Minkä ikäisenä lapsesi
Kommentit (33)
Mitä noin pienet lapset tekevät puhelimella?
Ekaluokan aikana, osasi lukea, kirjoittaa ja laskea kouluun mennessään, eli osasi käyttää puhelinta.
7 vuotissyntymäpäivälahjaksi.. ehti hetken opetella sen käyttöä kun koulu alkoi. Niin sai kuopuskin.
Tyttö täyttää kesällä 7 v, menee kouluun ja saa synttärilahjaksi oman luurin. Minusta on hyvä, että saa tarvittaessa yhteyden iltiksestä, tai jos menee kaverille tms.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 14:38"]Mitä noin pienet lapset tekevät puhelimella?[/quote]
Soittelevat kavereilleen. Mä en jaksa olla mikään sihteeri joka sopii lapsen menot hänen puolestaan, kun lapsella on lupa tulla ja mennä miten tahtoo.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 14:38"]Mitä noin pienet lapset tekevät puhelimella?[/quote] Soittavat minulle tai isälleen kun lähtevät ippekerhosta, menevät ulos, miettivät jotain, kysyvät saako kaveri tulla, menevät kaverille jne. Kaikkien vanhemmat eivät ole kotona kaiket päivät.
yhden lehti tilauksen kylkiäisenä tuli "mölli mallin" puhelin, ei kameraa jne, joten annoimme sen pojallemme joka oli 6 v ja alettiin neuvomaan miten soitetaan kellekin ja miten vastataan ihan sen takia kun syksyllä lähtee kouluun, jos sattuu olemaan yksin kotona. Mukanaan ei tässä vaiheessa puhelinta kuljeta.
Lelupuhelimen jo vauvana, mutta jos tarkoitat oikeaa puhelinta ja liittymää niin 6 vuotiaana.
Isäni ja äitini lapsi eli minä sain 15-vuotiaana. Omat lapset vielä niin pieniä, ettei ole vielä tarvinnut miettiä tuota puhelinasiaa. Todennäköisesti esikouluun/kouluun mennessä.
Sai 6-vuotiaana käyttöönsä vanhan puhelimeni, kun itse sain uuden. Osaa viestitellä, soittaa ja katsoa netistä säätietoja :)
6-vuotiaana, eli eskarivuonna tai ekaluokkalaisena.
ekalle mennessään, toinen oli 6,5 v ja toinen 7 v