Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen vienti on markkina-arvoteoria ihmisillä?

Vierailija
19.07.2020 |

AV-palstalta löysin Henry Laasasen kirjoitukset. Onko parisuhdemarkkinoiden teorian ymmärrys avain kovaan vientiin? Oletko sinä ryhtynyt peluriksi lukemalla Henkan printtiä? Ovatko markkina-arvoteoriaa seuraavat ihmiset sittenkin niitä, jotka eivät kelpaa omana itsenään toiselle sukupuolelle?

Asiallista keskustelua aiheesta. Mikä on sinun markkina-arvosi?

Kommentit (843)

Vierailija
161/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on täysin naurettava, koska täällä jauhavat miehet ovat autisteja tai muuten vain tunnevammaisia eivätkä koe maailmaa samalla tavalla tunteiden kautta kuin normaalit. He eivät osaa rakastua vaan nainen on heille ihan samanlainen asia kuin vaikka autokin.

Ei mitään järkeä, kun toisella osapuolella ei yksinkertaisesti ole resursseja ymmärtää asian toista puolta eli sitä että ihmiset ovat erilaisia ja tunteet vaikuttavat pariutumisessa eikä niitä voi mitenkään täysin mallintaa.

No miksei ne missit sitten ota 1-3 tason miehiä ? 

Miksei ? 

Miksei ne rakastu sellaisiin ?

Şinkkis

Syrjäytyneisiin rumiin mental ceisseihin ?

Syrjäytynyt mielenterveysongelmainen mies varmaan lähtee mielellään missityttöystävänsä kanssa kaikenlaisiin kissanristiäisiin, jonne pitää pukeutua tummaan pukuun, olla valokuvattavana ja seurustella fiksusti uppo-outojen henkilöiden kanssa aiheesta kuin aiheesta. Miehellä on käytöstavat kunnossa eikä alkoholin kanssa tule ongelmia. Jokaisella syrjätyneellä on aina varaa parturiin ja uusiin vaatteisiin.

Vierailija
162/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoriamiesten mukaan miehen tason määrää raha status ulkonäkö. Tämän mukaan ikinä ei pitäisi käydä niin että varakas ok näköinen statusmies jää ilman, mutta niin vaan täälläkin nähdään näitä säännöllisesti. Zinc itse on ainakin omien väitteidensä mukaan tällainen. Jos miehineen tasoteoria olisi toimiva, näin ei pitäisi käydä ikinä.

Niin, ja sinä olet valehtelija. Olen sanonut palstalla 6x etten minä enää ketään ota ..

Şinkkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt, kun rumatkin naiset yrittävät alkuillasta baarissa iskeä komeita mr. tason miehiä. 

Olisivat edes sen verta fiksuja, että jos joskus ovat päässeet patjaksi, että tajuaisivat, että se komea mies huolii teidät enintään viimeisenä vaihtoehtona illan lopuksi, jos muuta tasokkaampaa ei ole löytynyt ..

Şinkkis

Ja vain patjaksi.

Oot liian vanha ymmärtämään että nainen voi haluta itselleen baarista patjan.

Jos nainen haluaa olla patja, niin ei kannata yrittää alkuillasta baarin komeimpia miehiä ;)

Şinkkis

Aina kannattaa aloittaa patjan etsiminen heti. On sitten sille patjalle tuttu loppuillasta kun patja on saanut niiltä kauneimmilta naisilta pakit joita mies yrittää.

Siihen kannatta 50 tason naisen vain tehdä itsensä tiedoksi, että on olemassa. Se on fiksua, mutta myötähäpeä iskee, kun tosissaan yritetään jo alkuillasta.

Tietenkin mies katsastaa illan aikana paremman näköiset naiset ENSIN. (sanoisinko siis tasokkaammat)

Şinkkis

Mitä ihmeen väliä sillä on missä järjestyksessä patja katsastaa paikan naiset?

Sulla on käsitteet sekaisin. Lienet ollut liikaa patjana, kun näin .. 

Mies katsastaa tietenkin ensin kauniimmat naiset, ja siirtyy tasolla alaspäin, jos ei natsaa. 

Ei tässä pitäisi olla mitään epäselvää. Sekin kertoo jo tasoteoriasta.

Şinkkis

Kaikkihan sen tietää, että lähempänä pilkkua alemmankin tason naisilla on mahdollisuutensa ..

Niin? Ja edelleen patjaa itselleen etsivällä naisella ei ole mitään väliä missä järjestyksessä tuleva patja paikan naiset katsastaa.

Vierailija
164/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on täysin naurettava, koska täällä jauhavat miehet ovat autisteja tai muuten vain tunnevammaisia eivätkä koe maailmaa samalla tavalla tunteiden kautta kuin normaalit. He eivät osaa rakastua vaan nainen on heille ihan samanlainen asia kuin vaikka autokin.

Ei mitään järkeä, kun toisella osapuolella ei yksinkertaisesti ole resursseja ymmärtää asian toista puolta eli sitä että ihmiset ovat erilaisia ja tunteet vaikuttavat pariutumisessa eikä niitä voi mitenkään täysin mallintaa.

Miksei ? 

Şinkkis

Syrjäytynyt mielenterveysongelmainen mies varmaan lähtee mielellään missityttöystävänsä kanssa kaikenlaisiin kissanristiäisiin, jonne pitää pukeutua tummaan pukuun, olla valokuvattavana ja seurustella fiksusti uppo-outojen henkilöiden kanssa aiheesta kuin aiheesta. Miehellä on käytöstavat kunnossa eikä alkoholin kanssa tule ongelmia. Jokaisella syrjätyneellä on aina varaa parturiin ja uusiin vaatteisiin.

Ei sillä miehellä tarvii olla niitä taitoja, koska nehän nostaisi sen tasoa ;)

Şinkkis

Vierailija
165/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se ei enää olisi alemman tason mies. Nyt meillä on paradoksi ;)

Şinkkis

Vierailija
166/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole perehtynyt mihinkään markkina-arvoteorioihin, mutta tiedostan tasot selkeästi.

Vientiä minulla riittää taloudellisesti samalla tai heikommalla tasolla olevien naisten parissa, jos lisäksi naisen ulkonäkö on selvästi alle tasoni. Normaalit nätit naisetkin kiinnostuvat minusta ulkonäköni perusteella, mutta tasoni muuten ei riitä heille panoja enempään.

Olen katsonut helpommaksi tyytyä ulkoisesti heikkotasoisiin, mutta taloudellisesti vähintään samalla viivalla oleviin naisiin. Helppo elämä ilman vaatimuksien täyttämistä on perimmäisin tavoitteeni. Hoidan omat työni ja velvoitteeni, mutta naiseni kanssa haluan viettää vain vapaa-aikaa.

Siksi näin.

Vierailija
167/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoriamiesten mukaan miehen tason määrää raha status ulkonäkö. Tämän mukaan ikinä ei pitäisi käydä niin että varakas ok näköinen statusmies jää ilman, mutta niin vaan täälläkin nähdään näitä säännöllisesti. Zinc itse on ainakin omien väitteidensä mukaan tällainen. Jos miehineen tasoteoria olisi toimiva, näin ei pitäisi käydä ikinä.

Niin, ja sinä olet valehtelija. Olen sanonut palstalla 6x etten minä enää ketään ota ..

Şinkkis

Niin, vuodatit tuolla miten kovasti omia speksejäsi vastaavaa miestä lähestyvät vain kakkosen naiset vaikka mies ansaitsee parempaa. "Ansaitsee" silloin kun kaava ei riitä kartoittamaan todellisuutta.

Vierailija
168/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ? 

Şinkkis

Taas jämähdät misseihin ja rumiluksiin. Kyllä, on olemassa karkea taso jossa missit ja rumilukset ei kohtaa, tavallisesti. Mutta onko tämä nyt ainoa taso jolla kykenet elämää hahmottamaan? Itse olet huuli pyöreänä siitä miksi teoriasi mukaan hienoa miestä lähestyy vain mielestäsi surkeat naiset. Tuosta jo pitäisi ymmärtää että mallistasi puuttuu jotain. Nimittäin jonkun yllä mainitsema tunne-elämä. Muun muassa.

En mä mihinkään jämähtänyt. Mikset vastannut mitään siihen, kun sanoin, ettei 3 mies saa koskaan 8 naista.

Şinkkis

8 nainen voi sen sijaan kuvitella olevansa 9 tai 10. Tuntuu, että jopa jotkut 6 naiset kuvittelevat tällaista. Koska ovat kerran saaneet yhden yön olla komean miehen patjana.

Mistä repäisit numerot 3 ja 8 ja millä perusteella ei ”voi saada”? Miten teoriasi tuottaa tämän totuuden?

Ihan voit omin silmin todeta asian, jos et voi, niin en voi auttaa.. Tutkimuksia kun tästä ei liene tehty.

Täytyy luotta intuitioonsa siinä missä se missi ei huoli sitä rumaa mental ceissiäkään.

Me tiedämme sen intuitiolla, että näinhän se asia ON  ;)

Şinkkis

Voit vain vänkyttää ja vänkyttää ja vänkyttää, mutta siltikin, jos et ole täysi vajuggi tiedät, että näinhän se asia on.

Huomaan että ovelasti sivuutit kysymykseni ja keskityit kommentoimaan persoonaani.

Sen piti olla teoria. Nyt mölyät ”omin silmin” plaa plaa. Kerron sulle, että Einsteinin teoria ei ole mikään ”omin silmin kaikki tai oot vajuggi”. Teoriat kun ovat vastakohta omille harhoille.

Vierailija
169/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ? 

Şinkkis

Ei sillä miehellä tarvii olla niitä taitoja, koska nehän nostaisi sen tasoa ;)

Şinkkis

Mitkäs ominaisuudet ne miesten tason määräsivätkään? Status, raha ja ulkonäkö. Nytkö sitten käytöstavoillakin on merkitystä? Ja luonteella? Alkoholin käyttötavalla? Tasoteoria venyy ja paukkuu aina miesten kommenteissa niin pahoin, että sen isäkään ei enää tunnista sitä omakseen.

Vierailija
170/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole perehtynyt mihinkään markkina-arvoteorioihin, mutta tiedostan tasot selkeästi.

Vientiä minulla riittää taloudellisesti samalla tai heikommalla tasolla olevien naisten parissa, jos lisäksi naisen ulkonäkö on selvästi alle tasoni. Normaalit nätit naisetkin kiinnostuvat minusta ulkonäköni perusteella, mutta tasoni muuten ei riitä heille panoja enempään.

Olen katsonut helpommaksi tyytyä ulkoisesti heikkotasoisiin, mutta taloudellisesti vähintään samalla viivalla oleviin naisiin. Helppo elämä ilman vaatimuksien täyttämistä on perimmäisin tavoitteeni. Hoidan omat työni ja velvoitteeni, mutta naiseni kanssa haluan viettää vain vapaa-aikaa.

Siksi näin.

Tässä lienee tämä perusvirhe että ei osata yhdistää työtä ja luonnetta. Eli mies joka etenee uralla, hänellä on paljon naisia kiinnostavia henkisiä ominaisuuksia jotka johtavat uralla etenemiseen. Tasoteoriamiehet eivät kuitenkaan näe tätä yhteyttä vaan tulkitsevat naisen olevan pelkän rahan ja statuksen perässä. Ei niiden ominaisuuksien jotka johtavat siihen että on rahaa ja statusta.

Vierailija
171/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ? 

Şinkkis

Taas jämähdät misseihin ja rumiluksiin. Kyllä, on olemassa karkea taso jossa missit ja rumilukset ei kohtaa, tavallisesti. Mutta onko tämä nyt ainoa taso jolla kykenet elämää hahmottamaan? Itse olet huuli pyöreänä siitä miksi teoriasi mukaan hienoa miestä lähestyy vain mielestäsi surkeat naiset. Tuosta jo pitäisi ymmärtää että mallistasi puuttuu jotain. Nimittäin jonkun yllä mainitsema tunne-elämä. Muun muassa.

En mä mihinkään jämähtänyt. Mikset vastannut mitään siihen, kun sanoin, ettei 3 mies saa koskaan 8 naista.

Şinkkis

8 nainen voi sen sijaan kuvitella olevansa 9 tai 10. Tuntuu, että jopa jotkut 6 naiset kuvittelevat tällaista. Koska ovat kerran saaneet yhden yön olla komean miehen patjana.

Olen eri kirjoittaja kuin se jota kommentoit ja olen jo vastannut että tasoteorian karkein runko on ok, eli rumimmat ja parhaan näköiset harvemmin pariutuu. Mutta siihen koko teorian anti jääkin.

Poikkeukset vahvistaa säännön.

Itse olen ulkoisesti 8, vaimoni on 4. Eli ei olla aivan komein-rumin pari, mutta epäsuhtainen kuitenkin.

Vierailija
172/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen oletuksen ettei tämä ole provo. Lisäksi teen oletuksen, että yllä olevan kommentin esittäjä on ainakin riittävän älykäs ja kaksisuuntaiseen dialogiin kykenevä oppimiskykyinen yksilö.

Käyttäytymistä voidaan ennustaa, mutta tulokset eivät ole verrattavissa siihen, että parvekkeelta heitetty silitysrauta putoaa maahan 100% todennäköisyydellä. Jos esimerkiksi pariutumisessa jonkin asian esiintyvyys on enemmän kuin 50%, kannattaa se yksilön toimissaan huomioida.

Oletetaan nyt hatusta, että 5% miehistä suosii ylipainoisia naisia. Toisin sanoen 95% miehistä EI SUOSI ylipainoisia naisia. Kun tällä tiedolla varustettu nainen tapaa uuden miehen, on olemassa 95% todennäköisyys sille, että tämä uusi mies EI SUOSI ylipainoisia naisia. Tämä havainto EI tarkoita sitä, etteikö ylipainoinen nainen voisi saada puolisoa eikä sitäkään, etteikö olisi olemassa ylipainoisia puolison löytäneitä naisia.

Vierailija
173/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä jauhamisesta tuu ikinä loppua. Maailman tappiin tänne tulee miehiä jotka ilmoittavat olevansa tasoteorian mukaan sitä ja tätä mutta flaksi ei käy "samantasoisten" naisten kanssa. Johtopäätös on aina se että naiset ovat hypergamsia eikä ikinä se että teoriassani on jotain vikaa.

Vierailija
174/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi näin.

Tässä lienee tämä perusvirhe että ei osata yhdistää työtä ja luonnetta. Eli mies joka etenee uralla, hänellä on paljon naisia kiinnostavia henkisiä ominaisuuksia jotka johtavat uralla etenemiseen. Tasoteoriamiehet eivät kuitenkaan näe tätä yhteyttä vaan tulkitsevat naisen olevan pelkän rahan ja statuksen perässä. Ei niiden ominaisuuksien jotka johtavat siihen että on rahaa ja statusta.

Niin. Naisille ulkoinen menestys on tärkeää ja silloin henkisen hyvinvointinsa keveydestä ja vapaudesta ammentava mies on useimmille ilmaa. Ei todellakaan riitä, että hoitaa työnsä ja omat asiansa moitteetta. On tuotava vielä jotain materiaalista lisää naisen elämään. Henkinen hyvinvointi ei korvaa naiselle ulkoisten puitteiden vajavaisuutta.

Vierailija
175/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ? 

Şinkkis

Eli tajusit siis itsekin, että se alhaisen tason mies ei kelpaa sellaisenaan kuin se on.

Vaan sitä pitää heti olla parantamassa ja tasoa nostamassa. .. Aivan

Proving my point exactly !

Zincc

Vierailija
176/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän ole selvää että ihmiset jotka pettyvät mahdollisuuksiinsa muita todennäköisemmin alkavat miettiä mistä se voisi johtua?

Itse tunnen myös kaksi suosittua miestä jotka uskovat markkina-arvoteoriaan ja linkkaavat Laasasen kirjoituksia someen. Molemmat ovat varakkaita ja ovat olleet julkisuudessakin. Molemmat parisuhteessa.

Vierailija
177/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Şinkkis

Niin, vuodatit tuolla miten kovasti omia speksejäsi vastaavaa miestä lähestyvät vain kakkosen naiset vaikka mies ansaitsee parempaa. "Ansaitsee" silloin kun kaava ei riitä kartoittamaan todellisuutta.

En. Taas valehtelet. En maininnut itseäni missään, kuten en koskaan palstalla keskustele itsestäni.

Te keskustelette minusta ja kuvittelette sen jälkeen kuin minä olisin niin tehnyt.

Şinkkis

Vierailija
178/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen oletuksen ettei tämä ole provo. Lisäksi teen oletuksen, että yllä olevan kommentin esittäjä on ainakin riittävän älykäs ja kaksisuuntaiseen dialogiin kykenevä oppimiskykyinen yksilö.

Käyttäytymistä voidaan ennustaa, mutta tulokset eivät ole verrattavissa siihen, että parvekkeelta heitetty silitysrauta putoaa maahan 100% todennäköisyydellä. Jos esimerkiksi pariutumisessa jonkin asian esiintyvyys on enemmän kuin 50%, kannattaa se yksilön toimissaan huomioida.

Oletetaan nyt hatusta, että 5% miehistä suosii ylipainoisia naisia. Toisin sanoen 95% miehistä EI SUOSI ylipainoisia naisia. Kun tällä tiedolla varustettu nainen tapaa uuden miehen, on olemassa 95% todennäköisyys sille, että tämä uusi mies EI SUOSI ylipainoisia naisia. Tämä havainto EI tarkoita sitä, etteikö ylipainoinen nainen voisi saada puolisoa eikä sitäkään, etteikö olisi olemassa ylipainoisia puolison löytäneitä naisia.

Joo mutta ota huomioon että tässä on kokonaista kolme parametriä joiden pitäisi jokaisen jo yksinään johtaa taattuun pariutumisen ja kaikki täyttyy eikä silti käy flaksi. Joten teoriassa on jotain vikaa.

Vierailija
179/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta.

Tasoteoria on persoonallisuushäiriöisten luuserien keino selitellä omaa kelpaamattomuuttaan.

Ehkä tuo on jonkinlainen defenssi myös, on kiva selitellä itselleen parhain päin, kun ei tajua omia puutteitaan. Narsistin ongelmat ovat aina muiden syytä, kun itse on täydellinen. Heh.

Vierailija
180/843 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ? 

Şinkkis

Edellinen missi josta tällä palstalla kirjoitettiin on ulosotossa ja seukkailee ammattirikollisen kanssa. Treffit jossain paikallisella kikkarilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan