Pitäiskö antaa miehelle seksiä kun tulee juhlimasta?
Sillä varmaan tajuton panetus kun on krapulassa ja tästä aikaa kun viimeksi sai. Lapsetkin on mummolassa ja olisi pieni hetki ennen kuin haetaan lapset kotiin. Ärsyttää vaan kun mies ollut juhlimassa ja itse vaan kökkinyt kotona. Toisaalta, eipä ole väsynyt tai huono olo ja kävin lenkilläkin.
Kommentit (45)
Mikä ihmeen kysymys tuo on. Tietysti pitää antaa ja muutenkin useammin.
Ei! Mun ukko oli eilen viihteellä ja nyt näyttää ja haisee kamalalle. Onneksi makaa sängyssä semitajuttomana eikä halua mitään. Ja vaikka haluaisi niin ei saisi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole jo saanut reissullansa.
Ei kaikki ole samanlaisia kuin sä.
Minä ainakin SAAN mieheltäni seksiä meidän suhteessa. Kuulostaa aika surkealta suhde jossa ajattelu on "joudun antamaan seksiä". Olette ilmeisesti jo vanhemmanpuoleinen pariskunta?
Vanhan viinan haju on musta luotaantyöntävä, mutta jos se ap:lle ei ole oman himon este, niin siitä vain. Antaako ap mies sinulle vastavuoroisest hellästi suuhoitoa, kun olet ollut tyttöjen kanssa rilluttelemassa?
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin SAAN mieheltäni seksiä meidän suhteessa. Kuulostaa aika surkealta suhde jossa ajattelu on "joudun antamaan seksiä". Olette ilmeisesti jo vanhemmanpuoleinen pariskunta?
Vanhemmanpuoleinen..? En ole hän mutta mulla ja miehellä halut eivät ole hävinneet vaikka ei olla enää niin nuoria.
Minulla ainakin on krapulassa aivan liian paha päänsärky, vaikka kanki onkin tavallista aamukankea kestävämpi.
Mutta kun pulssi nousee seksissä, niin alkaa tuntumaan siltä että aivot räjähtää.
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse sitten halua, jos viime kerrasta on aikaa?!?
Niin, tässä on itselläni joku ongelma. Mua panettaa vain ovulaation aikaan. Joskus harvoin muulloin. Aiemmin ei tarvinnut kuin mieheltä pienen hipaisun niin olin valmis. Mutta kyllä tässä vähän jo alkanut tekemään mieli kun ajattelen miehen penistä. Se on paras mitä olen koskaan saanut.
Ap
Niin todella kummallista, mutta jostain syystä krapulassa on suuri panetus kummallakin sukupuolella.
Mistähän tuohon löytyisi joku "tieteellinen" selitys.
Ja kyllä vähemmän tieteellinenkin selitys kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Niin todella kummallista, mutta jostain syystä krapulassa on suuri panetus kummallakin sukupuolella.
Mistähän tuohon löytyisi joku "tieteellinen" selitys.
Ja kyllä vähemmän tieteellinenkin selitys kelpaisi.
Ei mua ainakaan paneta. Lähinnä masentaa vaan kankkusessa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan viinan haju on musta luotaantyöntävä, mutta jos se ap:lle ei ole oman himon este, niin siitä vain. Antaako ap mies sinulle vastavuoroisest hellästi suuhoitoa, kun olet ollut tyttöjen kanssa rilluttelemassa?
En käy rilluttelemassa, mutta mies on aina valmis antamaan suuhoitoa. Hän rakastaa sitä ja kiihottuu siitä eniten. Itse en niin välitä valitettavasti.
Ap
Ketä panettaa krapulassa? Mulla ei edes seiso sillon. Tutisen, hiki lentää ja pelkotilat.
Ei olla nuoria, mutta alle 40v. Mies on kyllä mua nuorempi. Miehellä on aina kovat halut, mutta krapulassa ihan mielettömät.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ketä panettaa krapulassa? Mulla ei edes seiso sillon. Tutisen, hiki lentää ja pelkotilat.
Niinpä. Kun ovikello soi niin suurinpiirtein saa paniikkokohtauksen.
Ei. Hyi. Joku vanhalle viinalle haiseva puutteessa oleva huohottaja.