Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten seksiä ehdotetaan niin että se sytyttää?

Vierailija
03.06.2013 |

Täällä on miljoona ketua siitä miten seksissä heti aloitus menee pieleen. Onko olemassa toimintatapoja jotka toimii?

-mies-

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun toimii parhaiten sellainen, että sitä ei ollenkaan erikseen _ehdoteta_. Vaan joka päivä esim. suudellaan ja halaillaan pitkin päivää, ja välillä siitä sitten ajaudutaan ihan itsestään menemään pidemmälle. Fiiliksen mukaan. Tämäkään ei kyllä toimi, jos mies ei pysty aistimaan fiiliksiäni eikä esim. huomaa milloin kiihotun ja haluan enemmän, ja milloin taas pelkkä suukottaminen riittää (minä mielestäni huomaan nämä asiat miehestä ja osaan säädellä toimintaani niiden mukaan).

Harvoin minuun toimii mikään suora "Pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan?" -tyyppinen sutkautus. Eivät vain yksinkertaisesti kiihota. Meillä on vielä sillä tavalla perinteisesti, että mies muutenkin kiihottuu minua nopeammin, joten parhaiten homma onnistuu silloin, kun minua kohdellaan siten että jo alussa saan riittävästi aikaa innostua. Vs. tilanne, jossa joutuisin tekemään töitä että saisin unohdettua tuollaisen tunnelmantappaja-lausahduksen ja sitten vielä kiirehtimään omaa kiihottumistani. Harvoin tuolla tavoin tulee hyvää seksiä.

Onneksi oma mieheni ymmärtää tämän ja on oppinut huomioimaan minut ja toiveeni.

Vierailija
2/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän riippuu ihan täysin siitä vastapuolesta et mikä toimii... Mun mies ei vielä tähän mennessä ole (5v yhdessä olon ja kohta 3v avioliiton aikana) ehdottanu niin huonosti ettenkö olisi suostunu.. Eikä kyllä exäkään onnistunu 10v aikana mitään turn off replaa keksimään.. Mutta ehkä olen poikkeuksellinen nainen kun nautin seksistä ja pihtaaminen olisi vaan kidutusta itselleni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kova, annatko pillua? on tepsinyt minuun aina, heti jalat levittäytyi

Vierailija
4/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei, se oli vitsi. sorryyyyyyyyyyyy t: ujo num.5

Vierailija
5/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen olet ap?

Vierailija
6/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisko miinusäänestäjä, miksi ansaitsin sellaisen?

t. 2

Vierailija
7/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:04"]minkä ikäinen olet ap?[/quote]
43v
-ap-

Vierailija
8/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko alaikäinen, sitten sun täytyis miettiä enemmän tunnepuolesi kehitystä, miettiä miten löytää tyttö joka saa sut rakastumaan. mitä silloin olet kykenevä antamaan tytölle, romanttisuutta, lojaalisuutta, olla myös hänen tukena ystävänä? ja että hänkin antaisi samaa, eikä pitäisi kaiken itsestäänselvyytenä? tietääksesi millainen ihminen on, sinun täytyy tutustua häneen rauhassa? pelkkä seksi on tylsää.

Vierailija
9/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinkku? et kai ole varattu? totuus,kiitos.

Vierailija
10/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö olemaan 26v naisen kanssa? siis noin teoreettisesti kysyn,en heti ehdottele, mutta kun sinkku olen ja ei ikinä ollut vanhempaa kumppania.....

Vierailija
11/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut taas mua ei kiinnosta pelkkä seksiseura, ja olen aika vaikee.

Vierailija
12/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:43"]Täällä on miljoona ketua siitä miten seksissä heti aloitus menee pieleen. Onko olemassa toimintatapoja jotka toimii? -mies-[/quote]

Ei ole tiettyä toimintatapaa, kuten ei naisen iskemisessäkään. Mikään tietty lause ei sytytä ketään naista automaattisesti, tarvitaan kipinää, halua ja himoa, ja sitähän ei sormia napsauttamalla tai tiettyjä sanoja lausumalla saa. 

Minua kiihottaa, jos mies on hyväntuulinen, energinen, tekee pieniä palveluksia (ei ole pakko, mutta onhan se kivempaa kuin sohvalla lojottaminen), koskettelee tietyllä tapaa (siinäkään ei ole ainoaa oikeaa ja väärää), katsoo tietyllä lailla, ehkä vihjailee jotain, mitä tekisi mieli. Jos on oikein hyvä moodi itsellä päällä, niin olen märkä jo pelkästä seksin ajattelemisesta, joskus toisena päivänä taas seksi on kiinnostavuusasteikolla n. sijalla sata. 

Vierailija
13/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:05"]Kertoisko miinusäänestäjä, miksi ansaitsin sellaisen?

t. 2[/quote]

Siitä oletuksesta, että jos kieltäytyy seksistä, on pihtari.

T. Joku, joka ei suostu silloin, kun ei tee mieli, eikä silti ole pihtari

Vierailija
14/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää suunnattomasti mieheni tapa "koskettaa". Ei vaan ymmärrä että on ihanaa kun toinen hieroo ja muuten koskee, siis ei seksuaalisesti. Mutta jotenkin oma mies on jäänyt sellaiselle teinipoikaviivalle että jos vähänkin on käsi iholla niin aletaan jos jonkunlainen kiimailu.
Se on todella rasittavaa. Mies sanoo että olet vaan niin kuuma ja muuta hönöä mutta minä en vaan käsitä miten joku vaan voi olla niin älyttömän kiimanen ettei voi edes niskahierontaa tehdä muutamaa minuuttia ettei siihen liity jonkunlainen nylkytys. Nih.

Vierailija
15/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:16"]Oletko sinkku? et kai ole varattu? totuus,kiitos.[/quote
Naimisissa parikymmentä vuotta. Nainen tuntuu aina vaan hankalammalta ymmärtää. Kohta olen ehkä sinkku, mutta sitten pysyn naisista erossa, eipä niistä tunnu olevan juuri mitään iloa.
-ap-

Vierailija
16/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firestarterina toivoisin ettei kukaan tahdo sytytystä, jos ei sitten tahdo liekkejä rintapieluksiinsa. Väkisin ei toisen seuraan kannata tuppautua, jos noin voi asian ilmaista.

Vierailija
17/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firestarterina toivoisin ettei kukaan tahdo sytytystä, jos ei sitten tahdo liekkejä rintapieluksiinsa. Väkisin ei toisen seuraan kannata tuppautua, jos noin voi asian ilmaista.

Vierailija
18/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no silleen, että tartutaan vyötäröstä kiinni, tavallaan raahataan makkariin/olkkariin/keittiöön . Vaatteet revitään päältä ja kaadetaan sänkyyn, sohvaan, keittiönpöydälle ja naidaan sydämen kyllyydestä.

Vierailija
19/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 20:57"]no silleen, että tartutaan vyötäröstä kiinni, tavallaan raahataan makkariin/olkkariin/keittiöön . Vaatteet revitään päältä ja kaadetaan sänkyyn, sohvaan, keittiönpöydälle ja naidaan sydämen kyllyydestä.[/quote]Ja ryhmäseksissä tuo kaikki tehdään letkajenkan tahtiin :D

Vierailija
20/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:43"]Täällä on miljoona ketua siitä miten seksissä heti aloitus menee pieleen. Onko olemassa toimintatapoja jotka toimii? -mies-[/quote]
Ei ole tiettyä toimintatapaa, kuten ei naisen iskemisessäkään. Mikään tietty lause ei sytytä ketään naista automaattisesti, tarvitaan kipinää, halua ja himoa, ja sitähän ei sormia napsauttamalla tai tiettyjä sanoja lausumalla saa. 
Minua kiihottaa, jos mies on hyväntuulinen, energinen, tekee pieniä palveluksia (ei ole pakko, mutta onhan se kivempaa kuin sohvalla lojottaminen), koskettelee tietyllä tapaa (siinäkään ei ole ainoaa oikeaa ja väärää), katsoo tietyllä lailla, ehkä vihjailee jotain, mitä tekisi mieli. Jos on oikein hyvä moodi itsellä päällä, niin olen märkä jo pelkästä seksin ajattelemisesta, joskus toisena päivänä taas seksi on kiinnostavuusasteikolla n. sijalla sata. 
 [/quote]

Minulla samoin! Sanoista tekoihin pääsee parhaiten jos tulee ja sivelee niskaa, paijailee kuin ohimennen, sipaisee hiukset silmiltä jne. Kosketus on minulle SE juttu! Se aloitetaan useasti jo aamulla töihin lähtiessä, tietää että jotain on vireillä:D Toki oman siipan kanssa (20 vuotta testattu) käy kaikki - vitsit, suorat ehdotukset ja hassuttelukin siinä missä tuo eroottinen lähestyminen. Mutta jos pitäisi se paras vaihtoehto valita niin tuo läheisyys!