Tummanvaaleat hiukset eli ns. Maantieväriset hiukset
Nehän on just hyvät ainakin omaan päähän ja sopii muutenkin, ei riitele värin puolesta tms. Aiemmin en välittänyt tuosta väristä, nyt se on täydellisin ja sopivin väri, mitä löytyypi🙂 siis luonnollinen hiusvärini tummanvaaleat ja vuosien värjäyskierteen jälkeen ns. ympyrä on sulkeutunut. 🙂 Mitä mieltä sinä olet tästä väristä? Mielipiteitä jakoon!
Kommentit (158)
Tosi hyvin sopii Gigi Hadidille tuossa pinterestin kuvassa väri :) Mun mielestä maantie on ihan parhaimmillaan melko viileän vaalean ihon, melko tummien kulmien ja ripsien, ja jäänsinisten silmien kanssa. Gigillä natsaa monet, ihon väristä en ole varma, mutta tuossa näyttäisi osuvan kaikki kohdalleen. Toki noin kaunis nainen on kaunis tukassa kuin tukassa. Mutta kaunis väri se on muutenkin, luonnollinen ja useille suomalaisten kasvoille sopii. Mun mielestä räikeät värit vie yleensä kasvoilta "eloa". Meiltä maantieläisiltä siis ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaunis väri se on muutenkin, luonnollinen ja useille suomalaisten kasvoille sopii. Mun mielestä räikeät värit vie yleensä kasvoilta "eloa". Meiltä maantieläisiltä siis ainakin.
Tää on muuten ihan totta! Monesti värjäämistä perustellaan sillä, että oma maantienvärinen tukka olisi halju ja mitäänsanomaton, mutta kovin kirkas tai syvä väri vie väriä kasvoilta ja jotta kokonaisuus näyttäisi tasapainoiselta, pitää väriä tuoda meikillä.
Itse ajattelin värjätä hiukset punaisen vihreäksi.
Kukkaro ja hiukset kiittää, kun värjäyskierrettä ei ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
...ja luonto. Hyvä ap 👍
t.itse vielä värjäyskierteessä :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja luonto. Hyvä ap 👍
Kaikkea hyvvää värjäyskierteestä pääsystä pois juttuun👍 ap
(ymmärsin jotenkin, että toivoisit päästä pois värjäyskierteestä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja luonto. Hyvä ap 👍
(ymmärsin jotenkin, että toivoisit päästä pois värjäyskierteestä)
Oikein päätelty :).
Korona-aika katkaisi toistaiseksi vuosikausia jatkuneen hiusten vaalentamisen.
Hyvä huomata nyt (omassakin kuontalossa, melkoisella tyvikasvulla) käsittelemättömän ja terveen hiuksen ero moneen kertaan värjättyihin ja huonokuntoisiin pituuksiin.
Mulla on. Ennen vaalensin, mutta nyt en enää jaksa. Tosi hyvä ja vivahteikas väri. Auringossa blondi tai punertava, varjossa ruskea, märkänä tumman ruskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja luonto. Hyvä ap 👍
(ymmärsin jotenkin, että toivoisit päästä pois värjäyskierteestä)Oikein päätelty :).
Korona-aika katkaisi toistaiseksi vuosikausia jatkuneen hiusten vaalentamisen.
Hyvä huomata nyt (omassakin kuontalossa, melkoisella tyvikasvulla) käsittelemättömän ja terveen hiuksen ero moneen kertaan värjättyihin ja huonokuntoisiin pituuksiin.
Näinpä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on. Ennen vaalensin, mutta nyt en enää jaksa. Tosi hyvä ja vivahteikas väri. Auringossa blondi tai punertava, varjossa ruskea, märkänä tumman ruskea.
Totta, että tummanvaalea on vivahteikas. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvin sopii Gigi Hadidille tuossa pinterestin kuvassa väri :) Mun mielestä maantie on ihan parhaimmillaan melko viileän vaalean ihon, melko tummien kulmien ja ripsien, ja jäänsinisten silmien kanssa. Gigillä natsaa monet, ihon väristä en ole varma, mutta tuossa näyttäisi osuvan kaikki kohdalleen. Toki noin kaunis nainen on kaunis tukassa kuin tukassa. Mutta kaunis väri se on muutenkin, luonnollinen ja useille suomalaisten kasvoille sopii. Mun mielestä räikeät värit vie yleensä kasvoilta "eloa". Meiltä maantieläisiltä siis ainakin.
Heh, mulla on just saman väriset kuin tuolla Gigillä kuvassa. Miten ne näyttääkin muilla aina hohdokkaammilta kuin itsellä! Tummat kulmat ja ripset on myös mulla ja viileä ihonsävy mutta silmät on mulla roosanruskeat ja tummat sellaiset.
Mulla on sellainen tosi tyypillinen ohut, hauras, aina likaisen näköinen maantietukka joka ei edes suostu kasvamaan pitkäksi. Pelastukseni on ollut hennajauhe, käytän sitä 1-2 kk välein ja tukkani voi tosi paksusti ja kiiltävästi! Ja väri on luonnollinen rusehtava kupari mitä siitä tulee. Mun maantietukka ei ole tuollainen kivan näköinen vaan melkein vihreään taittava harmaa, ihan kamala. Aion jatkaa hennaamista loppuikäni jos en tule sille allergiseksi tms.
Eikö olekin sanottu jotenkin niin että jos haluaa värjätä tai vaalentaa niin sen sävyn pitäisi olla korkeintaan pari astetta vaaleammat tai tummemmat kuin se hiusten oma väri. Silloin se sopii omiin silmien ja ihon sävyyn. Samoin hiusten väri tulisi sointua kulmakarvojen väriin.
Kamalan näköistä kun joku huono-ihoinen blondaa hiukset todella vaaleaksi tai värinpoistolla harmaavalkoiseksi, ja värjää ja microblade-paksuntaa niitä kulmiaan vielä tummemmiksi.
Vaalennetut hiukset korostavat todella tehokkaasti punakkaa ihoa, epätasaisuutta, vanhoja aknearpia, finnejä tai jos iho ryppyyntynyt. Vaalennus ei anna mitään anteeksi, sen ihon laikukkuuden ja punakkuuden huomaa itse viimeistään valokuvista. Vaalennus ja sen sävyn ylläpito vaatii vielä paremmat täsmätuotteet, joten tulee kalliiksikin.
Itse lopetin hiusten värjäämisen 2017. Olen ollut tyytyväinen, itselläni tummanvaaleat hiukset. En näe mitään syytä miksi enää koskisin väripurkkeihin. Pidän itsestäni hyvää huolta, käyn salilla, joogaan, syön terveellisesti jne, ettei kyse ole hoitamattomuudesta. Näytän kuulemma 10 v ikäistäni nuoremmalta :)
https://www.pinterest.at/pin/515310382364484650/
Oli pakko googlettaa. Tää väri on tosi kaunis. Omat hiukset myös tuota maantieväriä. Nyt jo alkanut harmaantumaan. Ja vielä sitä punapigmenttiä. Mutta tämän väriset hiukset olis kuin paluu juurille. Kiva ketju.