Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa teidän naapureiden toilailuja

Vierailija
02.06.2013 |

Mulla oli naapureina ensimmäisessä kerrostaloyksiössä keski-ikäinen pariskunta, jonka emäntä tuli lainaamaan aina sokeria joka sunnuntai klo 10:15

Ihan joka ikinen sunnuntai. Sain aina maanantaina tuplamäärän sokeria takas...

Nykyisen naapurin emäntä haki kerran täysin ilkosillaan postin kadunvarrelta keskellä päivää. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 23:29"]

Mulla oli naapureina ensimmäisessä kerrostaloyksiössä keski-ikäinen pariskunta, jonka emäntä tuli lainaamaan aina sokeria joka sunnuntai klo 10:15

Ihan joka ikinen sunnuntai. Sain aina maanantaina tuplamäärän sokeria takas...

[/quote]

Mä olisin saattanut joku lauantai-ilta viedä sokerin jos valmiiksi, ihan vaan vittuillakseni.

Omat naapurit on kai liian normaaleja, en ainakaan muista että mitään erikoista olisi koskaan sattunut.

Vierailija
2/3 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli juhlat, huomattiin ikkunasta uudet naapurit, joten kutsuttiin mukaan. Mies tuli pirtupullon kanssa, jota se yritti tarjota ja joi itse suoraan pullosta, ei mennyt pitkään, kun se kaatuili kaikkialle, melkein hajosi televisio ja rouva miehineen joutui lähtemään takaisin kotiinsa. Ihan kiva nainen, mutta mieheen en oikein ehtinyt tutustua sen kännin takia.

Hassu pariskunta, ei muuta sanottavaa, muuttaneet jo pois :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ennen yhdet naapurit, jotka jätti joka talvi jotain kamaa happanemaan hankeen. Milloin oli lasten uima-allas vuoden ympäri pihalla --> keväällä roskiin, yhtenä vuonna oli lastenrattaat koko vuoden --> keväällä roskiin,  yhtenä vuonna oli sisäviherkasvit.