Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö antaa miehelle seksiä kun tulee juhlimasta?

Vierailija
19.07.2020 |

Sillä varmaan tajuton panetus kun on krapulassa ja tästä aikaa kun viimeksi sai. Lapsetkin on mummolassa ja olisi pieni hetki ennen kuin haetaan lapset kotiin. Ärsyttää vaan kun mies ollut juhlimassa ja itse vaan kökkinyt kotona. Toisaalta, eipä ole väsynyt tai huono olo ja kävin lenkilläkin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein parasta olisi ottaa hellästi suihin kun toinen on krapulassa. Krapulassa nainti tuntuu hyvältä, mutta päänsärky ainakin mulla on iso haitta. Sen sijaan kun saa laueta hellään ja hyvin annettuun suihinottoon, niin nukahtaa uudelleen todella tyytyväisenä, ja herää myöhemmin onnellisena miehenä.

Janainen jää siis kai ilman? Ja herää uskomattomaan vitutukseen...ja panetukseen.

Kyllä sitä joskus voi antaa nautintoa ihan antamisen ilosta ilman odotusta vastapalvelusta. Ainakin minä annan, mutta ehkä se on sitten väärin.

Vierailija
42/45 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän pannu, ei kun yön ajanu. Näitähän riiittää. Tottakai pitää antaa kun herää halu, se on selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, en ymmärrä lähtökohtaa. Sinua ärsyttää siis se, että toisella ollut hauskaa ja sinulla ei. Kostoksi pihtaat. Sinuna miettisin omaa asennettani.

44/45 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta mooses

Vierailija
45/45 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just parasta kun mies on pikkukrapulassaan niin saamarin himokas, enemmän kuin tavallisesti. Ei pienet vanhan viinan hajut haittaa, kunhan ei suutele. :D