Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko Tämä edes totta

Vierailija
18.07.2020 |

Hei, olen 54 v nainen. Minulle on sattunut jotain sellaista että ette edes usko tätä. Avosuhteesssa lähes 30 vuotta, sitten tavallinen riita tuli jonka seurauksena mykkäkoulu. Asuttiin kahta asuntoa töiden takia eri puolell suomea. Jotain ihmeellistä tapahtui: Jäin mököttämään siihen toiseen kämppään ja mies toiseen. Käytiin molemmat töissä, mä ajattelen että en soita miehelle, se saa kyllä nyt soittaa ensin. Soittoa ei kuulu, menee 6 kk. Ennen riitaa oltiin 2 kk ulkomailla, kiva loma oli, ihan tavallista menoa niin kuin lähes 30 vuotta. Sitten kun 6 kk mennyt mies yllättäen soittaa että hän möi asuntonsa ja osti uuden kun jäi eläkkeelle. Tämä tuli ihan puskista tämä asuntonsa vaihto. Eläkkeelle jäännin tietysti tiesinkin. Olin edelleen pahalla päällä kun puoli vuotta mennyt näin päin helvettiä, mies sanoo että tule katsomaan asuntoa ja mulla tunne että helvetti nyt täytyy selvittää miten me ollaan näin jumissa että oltu 6 kk puhumatta mitään. Että eihän tää on normaalia, mikä meitä vaivaa. Yhtäkkiä mies sanoo että olen merkittävä ihminen elämässään ! Sitten juttelee ihan kuin ei olisi 6 kk oltu erossa ja samaan hengenvetoon että on parisuhteessa ja nainen asuu erimpaikkakunnalla. Minä suutun niin että lähes lyön luurin korvaan.
Yritin myöhemmin pyytää miestä kahville, voitasko jutella miten tässä näin kävi. Mies on siis ihan virallisesti jo julkisesti tän toisen akan kanssa.
Siis missä vaiheessa me on erottu? Ei minulle kukaan sanonut että olen eronnut, minä luulin että me sinnikkäitä jatketaan mykkäkoulua. Olenko näin tyhmä että en tajunnu5 että me erottiin heti riidan jälkeen, vai siis missä vaiheessa? Mies sanoi sillon soittaessaan ” no kun sähän se erosit”. Olin niin typertyneenä etten osannut sanoa mitään, jotain kai että no yhessäkös se päätettiin, olin niin puulla päähän lyöty.
Olisin halunnut mieheltä kysyä että siis luulik9 hän oikeasti että olin eronnut, toisaalta minä käsitin että kyllä hän Eros koska on uudenkin jo hommannut.

Aivan käsittämätöntä. Eli nyt olen siis mielestäni erotettu nainen, ero tapahtui niin nopeasti ettei edes heippa keretty sanoa, ja minä olen nyt vasta sisäistänyt että hän halusi erota. Kurjaa ja sydäntä särkevä on se ettei hän edes vastaa viesteihini, olisi halunnut edes kerran vielä nähdä ja jutella ja KYSYÄ MIKSI HÄN HALUSI erota, koska minulle jäi koko loppuelämäksi epäselväksi mitä tapahtui??? Miten tällaista edes voi tapahtua kenellekään...
Tämä on sitten tositarina. Ajatuksia? Älkää please lyökö enää lyötyä, olen hirveän masentunut tästä kaikesta muutenkin.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä suhde ollut natisemassa liitoksistaan jo kauan. Minusta erillään asuvat eivät ole edes avoliitossa.

Teillä oli eri käsitykset tilanteesta. Mies katsoi olevansa vapaa vaihtamaan.

Samaa mieltä tästä. Friends with benefits tyyppinen suhde lähinnä, jos nähdään silloin tällöin ja paneskellaan.

Şinkkis

Oletpas keskenkasvuisen teinipoika vielä...

Miksi se meni noin pahasti ihon alle ?

Pitääkö sun mennä vähän jo päikkäreillä välillä, taidat nyt olla vähän väsynyt. Terveisin äiti.

Şinkkis

Nähdään silloin tällöin, ollaan kavereita, asutaan erikseen, paneskellaan juhannuksena ja jouluna tai silloin tällöin -> Friends with Benefits ..

Vierailija
62/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Riita tais olla jostain television kaukosäätimen rikkoontumisesta joka paisui niin että kumpikin syytti tosiaan siitä että toinen on se joka aina hikeentyä pienistä.....eli ihan joutavasta riitaa tuli, niinkun kaikilla jotka on 30 vuotta yhdessä. Mutta miten helvetissä se johti tällaiseen!!!!!

Jos riita alkaa kaukosäätimestä, niin se on silloin vain laukaisin. Riidassa silloin on ihan muusta kyse. Tuliko riidan tuoksinassa sanottua, että jätät miehen, haluat erota tms? Mitkä oli suhteenne ongelmakohdat, mitkä ne todelliset riidanaiheet?

Puoli vuotta tosiaan on pitkä aika, ettei ole missään puheissa. Varsinkin jos olet viimeisenä sanonut että heippa ja suhde loppu? Miksi et ottanut itse yhteyttä aiemmin, mitäå riidassa taahtui/sanottiin?

Olisi toki hyvä, jos saisitte puhuttua vielä ja mies kerrottua oman näkemyksensä, että miksi meni näin. Olisi helpompi jatkaa ja käsitellä asia.

Oletko itse sellainen jotka sanoo riidaa aina mitä sattuu ja todella ikävästi, ja sitten jälkeenpäin sanoo ettei tarkoittanut? ehkä mies sai loukkauksista ja eropuheista tarpeekseen? Onko mies sellainen, ettei oikein osaa puhua, varsinkaan vaikeista asioista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miws on ollut persoonallisuuhäiriöknen narsisti ihan selvästi. Nehän suuttuu ja raivoaa ihan mitättömistä asioista ja saattaa yhtäkkiä häipyä. Aivan selvä tapaus. Vanhemmiten ne saattaa olla väkivaltaisia. Noin hullun kanssa voi olla jopa vaarallista olla.

Kumma ettei tuosta persoonallisuushäiriöstä ole 30 vuoteen ollut suurempaa häiriötä!?

Vierailija
64/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mykkäkoulu ole kypsää aikuisen käytöstä, vaan selvää lapsellista narsismia.

Asiat kannattaa selvittää ja riidellä välittömästi. Nyt kävi näin ja noin pitääkin käydä, jos ei osaa kommunikoida aikuisten tavalla ja selvittää asioita.

Vierailija
65/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se miws on ollut persoonallisuuhäiriöknen narsisti ihan selvästi. Nehän suuttuu ja raivoaa ihan mitättömistä asioista ja saattaa yhtäkkiä häipyä. Aivan selvä tapaus. Vanhemmiten ne saattaa olla väkivaltaisia. Noin hullun kanssa voi olla jopa vaarallista olla.

Kumma ettei tuosta persoonallisuushäiriöstä ole 30 vuoteen ollut suurempaa häiriötä!?

Mutta siellä toisessa ketjussa oli että se mies oli frontaalidementikko.

Vierailija
66/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli molemmilla omat asunnot, eri paikkakunnilla. Mies myi omansa, mikä ongelma, kai oman asuntonsa saa myydä ja ostaa toisen, siis mieskin.

Mutta sitten tämä:

Jäin mököttämään siihen toiseen kämppään ja mies toiseen. Käytiin molemmat töissä, mä ajattelen että en soita miehelle, se saa kyllä nyt soittaa ensin. Soittoa ei kuulu, menee 6 kk.

Nainen päätti olla soittamatta 6 kk (tietenkin miehen vika) ja nyt nainen vaatii selvitystä.

Ihme et ukko noinkin kauan jaksoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän