Miten seksiä ehdotetaan niin että se sytyttää?
Täällä on miljoona ketua siitä miten seksissä heti aloitus menee pieleen. Onko olemassa toimintatapoja jotka toimii?
-mies-
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:19"]Pystyisitkö olemaan 26v naisen kanssa? siis noin teoreettisesti kysyn,en heti ehdottele, mutta kun sinkku olen ja ei ikinä ollut vanhempaa kumppania.....[/quote]
En tiedä kun en ole harrastanut vieraissa käyntiä. Oletettavasti pystyn jos haluan, mutta en etsi sellaista ainakaan aktiivisesti. Eroottisen hellyyden pula alkaa kyllä olla sellaisella tasolla että ympäri puhuminen ei ole vaikeaa. -ap-
puhu vaimosi kanssa. muista semiltä tuntui kun teillä oli kaikki alkamassa. sama ihminen se on. jos on liian riitellevä, ei tarpeeksi hellä, ajattele myös että siihen aina tarvitaan kahta huonontamaan suhde. ajattelel että sinäkin olet varmasti ollut ei niin hellä hänelle. naiset kun suuttuu syvemmin, mutta taas jotkut miehet ei halua paljon jutella ja käsitellä asioita. puhu naisellesi, sano että oikein tarvitset hellyyttä, sano että pyydät anteeksi jos tietämättäsi olet loukaannut hänet syvemmin kuin arvasit tai näit, sano että nyt todella haluat että välinne muuttuu ja haluat yrittää olla hänelle rakastava aviomies, ja haluat että hän on onnellinen kanssasi. sano että haluat teidän väliinne rakkautta ja hellyyttä. sano että sä tarvitset häntä. rauhallinen keskustelu, eikä mitään draamaa. äläkä loukkaannu jos naisesi ei ota keskustelua heti niin kuin tarkoitit sen. kyllä hän ymmärtää, jos olet rauhallinen. ehkei heti mutta jos muutamaan kertaan puhut hänelle. rauhallisuus on tässä tärkeintä. kun olitte niin kauan yhdessä, se merkitsee paljon, naiset ovat muuten aika samanlaisia, ja harvoin löytyy se joka pysyy rinnalla monta vuotta. joten tsemppiä, ja ihan varmasti saat tämän kesän kauniiksi teille. rauhallisuus ja näytä vaimolle että haluat, osta vaikka yhden punaisen ruusun (älä niitä kukkakimppuja kmarketistä ne on myös ihania mutta enemmän arkipäivään) osta suklaakonvehtejä sydämen muodossa, älä pelkää itse olla hellä. ja vähitellen se, juttelu, sitten seuraavana päivänä ruusu.... anna muutama päivä siihen että teidän molempien hellyys ja tunteet muistaa aijemman läheisyyden.
Minuun tepsii tällaiset:
Nälkäinen, himoava katse. Tyytyväinen ilme kun katsoo vartaloani. Hellä hyväily niskaan/reiden ulkosyrjään/selän kautta kohti kylkiä/kaulaa pitkin. Ota syliin omistajan elkein ja suutele pitkään ja perusteellisesti. Ei tarvitse sanoa mitään, mutta plussaa on jos kuiskaa korvan suunnalle "sä oot niin upee" tms. Johdata kohti petiä ja riisu vaatekappale kerrallaan. Pidä omistajan elkeet, ja vie - anna minun vikistä.
...hups, housut kastui. Onkohan ap tänään vapaana..?
Mulle paras aloite on selän taakse tuleminen, niskaan hengittäminen ja ehkä vyötäröltä kiinni ottaminen/vyötäröltä halaaminen (tisseihin ei saa tarrata, siitä en tykkää). Jos ei vielä irtoa, yleensä kyllä, niin niskasta, leukaperästä tai korvasta näykkimisellä ja kovan kyrvän painamisella takapuolta vasten viimeistään irtoaa. Mulla on käynnistyspainike selässä, heti märkänä kun miehen vahvat yläkropan lihakset painautuu vasten.
Tosi moni tuolla dissausketjussa valittaa juuri munan painamisesta farkunpeppua vasten, ja jos minä olisin vaikka kyseisenä päivänä tehnyt omat työni, hoitanut lapset, laittanut ruokaa ja siivonnut, niin enpähän tiedä, irtoaisiko sitä seksiä näiden toimitusten aikana sohvalla makoilleelle miehelle edes tällä. Toistaiseksi en kyllä koskaan ole ollut niin väsynyt, ettei tuolla ole kiihtynyt nollasta sataan välittömästi.
Meillä kyllä kiireiessä elämässä ihan ehdotetaan että oiskos tänään..ja jos kumpikin on sen verran tajuissaan että jaksaa kun lapset ovat nukahtneet, niin sitten sovitusti treffataan makkarissa ja toiminta alkaa. Ehkä joskus vielä joku spontaanimpikin lähestymistapa toimii, mutta nyt ihan ok tämä jaksatko tänään -meininki.
Meillä on läheisyyttä jatkuvasti, halaillaan, kosketaan ohi kävellessä, pussaillaan, kerrotaan miten rakastetaan toista, hymyillään, Sellainen pieni vire on päällä koko ajan, niin ei siinä välttämättä muuta tarvitse kuin silmäniskun toiselle, niin se riittää :)