Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovasta allergisesta reaktiosta nousi pieni kuume?

Vierailija
19.07.2020 |

Kokemuksia?

Olen siis todella allerginen siitepölylle, kissoille (harmikseni) sekä huonepölylle.
Erittäin TYHMÄNÄ en ottanut eilen allergiapilleriä kun oli muka niin kiire ja kävin isoisäni luona nopeasti kääntymässä kun jätin ruokaa hänelle. Talonvahteina toimii neljä kissaa.

Hän ei oikein ikinä siivoa (siskoni auttaa tässä) eli pölyä riittää välillä paljonkin.

Noh, tästä nopeasta poikkeamisesta seurasi valtavat oireet, yskitti ja keuhkot sekä keuhkoputki tuntui painavilta. Pyörrytti.

Kotiin selvittyäni otin pillerin, kuume nousi vähän ja väsymys oli sanoinkuvaamatonta. Pyörrytti vieläkin, yskitti, silmät kutisi sekä punoitti ja vesiräkä valui (anteeksi kauniista mielikuvasta).

Olen aivan ymmälläni tuosta kuumeesta.. vieläkin vähän heikottaa ja nukuttaa ja lämpöä on 37.2. Mitä tapahtui?! Ainakin olin todella typerä, en tee enää koskaan noin vaan jätän ruoan oven taakse niin kuin aiemminkin olen tehnyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tosi kova allergia siitepölyistä. Kurkkukin turpoo, yskitää ja ihan kauhea olo jos en ota allergialääkettä säännöllisesti.

Vierailija
2/6 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös tosi kova allergia siitepölyistä. Kurkkukin turpoo, yskitää ja ihan kauhea olo jos en ota allergialääkettä säännöllisesti.

Onko allergiasta johtuvaa kuumetta ollut koskaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa allergiselta alveoliitilta.

Vierailija
4/6 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa allergiselta alveoliitilta.

Luin tuosta mutta aiheuttajana olisi home tai muut itiöt ja nythän oli kyse kissan hilseestä ja kahdesta eri pölystä.

Tuo alveoliitti taitaa olla pitkäkestoisen altistumisen tulos ellen nyt aivan väärin ymmärtänyt.

Vierailija
5/6 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on yleisesti tosi kumma kesä. Meillä kenelläkään ei ole allergiaa, mutta nyt helteillä silmät kutiaa, nenät vuotaa ja yskittää. Mulla turpoaa limakalvot niin pahasti, että korvat ovat lukossa, nenä tukossa ja huohotan pienestäkin rasituksesta.

Jos tämä on allergiattoman ihmisen reaktio nykysäähän ja kuuman ilman nostattamaan pölyyn, niin varmasti oikeasti allergisille voi tulla jo kuume! Tää on ihan hirveätä.

Vierailija
6/6 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on usein keväällä koivun kukkimisaikaan pientä lämpöä. Olen siis vahvasti koivulle allerginen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä