuotta ja vieläkin puistattaa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi epämiellyttävimmistä oli mies jolla oli joku ertyistila. Ja pari kertaa osuin istumaan hänen eteen. Ja mies koukersi ja väristi sormella yhtäkkiä selkää / kylkeä. Vetäyduin heti kauemmas. Se oli todella kamalaa ja epämiellyttävä tunne. Mietin mikä ahdistelija se on vai miten vakava häiriö voi olla. Edes naamioitunut mies ei ollut näin epämiellyttävä bussissa, sehän ei ihmisiin koskenut. Humalarähjääjät olivat myös hankalia ja pelottavia.

Vierailija
42/47 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junasaa liputta matkustavat käyvät agrressiivisiksi ja alkavat kiroilla, kieltäytyvät poistumasta tai koittavat alkaa jopa käsirysyyn konnarin kanssa. Vähän aikaa sitten yksi meinasi saada tainnuttajasta, kun ei uskonut että junaan ei liputta pääse ja töni konnaria. Tuollaiset tainnuttajat on nykyään lipuntarkastajilla mukana ja liikkuvat yleensä pareittain, nainen ei yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran bussissa, ollessani ainoa matkustaja (mies) niin kuski syrjemmällä pysäkillä roikaisi pusikkoon pikakuselle.

Eihän tuo mua haitannut, totesin vain mielessäni että pakko tuonkin joskus tapahtua, kun eivät robottejakaan ole(vielä)

Vierailija
44/47 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikuski kerran otti mua olkapäästä kiinni ja työnsi "pois tieltä", ei siis pyytänyt esim väistämään vaan työnsi itse.

Tilanteet, joissa annetaan tarkastusmaksu anteeksi tosta noin vaan, ja itse joutunut mm. Tilanteeseen missä tarkastaja uhkaavan painostava, kun olin Vahingossa unohtanut uusia lipun sinä päivänä (jatkuva tilaus lähes)

Olin metrossa, kun spurgut tulivat viereeni, siirryin muualle ja spurgut alkoivat äänekkäästi raivoamaan, että miten tuo kehtaa siirtyä, onpa otsaa, ja alatyylisiä nimityksiä. Kukaaan ei sanonut mitään ja muutama naainen katsoi vahingoniloisesti.

Kerran yksi sekopää pappa huusi nuorelle turistitytölle (suomalaisen näköinen tyttö) koko matkan liukuportaista metroon, haukkui kaikin mahdollisin sanakääntein ja huusi todella isoon ääneen solvauksia.

Vierailija
45/47 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junasaa liputta matkustavat käyvät agrressiivisiksi ja alkavat kiroilla, kieltäytyvät poistumasta tai koittavat alkaa jopa käsirysyyn konnarin kanssa. Vähän aikaa sitten yksi meinasi saada tainnuttajasta, kun ei uskonut että junaan ei liputta pääse ja töni konnaria. Tuollaiset tainnuttajat on nykyään lipuntarkastajilla mukana ja liikkuvat yleensä pareittain, nainen ei yksin.

Lipuntarkastaja oli pitkä melko isokokoinen mies, olisi ollut vaikeaa jos olisi ollut pienempi tai jos häiriköitä olisi ollut useampi. Aika vaarallista työtä tuo ikävä kyllä.

Vierailija
46/47 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennen tuntui junassa aina olevan vähintään 1 "isäntä" perseet olalla ja mielestään mitä parhainta jutuseuraa kaikille, tietysti.

Vierailija
47/47 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussikuski kerran otti mua olkapäästä kiinni ja työnsi "pois tieltä", ei siis pyytänyt esim väistämään vaan työnsi itse.

Tilanteet, joissa annetaan tarkastusmaksu anteeksi tosta noin vaan, ja itse joutunut mm. Tilanteeseen missä tarkastaja uhkaavan painostava, kun olin Vahingossa unohtanut uusia lipun sinä päivänä (jatkuva tilaus lähes)

Olin metrossa, kun spurgut tulivat viereeni, siirryin muualle ja spurgut alkoivat äänekkäästi raivoamaan, että miten tuo kehtaa siirtyä, onpa otsaa, ja alatyylisiä nimityksiä. Kukaaan ei sanonut mitään ja muutama naainen katsoi vahingoniloisesti.

Kerran yksi sekopää pappa huusi nuorelle turistitytölle (suomalaisen näköinen tyttö) koko matkan liukuportaista metroon, haukkui kaikin mahdollisin sanakääntein ja huusi todella isoon ääneen solvauksia.

Itse olen ihmetellyt, miten iloisesti suomea puhuvat ulkomaalaiset muuttuvat mistään mitään tietämättömiksi ummikoiksi, kun tarkastaja puhuttelee.

Nähnyt monet tarkastusmaksujen laistamiset lähijunassa tällä metodilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan