Mitä se kertoo ihmisestä jos ei kiroile koskaan muiden kuullen?
Kuvitteleeko tällanen olevansa jotenkin parempi kuin muut?
Kommentit (30)
Itseäni ärsyttää nämä muka-kirosanat, varsinkin jos ne huudahdetaan teatraalisesti. Esim. Helkutti, helvata, hemmetti, hitto.
Aaargh!!!!!
Miksi kuvittelisi? Ehkä hän todella on? Itse kiroilen välillä julmastikin, mutta arvostan yli kaiken hillittyjä ja rauhallisia omien polkujensa kulkijoita, joilla ei ole tarve saastuttaa maailmaa päästämällä suustaan rumia sanoja.
Epäilin miestä joka ei koskaan sanonut edes juupeli tms mitään leppoisaakaan kirosanaa jo uskovaiseksi ja ties miksi mutta niin se vaan hänkin ghostasi minut. Että sellainen kilttis.
Jaa-a. En kiroile, en itsekseni enkä muiden kuullen. En pidä itseäni mitenkään erikoisena.
Hillitty ja järkevä ihminen, arvostan.
lähipiirissä on yksi tyyppi joka ei kiroile ja kyllä se olemuksellaan jo tekee selväksi, että kuvittelee olevansa rahvaan yläpuolella puhumala siistittyä kieltä
Kiroilen vapaalla aika railakkaasti mutten koskaan töissä. Työkaverit luulee että olen joku neiti täydellisyys tai vaihtoehtoisesti lapsen tasolle jäänyt. Itse taas en ymmärrä miksi keski-ikäisten toimistotyöntekijöiden pitää kiroilla töissä jatkuvasti.
Kiroileeko ap töissä samalla tavalla kun kotona kun varvas osuu pöydänjalkaan?
En minä ainakaan kiroile julkisesti, se on hyvää käytöstä.
Minä en kiroile oikeastaan koskaan. En usko, että se kertoo minusta mitään erikoista. En ainakaan kuvittele olevani mitenkään parempi kuin muut. Äitini ei kiroillut milloinkaan ja hänen esimerkkinsä vain tarttui minuun lapsena niin, etten oppinut kiroilemaan enää sitten vanhempanakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mites jos ei kiroile edes kavereiden kesken?
Kyllä ne nimenomaan monet kuvittelevat olevansa muita parempia, johan sen heti näkee näistä niitä komppaavista vastauksistakin. Äitini oli just tuollainen, enkä ainakaan arvosta sitä teeskentelijä-kusipäätä paskaakaan. Aito ihminen kiroilee kun kiukuttaa. On täysin epäluollista jos ei kiroile kiukkuisenakaan.
Urpot aina sekoittaa sen että joku ihminen todella on jotain vs. hän itse kuvittelee olevansa jotain.
Ette osaa erottaa omia ajatuksianne muiden ajatuksista.
Se kaunis naapurikin vain kuvittelee olevansa kaunis. Ihan vain jotta saatte syyn häntä vihata.
Hankkikaa aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites jos ei kiroile edes kavereiden kesken?
Niin mitä sitten? Sinäkö yksin määräät miten muiden tulee käyttäytyä?
Minä en koskaan kiroile.En yksinkään.Se ei kuulu ollenkaan sanavarastoon.Mitään sielunvihollisen apua en missään tapauksessa pyydä nimeä mainitsemalla.En kuvittele parenmuutta,
Sanoilla on voima.Jokaisesta turhasta sanasta joudut tilille(.raamattu)
Jos puhuu rumasti kukalle ja soittaa rumaa musiikkia se kuolee. Jos puhuu kauniisti ja kehuu kukka kukoistaa.Tämä on totta ja puheella on merkitystä,se taitaa liittyä veden molekyyleihin.
Sydämen sivistystä ihmisellä joka pyrkii ylentämään itsensä ja kielenkäyttönsä.
Saastaa mölisevät yleensä porsaat jotka haluaisivat mielellään vetää muutkin mukanaan samaan lättiin. Harmittaa sitten kun muilla on tunteiden ja käytöksen hallinta paremmin hanskassa.
Hyvin harvoin tulee kiroiltua. Meillä on lasten takia otettu käyttöön kolikko purkkiin jos kiroilee, en halua että poikanikaan kiroavat kun turjan lappalaiset.
Epäcool