Mitä se kertoo ihmisestä jos ei kiroile koskaan muiden kuullen?
Kuvitteleeko tällanen olevansa jotenkin parempi kuin muut?
Kommentit (30)
Meillä ei kirole kukaan, edes ei pojat.
Se tietää, että se on synneistä raskain.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kasvatettu, ylempi sosiaaliluokka, älykäs.
eipä ollu
Alemman sosiaaliluokan tyypit kiroilevat. Vaikka miten olisi opiskeltu yliopistossa; kotikasvatusta sieltä ei saa. Jos kotona ei ole kasvatettu, se näkyy - ja kuuluu.
Tulen akateemisesta perheestä, eikä meillä koskaan kiroiltu, ja se teroitettiin lapsillekin päähän. Kuvittelevatko kiroilijat sitten olevansa jotenkin huonompia kuin muut? (muokkasin vain ap:n kysymystä toisin päin, järjetön kysymyshän se on.)
Meillä kodissa ei juurikaan kiroilla. Mies saattaa kiroilla jos potkaisee varpaansa jonnekin ym vastaavaa mutta ehkä kerran tai pari vuodessa. Minä en kiroile koskaan. Jos poltan käden tai potkaisen varpaan jonnekin niin ei minulle tule mieleenikään kiroilla. Ennemmin pidätän hetken hengitystä kunnes pahin kipu helpottaa.
Lapsetkaan ei ole koskaan kiroilleet kuulteni. Ei edes vanhimmat pojat 15 ja 16v. Enkä ole kieltänyt kiroilua tosin ehkä selitin joskus lasten ollessa alle kouluikäisiä että minusta kiroilu kuulostaa vähän ikävältä enkä toivo sitä kuulevani kotonamme. Mutta muuten asiasta ei ole keskusteltu.
Tuo ettei meillä kiroilla ei tee meistä yhtään parempia kuin muut. Mutta miksi kiroilla jos se ei tunnu itsestä hyvältä/luontevalta?
Itse en kiroile, ikinä, edes kotona yksin. Ihan sama mitä muut kuvittelee mun kuvittelevan itsestäni 😀.
Mua ärsyttää.ihmiset, jotka ei voi edes lasten kuullen hillitä itseään.
En kiroile lainkaan enkä kuvittele olevani muita parempi. Olen sivistynyt ja omaan hyvät käytöstavat. En tarvitse kirosanoja kohottaakseni oloani tai purkaakseni pahaa oloa. Menen mieluummin lenkille tai meditoin, ehkäpä otan torkut.
Hyvin kasvatettu, ylempi sosiaaliluokka, älykäs.