Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^^MAALISKUISET 2014^^^^

04.06.2013 |

Ja tässä uusi pino maaliskuun vauvasta haaveileville=)

Taustaa uusille kuumeilijoille itsestäni:
Olen 32-vuotias neljän ihana pojan äiti. Kolme vanhinta on jo isoja, esikoinen lähtee yläasteelle ja nuorin koululainenkin menee 2. luokalle... yksi on siinä välissä 5. luokkaa aloittamassa kunhan kesästä selvitään.
Sitten on meidän pikkuinen "leppäkerttumme", joka täytti helmikuun alussa vuoden ja hänelle kaveria toivotaan kovasti (minä ehkä miestä enemmän). Sitten on lapsilukumme 100%-varmasti täynnä.

Nyt menossa kp 2 (laskettuna runsaammasta vuodosta) Kierron pituus näyttää olevan keskimäärin 29, mutta voi olla kaikkea väliltä 28-33.

Tervetuloa vaan kaikki kuumeilemaan!

Tellu

Kommentit (343)

161/343 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piia20: onnittelut plussasta!

Fiina: tsemppiä seuraavaan kiertoon.

Kaunisikävä: onnea plussasta!!!

Tareneley: Uutta testiä vaan parin päivän päästä kehiin

ON: Kp 25 olisi meneillään. Huomenna ajattelin testata ekaa kertaa. Ei yhtään ihmeellinen olo. Tänäänkin on valkkaria häiritsevän paljon ja jomottelee vatsaa. Voihan se olla, että nuo menkat alkavat piakkoin. Kuvotusta on ollut, mutta mulle se on normaalia. Stressimasu kun on.  

162/343 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piia20 onnittelut plussasta!

Kaunisikävä, wau mahtavaa, arvasin et oot niin raskaana. Onnea jo nyt! Kyllä noi sun oireet on jo niin selvät, että pakko olla plussa. Juhuu!

ON no tietysti testasin yöllä ja vielä aamulla, eikä niin mitään, ei edes hyvällä mielikuvituksella. Eilen vain ajoittain pieniä menkkamaisia tuikkaisuja, mutta johtunee lugeista. Tisseissä ei mitään eikä muutenkaan mitään, paitsi näppyjä lisää naamassa.

En ole mitenkään tilastoihminen, mutta laskin että jos hcg tuplautuu joka päivä ja kiinnittyminen olisi ollut eilen niin eikös se ole niin että ti 0, ke 1, to 2, pe 4, la 8, su 16 eli näin jos se menee oppikirjojen mukaan niin testi voisi näyttää heikkoa plussaa vasta oikeastaan sunnuntaina. silloin olisi siirrosta 9 päivää ja hedelmöittymisestä 12 no oli miten oli, testaan niin kauan kuin testejä riittää ja ostan sitten lisää uusia. Ei hätää on mulla noita uusia jo neljä kappaletta valmiina hihiiii! Lämmöt edelleen alhaalla ja aivan samoissa kuin viime kierrossa. Allkaa jo vähän ahdistaa kun ei mitään merkittävää oirelistaa ja päiviä jo takana.

Tellu, testaa jo jookos? tuo kipeeksi tuleminenkin voi olla raskauden oire ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/343 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evis, juuri noin se menee, eli sunnuntaina voidaan sitten oikeasti herkällä testillä odotella sinulta uutisia=)

No, mutta kun vielä ei ole edes ne menkat myöhässä. Itsekin vain havahduin tuohoin, että jos ovis oli silloin kun sen olevinaan tunsin (oireet oli erittäin vahvat) niin siitä on jo aika kauan. Minulla on luteaalivaihe aina 14 vrk!?!

Katsotaan nyt, minlla on kyllä 1 vanha liuskatesti muistaakseni kotona... HMMM!

Vierailija
164/343 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivista keskiviikkoa =)!!

Tellu: Jumankekka kuule, mulla on nyt sellaiset havinat, että sä saatat hyvinkin olla raskaana! Juuri tuo asenne "seuraavassa kierrossa sitten" sekä kurkun kipeytyminen kertoo, että just nyt se on osunut ja uponnut =D. Iso peukku ja testitsemppi!

Evis: Noinhan se hcg tuplautuu, joten sunnuntaina vois noi herkät testit näyttää. Mutta kun aikanaan ihmettelin sitä miten toisilla voi näkyä plussa jo vaikka dpo8-9, niin mä muistelen lääkärin TAYS:ssa sanoneen, että "erittyminenhän on yksilöllistä eikä se ihan nollatasosta lähde se hcg". En oikein tiedä mitä tuo meinaa, mutta jos nyt maalaisjärjellä tuota lausuntoa miettii, niin voiko kiinnittymisen kohdalla pamahtaa heti elimistöön esim hcg 2? Silloinhan tilanne etenee nopeammin... Äh, en tiiä. Malttia ja tsemppiä nyt jokatapauksessa. Koeta malttaa testien kanssa viikonlopulle...

Kaunisikävä: Sydämelliset onnittelut haaleasta plussasta. Jokainen väriä hiukankin sisältävä on positiivinen, joten kyllä se sitä itseään on. Testi reakoi kyllä kiinnittymisyritykseenkin ja juuri niillä erittäin aikaisilla plussilla joskus on kyse siitä. Mutta nyt vaan varpaat ristissä toivomme, että pikkuinen on kiinnittynyt kunnolla ja kyseessä on olotila, joka vaivaa sua seuraavat yhdeksän kuukautta. PEUKKU!

Tareneley: Malttia ja tsemppiä! Jospa testaat vaan liian aikaisin...

Piia: ONNEA plussasta!!! Hieno juttu.

Fiina: Pahoittelut tuhrusta. ja tsemppiä seuraavaan kiertoon jos se täti sieltä tosiaan kurvaa...

Tepsuttelijalle testionnea ja tsemppiä!!!

).( Vihdoinkin ovistestissä selkeää positiivista, viivat ihan yhtä vahvat. Testasin jo aamuyöstä ja uudelleen tuossa puoli kymmenen ja molemmissa vahva viiva. Pregnyl siis pistetty. talletukset aloitimme jo toissailtana ja tahti jatkuu ihan päivittäisenä =).

Kyllä mä jo aavistelinkin, että ovis lähestyy, koska alavatsa on melko hellänä. Yöllä en suinkaan herännyt pisuhätään vaan siihen, että puolitäysi rakko painoi munasarjaa ja vasemmanpuoleinen alavatsa vihloi ja viilsi huolella. On siellä siis jotain kasvanut mutta hurjan hitaasti. Toivottavasti nyt irtoaminen onnistuu hyvin ja päästään sitten piinailemaan. Näillä näkymin munasolu irtoaa viimeistään huomisiltana =).

Ihanan aurinkoista keskiviikkoa kaikille!

RM kp17

165/343 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea plussanneille!!!! :) 

Testi näytti tänäkin aamuna negatiivista, mutta ei oo menkat vielä alkanu eli toivoa on vielä... nännit ollu kipeinä, on paleltanu ja lämmöt on pysyny yli 36 sekä oon ollu aika väsyny (hb kuitenni 144)... menkkajomotuksia on ollu välillä, mutta menneet ohi aika nopeesti. Pitänee ootella vkolopulle ja tehä testi taas, jos ei menkkoja rupee kuulumaan. Kp 32/30-32 

166/343 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikapäivitys, alkoi kovasti paleltamaan nyt iltapäivällä ja iski hillitön väsymys et piti ihan tirsat ottaa. Kun vaan olis oire raskaudesta eikä oikeesti joku tauti tuloillaan. kääk kun ei voi parin tunnin pissasta testata...

167/343 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää hätähousu meni testaamaan negan. Pitää perjantai aamuna testailla kun olisi tiedossa tyttöjenilta viinin kera. Tuskin oon raskaana ku jomottaa niin paljon alamasuun. Valkkaria on edelleen paljon, mutta tuskimpa se taas tarkoittaa mitään. Ainakaan ei ole enää kirkasta limaa joten ovis on varmasti ohi. :D 

168/343 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä sitten menen hermostumaan... kerroin ystävälle meidän projektista keväällä ja nyt se kyseli että jokos oot pamahtanut ja meettekö adoptiojonoon ja mitä kaikkea muuta ja eihän 5kk ole edes pitkä aika ja eikö kannattaisi lopettaa se stressaaminen ja onko sulla vauvakuume? ai onko? Ja mä en osanut olla hermostumatta yhteenkään kommenttiin, ei olisi pitänyt sanoa.. Nyt ottaa päähän. Ei se varmaan millään pahalla, noi kaikki on semmosia kommentteja mitä mäkin oisin heittänyt jollekin ennen yrittämisen aloittamista. Sit kun tää asia on pinnalla ja herkkä ja tätä kaikkea pyörittänyt mielessä sen miljoona kertaa,, ei vaan kestä enää mitään kommentteja. En mä tarvitse kommentteja ihmisiltä jotka ei tiedä mitä tää yrittäminen on..

Täällä siis ruskeaa vuotoa, menkat näköjään alkamassa. Mieli ollut maassa pari päivää. Ihan basic. Kävin alkuviikosta raskaustestejä hakemassa. Eipä niille nyt ole käyttöä. Anteeks, että olen niin masentava. Itkettää.

169/343 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eihän mulla ole edes vauvakuumetta, mulla on raskauskuume!

170/343 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu, muista testata heti aamulla. Muista et meillä oli diili, molemmat plussataan nyt, taas samaan aikaan :-)

Tepsuttelija, toivottavasti vaihtuu plussaksi ennen perjantaita. Saat sitten muikeena juoda limua.

Mussuttaja, voi sua, olen niin pahoillani menkoista. Sulla on täysi oikeus kokea mitä tahansa tunteita. ihmiset on valitettavan usein tosi törkeitä ja ajattelemattomia suustaan. Muakin kaduttaa kun kerron just ennen siirtoa yhdelle "hyvälle" naapurille ja harmittelin että vaan yksi alkio. Hän äitinä kehtas sanoa vaan että no sä et asialle voi mitään, onhan sulla noi koirat. Siinä kohtaa otin ritolat takavasemmalle ja nieleskelin kyyneleitä. huoh noita ihmisiä. Jaksuja sulle kovasti.

Kaunisikävä, mitäs raskaana olevalle kuuluu? Koska meet verikokeeseen? Siis ihan mahtavaa että plussasit heti ekalla testillä. jee.

ON no se palelu ja flunssainen olo kesti tasan pari tuntia. Nyt illasta mahassa taas tuntuu menkkamaista möyrintää joka säteilee vähän alaselkäänkin. maha tuntuu myös vähän turpealta, ikään kuin olisi vaikea muka vetää mahaa sisään. Todennäköisesti olen taas popsinut jotain ja maha on täynnä ilmaa, röyh. Pidättelin kintut kippuralla pissaa kolmisen tuntia nyt illalla et voisin taas testata mut eihän se testi edelleenkään mitään näytä. Pöh. oli kuulkaas pakko tilata lisää testejä netistä kun tätä menoa loppuvat ennen kun oikeat testipäivät edes lähestyy. uuaah, tässähän saattaa kohta mennä hermo...

171/343 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Pikaisesti päivittelen enne töihin lähtöä, jonne mun pitää ajaa mun miehen autolla...iik! Inhoa sitä kaaraa. Mulla on itselläni semmoinen 7 hlön tila-auto, jossa istutaankin aika korkealla ja näkyvyys on tosi hyvä. Mun miehellä on sellainen supermatala urheilumallinen, automaattivaihteinen mersu. Ja aina minä tollo yritän vaihtaa siinä niitä vaihteita kun ajan=/ No toi oli kyllä ihan aiheen vierestä, eli nyt itse aiheeseen:

Illalla kuulostelin ihan itsekseni miehelleni sanaakaan sanomatta olotilojani (ainoastaan kurkkukipua valittelin ääneen). Tulin sitten siihen tulokseen, että raskaanahan minä olen. Yö meni pyöriessä, ei meinannut tulla uni kunnolla... osin johtuen kipeästä olosta ja toisaalta siitä, että mietin joka kerta kun kylkeä käänsin, että ollako vai eikö olla... siis raskaana.

No aamulla kaivoin kaapista jonkun vanhan (ei tosin vanhentunut) pregcheckin ja pissasin sitten siihen. Noh arvatkaas vaan mitä kävi!!! Tikku kastui ehkä n. puoleen väliin asti sitä testikenttää... odotin ja odotin. Tuolloin sekunnit tuntuivat minuuteilta. Mitään ei vain tapahtunut. Sitten painoin sitä kasteltavaa "tyynyosaa" kevyesti sormella... joo, joo sörkin sitä pissaista tikkua sormillani! Sitten se jostain kumman syystä lähti kastumaan ihan normaalisti melko nopeaan tahtiin ja kas vain, ensin yksi viiva ja hetiperään toinenkin viiva. Siis yksi plus yksi on kaksi viivaa, joka taasen on raskaana. Nyt tässä sitten ihmetteln tätä tilannetta yksinäni tai noh te ja tämä läppäri seuranani. Tai kuvittelen teidän olevan seuranani. Tosiasiassahan kaikki on nukkumassa ja olen vain läppärini kanssa=)

Nyt lähden töihin ja koitan suoriutua tästä päivästä kunnialla. Ajatukset ovat hieman karussa!

172/343 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Pikaisesti päivittelen enne töihin lähtöä, jonne mun pitää ajaa mun miehen autolla...iik! Inhoa sitä kaaraa. Mulla on itselläni semmoinen 7 hlön tila-auto, jossa istutaankin aika korkealla ja näkyvyys on tosi hyvä. Mun miehellä on sellainen supermatala urheilumallinen, automaattivaihteinen mersu. Ja aina minä tollo yritän vaihtaa siinä niitä vaihteita kun ajan=/ No toi oli kyllä ihan aiheen vierestä, eli nyt itse aiheeseen:

Illalla kuulostelin ihan itsekseni miehelleni sanaakaan sanomatta olotilojani (ainoastaan kurkkukipua valittelin ääneen). Tulin sitten siihen tulokseen, että raskaanahan minä olen. Yö meni pyöriessä, ei meinannut tulla uni kunnolla... osin johtuen kipeästä olosta ja toisaalta siitä, että mietin joka kerta kun kylkeä käänsin, että ollako vai eikö olla... siis raskaana.

No aamulla kaivoin kaapista jonkun vanhan (ei tosin vanhentunut) pregcheckin ja pissasin sitten siihen. Noh arvatkaas vaan mitä kävi!!! Tikku kastui ehkä n. puoleen väliin asti sitä testikenttää... odotin ja odotin. Tuolloin sekunnit tuntuivat minuuteilta. Mitään ei vain tapahtunut. Sitten painoin sitä kasteltavaa "tyynyosaa" kevyesti sormella... joo, joo sörkin sitä pissaista tikkua sormillani! Sitten se jostain kumman syystä lähti kastumaan ihan normaalisti melko nopeaan tahtiin ja kas vain, ensin yksi viiva ja hetiperään toinenkin viiva. Siis yksi plus yksi on kaksi viivaa, joka taasen on raskaana. Nyt tässä sitten ihmetteln tätä tilannetta yksinäni tai noh te ja tämä läppäri seuranani. Tai kuvittelen teidän olevan seuranani. Tosiasiassahan kaikki on nukkumassa ja olen vain läppärini kanssa=)

Nyt lähden töihin ja koitan suoriutua tästä päivästä kunnialla. Ajatukset ovat hieman karussa!

173/343 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, miksiköhän mun viesti tuli kahteen kertaan?!? Sorry=/

174/343 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tellu!!! :) kyllä nää palstalaiset osaa plussat arvata ;)

Eilen illalla tuli vollattua, että miksi ei voi tulla plussaa ja mikä tässä raskautumisessa mättää. Se siitä positiivisesta asenteesta, tosin verta ei ole edelleenkään näkyny. Mullakin kaikki kaverit,jotka asiasta tietää ovat koko ajan että on ihan normaalia, että menee vuosikin eikä saa stressata saati ajatella että haluaa lasta. Meinasin möläyttää, että koitappa ite yrittää yli puoli vuotta ja koittaa olla ajattelematta >:(  

Vaan ei auta ku töitä jatkaa ja ootella miten tässä käy... 33/30-32

175/343 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu: ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA!

Piikkitäti: Tunnen tuskasi. Mä aloitin jo stressaamisen monta vuotta ennen kuin alettiin oikeasti yrittää lasta. Itku tulee monta kertaa kierron aikana kun tuntuu niin epätoivoisen hankalalta.

ON: Sain syyskuulle ajan gynen polikliniikalle setvimään näitä endo juttuja. Tuskimpa plussaa tulee ennen sitä kuitenkaan. Mua suoraan sanoen vituttaa. On niin kipeä alavatsa, arat tissit ja oksettaa. Ei ole reilua että on tämmöinen fiilis ihan normikierrossakin. Varmaan sitten kun olen raskaana tiedän olevani vain sen takia ettei tämmöisiä oireita ole, koska ne kuuluvat normi kiertooni. Kp26 ja vielä pitäisi 7 päivää jaksaa odotella ennen kuin täti tulee taas kylään. Murr. 

Vierailija
176/343 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomuovis!!!

Tellu: Hah, I knew it! Onnea tuhannesti. Niin oikein sulle. Yritetään tulla perässä.

Tepsuttelija: Kovasti voimia ja virtuaalihaleja! Vitutus on niin äärimmäinen tunne mutta valitettavan tuttu tässä prosessissa liian monelle. Se, että normikierrossakin on tuommoisia oireita, ottaa sutena päähän. Endo ei kuitenkaan estä raskautta -toki vaikeuttaa raskautumista- joten toivotaan, että saat plussan nythetisamantien. VOIMIA!

Piikkitäti: Malttia ja tsemppiä. Jospa ovis oli myöhemmin? Ootko sen ajankohdasta ihan saletti? Kyllä se vaan niin on, että positiivisen asenteen ylläpito tässä projektissa ei ole niin helppoa. Itse kukin putoaa välillä ja saa keräillä itseään. Ja kun raskaaksi haluaa NYT, tuntuu jokainen viikko ja kuukausi loputtomalta, vaikka se normiyritysaika, jona suurin osa raskautuu, vuosi onkin. Niin kauan kuin ei ole vuotoa, on toivoa. Muista se.

Evikselle tsemppiä olotilojen kanssa. Kovasti toivon plussaa sinullekin!

Mussuttaja: TSEMPPIÄ! Voi harmi tuota oloa ja hermoja. Mutta on ihan inhimillistä pimahtaa kun saa neuvoja suunnasta, joka ei ole mikään paras neuvomaan. Been there... Ja suurimmalla osalla kuumeilijoista onkin se raskauskuume, joka muuttuu vauvakuumeeksi odottaessa, näin selitti minulle joskus lapsettomuuspolin gyne. Kuulemma suurimman osan kuumeilijoista pitäisi leikkiä keskenään ajatusleikkiä siitä, että haluaako todella elämäänsä uhmaikäisen kolmevuotiaan, näsäviisaan esiteinin ja v*ttuilevan teinin? Jos kykenee käsi sydämellä vastaamaan kyllä jokaiseen kohtaan, on vasta valmis saamaan vauvan. Minusta totta toinen puoli, vähän kärjistetysti tosin =D.

).( Kuten otsikoksi laitoin, tää kumma kierto huipentui tässä kohtaa luomuovikseen =)! Huima juttu mulle jo pelkästään tämä. Ensin siis munasolu ei kypsy sitten millään ja nyt kun maltettiin odottaa, se irtosikin eilen ihan itsekseen. Pregnyl kun vaikuttaa vasta 24-36h pistoksesta niin se ei ehtinyt vaikuttaa asiaan. Ihan hermeettiset kivut vasemmalla alkoivat eilen alkuillasta enkä kyennyt kunnolla edes kävellä kun viilsi. No, talletukset tehtiin silti hampaat irvessä. Totesin miehelle vaan, että do your thing, tästä on romantiikka kaukana.

Kierrosta on nyt tulossa melko pitkä, mutta pääasia, että ovis on tapahtunut ja ajoitus on taas kerran niin kohdallaan kuin vain voi olla. Päätettiin miehen kanssa myös ajatella nyt, että tää oli tässä. Nyt alkaa raskaus eikä muita vaihtoehtoja edes huomioida. Positiivisuus kehiin, eihän se mitään ota jos ei annakaan =).

Aurinkoa kaikille!

RM dpo1

177/343 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu, mä niin arvasin et plussaat. Onnea onnea ja tarrasukkia matkaan. Eli nyt munkin on sit pakko plussata, heh.

RM, onnea luomuoviksesta, tämä on se sun kierto!

Täällä ei mitään uutta, ei niin mitään. Huoh, olis nyt jotain tuntemuksia edes, mutta ei mitään. Testasin aamulla vielä vanhemmalla cb:n digitaalisella ja ei raskaana oli tulos. Sit ryhdyin neiti etsiväksi ja avasin testin, voitteko kuvitella. Pitää katsoa netistä miten niitä viivoja tulkitaan. Toinen oli tosi vahva viiva ja toisessa liuskassa haaleampi. Tosin tuohon testiin ei voi luottaa mitenkään päin kun vanhentunut jo yli puoli vuotta sitten. yöllä pissitti niin mahdottomasti etten saanut kovin vahvaa pissaa aamulla aikaiseksi. Pitäis koittaa pidättää mut minkäs teet.

Aurinkoista päivää!

178/343 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitosta vaan kaikille!

itse olen tosi pihalla! En osaa edes olla mitenkään superiloinen. Mulla on jotenkin tosi tyhjä ja tyhmä olo... en osaa selittää!

Siis tietysti olen onnellinen, tätähän tässä on haluttu, mutta jostain kumman syystä olen ihan kummissani, että tässäkö tämä nyt on? Meidän viimeinen vauva tekee tuloaan. Ihan pimeetä! Mä olen vollottanut jokaisessa mahdollisessa välissä... enkä edes tiedä, mitä mä täällä parun! :´)

Nyt taitaa mennä kesäsuunnitelmatkin uusiksi... Olin niin ajatellut loman alun kunniaksi, ensi viikolla grilliruuan kanssa ottaa pari lasia siideriä. Vaan eipä tarvi ottaa, paitsi ehkä holitonta;) Hahaa, kuulostaa ihan siltä, että olin ajatellut ryypätä koko loman kun kirjoitin, että menee kesäsuunnitelmat uusiksi xD

T. holi-Tellu

Ja joo Evis, sinähän olet jo jalka junan oven välissä! Kiipeähän vaan kyytiin=) Apua noita sun testailujas. Teet minun hulluksi, kun joudun jännäämään sun tuloksias täällä=)

RM, onnea LUOMUoviksesta. Tää on se kierto!

179/343 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

RM: no mullahan oli "varma " ovis heti menkkojen jälkeen, oisko kp 10 ollu. Keskivaiheella en sit testannu, ku sen yhen jo tikutin, mutta sillon oli mahakipuja (joiden toivon olevan kiinnittymiskipuja) eli varmaa silloinki oli ovis??! Ja joskus kp 18-20 plussasin kans oviksen, että hankala sanoa onko sitä ollu ollenkaan vaiko kenties kolme(voiko niitä ees tulla monta yhessä kierossa :0) Nännit on edellee kosketusarat, jota ne ei oo aikasemmin ollu eli toivo elää vielä.. :)

180/343 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellu, kaunisikävä ja Piia ja oliko vielä joku muukin plussaaja. Viitsittekö laittaa listaa vielä teidän oireista jos jaksatte.

yritän kovasti etsiä jotain oireita, mut ei ole oikein mitään muuta kuin ajoittaista menkkamaista tunnetta vatsalla. Lämmöt on ihan aavistuksen korkeammalla kuin viime kierrossa, mutta ei mitenkään merkittävästi. Soittelin tänään taas klinikalle ja sielläkin oltiin sitä mieltä että la-su voisi näkyä herkillä eli su pitäisi olla 16-45 hcg jos kiinnittyminen olisi tapahtunut ajallaan. -ja yleensä pp 9 siirrosta lähtien saattaa olla se eka päivä kun näkyy eli mulla juuri tuo sunnuntai. tässähän menee hermo.