Jos Elvis vielä eläisi ja olisi nuori komea 30-40-vuotias mies olisiko hän sinun tuleva puolisosi?
Tai joku muu komea edesmennyt tähti. Kuka ja lähtisitkö treffeille?
Kommentit (33)
Siis, olisiko Elvis nuori ja komea vai 30-40-v?
Elvis olisi pitänyt saada koulittavaksi max. parikymppisenä niin olisi oppinut ymmärtämään aikuisten naisten päälle. Sehän oli perverssi mammampoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan olisi, koska minä olen sellainen harmaahiirulainen, että kuppilan Ranekaan ei kiinnostu.
Miksi vähättelet itseäsi?
Miksi oletat minun olevan jotenkin mielenkiintoinen ja räväkkä, jonka perään kuolataan?
Vierailija kirjoitti:
Elvis olisi pitänyt saada koulittavaksi max. parikymppisenä niin olisi oppinut ymmärtämään aikuisten naisten päälle. Sehän oli perverssi mammampoika.
Perverssi? No enpä usko. Naiset kertoneet että suostui vain 69-asentoon. Taustalla vahva, perinteinen deep south- uskonnollisuus ja, uskoakseni, jonkinlainen ( tukahduttettu) homoseksuaalisuus. Sen "pojat"han oli sille kaikki kaikessa. Nehän suorastaan asui sen luona.
No enpä tiedä. Jostain syystä en koskaan pysty ajattelemaan noita vuosikymmeniä sitten nuoria olleita nykyajan nuoriksi. Minulle ne ovat vanhoja gubbeja, vaikka näytettäisiinkin jotain nuoruuskuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan olisi, koska minä olen sellainen harmaahiirulainen, että kuppilan Ranekaan ei kiinnostu.
Miksi oletat minun olevan jotenkin mielenkiintoinen ja räväkkä, jonka perään kuolataan?
Jokainen on kaunis ja mielenkiintoinen omalla tavallaan. Miksi ajattelet että pitäisin kauniita naisia räväkköinä ja kuolaavina? En missään nimessä!
Harrison Fordin ottaisin jos olisi nuori, komea 30-40v vapaa mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on kaunis ja mielenkiintoinen omalla tavallaan. Miksi ajattelet että pitäisin kauniita naisia räväkköinä ja kuolaavina? En missään nimessä!
Minkä takia jonkun ulkopuolisen täytyy aina päästä sanomaan, miten jollakulla toisella on varmasti vientiä ja on todella kiinnostava persoona, jos se henkilö itse on ihan omassa elämässään todennut, että näin ei ole.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole maininnut kauneudesta sanallakaan, vaan olen todennut olevani harmaa. Sinun mielestäsi se on itseni vähättelyä, minkä minä sille voin jos Ranekaan ei välitä. En tosin halua välittävänkään, joten pysyn omana itsenäni. Se, että mielestäsi minun pitäisi nostaa itsetuntoani niin että kuvittelisin jonkun maailmantähden kiinnostuvan minusta, tuntuu TODELLA epärealistiselta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole maininnut kauneudesta sanallakaan, vaan olen todennut olevani harmaa. Sinun mielestäsi se on itseni vähättelyä, minkä minä sille voin jos Ranekaan ei välitä. En tosin halua välittävänkään, joten pysyn omana itsenäni. Se, että mielestäsi minun pitäisi nostaa itsetuntoani niin että kuvittelisin jonkun maailmantähden kiinnostuvan minusta, tuntuu TODELLA epärealistiselta. :D
Kuitenkin kommentoit ja valitat täällä eli et ole tyytyväinen ja salaa haaveilet kunnon uroosta. Älä valehtele enään tiedän jo mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia jonkun ulkopuolisen täytyy aina päästä sanomaan, miten jollakulla toisella on varmasti vientiä ja on todella kiinnostava persoona, jos se henkilö itse on ihan omassa elämässään todennut, että näin ei ole.
ohis
Kiviäkin kiinnostaa. Miksi aina pitää valittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin kommentoit ja valitat täällä eli et ole tyytyväinen ja salaa haaveilet kunnon uroosta. Älä valehtele enään tiedän jo mitä haluat.
Tämä on keskustelupalsta, täällä keskustellaan. Ja kyllähän se Elvis oli kommee poika nuorempana, mutta ei se silti minusta hänen vaimoaan tee. Ja tottakai haaveilen - ihan julkisesti - kunnon uroosta, se on eri asia että tiedätkö sinä, mikä minun mieleeni on tälleen reaalielämässä. (Siihen ei riitä lanteiden heiluttelu)
Jos olisi todella eläinrakas, ei olisi näytellyt länkkäreissä joiden kuvauksissa hevosia kuoli jatkuvasti.