Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko Tämä edes totta

Vierailija
18.07.2020 |

Hei, olen 54 v nainen. Minulle on sattunut jotain sellaista että ette edes usko tätä. Avosuhteesssa lähes 30 vuotta, sitten tavallinen riita tuli jonka seurauksena mykkäkoulu. Asuttiin kahta asuntoa töiden takia eri puolell suomea. Jotain ihmeellistä tapahtui: Jäin mököttämään siihen toiseen kämppään ja mies toiseen. Käytiin molemmat töissä, mä ajattelen että en soita miehelle, se saa kyllä nyt soittaa ensin. Soittoa ei kuulu, menee 6 kk. Ennen riitaa oltiin 2 kk ulkomailla, kiva loma oli, ihan tavallista menoa niin kuin lähes 30 vuotta. Sitten kun 6 kk mennyt mies yllättäen soittaa että hän möi asuntonsa ja osti uuden kun jäi eläkkeelle. Tämä tuli ihan puskista tämä asuntonsa vaihto. Eläkkeelle jäännin tietysti tiesinkin. Olin edelleen pahalla päällä kun puoli vuotta mennyt näin päin helvettiä, mies sanoo että tule katsomaan asuntoa ja mulla tunne että helvetti nyt täytyy selvittää miten me ollaan näin jumissa että oltu 6 kk puhumatta mitään. Että eihän tää on normaalia, mikä meitä vaivaa. Yhtäkkiä mies sanoo että olen merkittävä ihminen elämässään ! Sitten juttelee ihan kuin ei olisi 6 kk oltu erossa ja samaan hengenvetoon että on parisuhteessa ja nainen asuu erimpaikkakunnalla. Minä suutun niin että lähes lyön luurin korvaan.
Yritin myöhemmin pyytää miestä kahville, voitasko jutella miten tässä näin kävi. Mies on siis ihan virallisesti jo julkisesti tän toisen akan kanssa.
Siis missä vaiheessa me on erottu? Ei minulle kukaan sanonut että olen eronnut, minä luulin että me sinnikkäitä jatketaan mykkäkoulua. Olenko näin tyhmä että en tajunnu5 että me erottiin heti riidan jälkeen, vai siis missä vaiheessa? Mies sanoi sillon soittaessaan ” no kun sähän se erosit”. Olin niin typertyneenä etten osannut sanoa mitään, jotain kai että no yhessäkös se päätettiin, olin niin puulla päähän lyöty.
Olisin halunnut mieheltä kysyä että siis luulik9 hän oikeasti että olin eronnut, toisaalta minä käsitin että kyllä hän Eros koska on uudenkin jo hommannut.

Aivan käsittämätöntä. Eli nyt olen siis mielestäni erotettu nainen, ero tapahtui niin nopeasti ettei edes heippa keretty sanoa, ja minä olen nyt vasta sisäistänyt että hän halusi erota. Kurjaa ja sydäntä särkevä on se ettei hän edes vastaa viesteihini, olisi halunnut edes kerran vielä nähdä ja jutella ja KYSYÄ MIKSI HÄN HALUSI erota, koska minulle jäi koko loppuelämäksi epäselväksi mitä tapahtui??? Miten tällaista edes voi tapahtua kenellekään...
Tämä on sitten tositarina. Ajatuksia? Älkää please lyökö enää lyötyä, olen hirveän masentunut tästä kaikesta muutenkin.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin olisin lukenut tämän aiemminkin.

Vierailija
22/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siis asutaan kahta asuntoa 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa että te erositte noin 3-4 päivää sen jälkeen kun aloititte mykkäkoulun,. Miehiä alkaa yleensä p..nettamaan viimeistään tuon ajan kuluessa.

Sitten vaan elämässä eteenpäin ja uutta koukkua veteen. Turha siinä on jäädä murehtimaan. Mullakin oli jo uus tyttis kolmantena päivänä eron jälkeen.

Vierailija
24/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomalainen mies, joka ei osaa puhua. Itselläni on vähän samantyyppinen kokemus. Kyllä tuossa ap: n tapauksessa on paha kommunikaatio-ongelma.

Vierailija
25/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää että tässä yksin tuota naista syytetään. Minusta vika on miehessä. Tarvisiko joka riidan jälkeen mennä vieraisiin????

Vierailija
26/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Riita tais olla jostain television kaukosäätimen rikkoontumisesta joka paisui niin että kumpikin syytti tosiaan siitä että toinen on se joka aina hikeentyä pienistä.....eli ihan joutavasta riitaa tuli, niinkun kaikilla jotka on 30 vuotta yhdessä. Mutta miten helvetissä se johti tällaiseen!!!!!

Sanoos se. Lähdit puoleksi vuodeksi pois ja päässäsi vielä leikit mykkäkoulua toMmosen asian takia.

Alitajunnassa varmaan olet halunnut erota.

Se juna meni. Pääsit irti. Mies teki sen ratkaisun loppuun, minkä sinä aloitit.

Ei hyvä suhde lopu tommoseen.
Eikä se suhteen hyvyys ole sen suhteen ajallisesta pituudesta kiinni.

Ei huonoon tarvi palata.

Nyt sä meet omassa elämässä.

Olen eri mieltä tästä. Minkä takia kukaan haluaisi lähteä hyvästä suhteesta pois. 

Zincc

Vierailija
27/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luultavasti olet. Usein täällä on 50% vanhoilla aloituksilla, vanhoilla vastauksilla, joiden päiväykset botti on vaan lyönyt uusiksi. (tai laittanut niihin samat vastaukset) Jonain päivinä jopa 80-90% aloituksista on vanhoja. Silloin tätä on tuskaa selata .. ei mitään uutta ..

Zincc

Vierailija
28/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä suhde ollut natisemassa liitoksistaan jo kauan. Minusta erillään asuvat eivät ole edes avoliitossa.

Teillä oli eri käsitykset tilanteesta. Mies katsoi olevansa vapaa vaihtamaan.

Vierailija
29/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin ap viimeksikin samaan aloitukseesi kirjoitin, olet todella onnekas, että pääsit vanhenevasta miehestäsi eroon. Hyvinvoivat eläkepäiväsi olisivat menneet miehen omaishoitajana toimimiseen ja, kun itse olisit apua jo tarvinnut, olisit ollut yksin.

Nyt voit etsiä ikäisesi tai nuoremman reippaan miehen.

Ex-miehesi on ilmeisesti ymmärtänyt etsiä ikäisensä naisen, jonka kanssa voi yhdessä nauttia eläkepäivistä niin kauan kuin voimia ja terveyttä riittää.

Vierailija
30/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla että mies koki sinun nalkuttavan, syyttävän ja suuttuvan hänelle jatkuvasti kaikesta, ja tuo kaukosäädin asia oli hänelle viimeinen pisara? Hän lähti muualle, ja tiesi että takaisin ei ole tulemista ellei taas hänen tarvitse alentua ja soittaa ja pyytää anteeksi sinulta, koska sinähän et ole koskaan väärässä ja marttyyrinomaisesti jäät passiivisesti odottamaan että toinen sopii riidan. Kun hän oli pari kk ottamatta yhteyttä, kerrankin odottaen josko sinä häntä kaipaisit, mutta mitään ei kuulu, hän on mennyt elämässä eteenpäin ja löytänyt uuden parisuhteen.

Sinulta outoa ajatella puoli vuotta että kyseessä on vain tavallinen riita, että eiköhän se mies kohta tule taas häntä koipien välissä takaisin.

Vierailija
31/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama aloitus täällä taas!

Minkä ihmeen takia vingut sitä täällä? 

En ihmettele, jos ukkoa ei kiinnosta vähääkään. 

Vierailija
32/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

54v ikäiseksi kirjoitat aika lailla samanlaista suomea kuin 30v ikäiset whiteT:t.

Vierailija
33/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukot haluavat päästä helpolla ja ovat pelkureita. Uskon täysin että on tositarina.

Vierailija
34/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Riita tais olla jostain television kaukosäätimen rikkoontumisesta joka paisui niin että kumpikin syytti tosiaan siitä että toinen on se joka aina hikeentyä pienistä.....eli ihan joutavasta riitaa tuli, niinkun kaikilla jotka on 30 vuotta yhdessä. Mutta miten helvetissä se johti tällaiseen!!!!!

Sanoos se. Lähdit puoleksi vuodeksi pois ja päässäsi vielä leikit mykkäkoulua toMmosen asian takia.

Alitajunnassa varmaan olet halunnut erota.

Se juna meni. Pääsit irti. Mies teki sen ratkaisun loppuun, minkä sinä aloitit.

Ei hyvä suhde lopu tommoseen.

Eikä se suhteen hyvyys ole sen suhteen ajallisesta pituudesta kiinni.

Ei huonoon tarvi palata.

Nyt sä meet omassa elämässä.

Ootpas ihan väärin käsittänyt tuon aloituksen.....eihän se nainen ollut mykkäkoulussa vaan mies. Siinä miehessä on vika, onko se ihan terve.

Vierailija
35/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja luultavasti olet. Usein täällä on 50% vanhoilla aloituksilla, vanhoilla vastauksilla, joiden päiväykset botti on vaan lyönyt uusiksi. (tai laittanut niihin samat vastaukset) Jonain päivinä jopa 80-90% aloituksista on vanhoja. Silloin tätä on tuskaa selata .. ei mitään uutta ..

Zincc

Olen lukenut noin vuosi sitten tämän. Muistan että siinä oli se tarina kun oli selvinnyt että sillä miehellä oli frontaalidementia, muistelen että tytär oli hoitaja ta lääkäri ja oli saanut sen miehen tutkimuksiin. Surullinen Case. Liekö tuo mies jo laitoshoidossa?

Vierailija
36/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukot haluavat päästä helpolla ja ovat pelkureita. Uskon täysin että on tositarina.

Olet täysin niin oikeassa!

Vierailija
37/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

54v ikäiseksi kirjoitat aika lailla samanlaista suomea kuin 30v ikäiset whiteT:t.

Sinä kirjoitat kuin kehitysvammainen

Vierailija
38/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama aloitus täällä taas!

Minkä ihmeen takia vingut sitä täällä? 

En ihmettele, jos ukkoa ei kiinnosta vähääkään. 

No niinhän sinäkin ääliö vingut täällä. Kaikki sulle nauraa.

Vierailija
39/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös olla että mies koki sinun nalkuttavan, syyttävän ja suuttuvan hänelle jatkuvasti kaikesta, ja tuo kaukosäädin asia oli hänelle viimeinen pisara? Hän lähti muualle, ja tiesi että takaisin ei ole tulemista ellei taas hänen tarvitse alentua ja soittaa ja pyytää anteeksi sinulta, koska sinähän et ole koskaan väärässä ja marttyyrinomaisesti jäät passiivisesti odottamaan että toinen sopii riidan. Kun hän oli pari kk ottamatta yhteyttä, kerrankin odottaen josko sinä häntä kaipaisit, mutta mitään ei kuulu, hän on mennyt elämässä eteenpäin ja löytänyt uuden parisuhteen.

Sinulta outoa ajatella puoli vuotta että kyseessä on vain tavallinen riita, että eiköhän se mies kohta tule taas häntä koipien välissä takaisin.

Entäs jos se ukko on ollut täysi paska? Jospa se on huutanut jostain kaukosäätimestä ja nainen uskaltautunut kerrankin puolustamaan itseään niin ukko narsisti paska ei ole kestänyt vaan kokenut narsistisen raivon kun joku uskaltaa olla eri mieltä ja siks pistänyt poikki ja ottanut heti uuden. Narsistit toimii justiin tuolla lailla. Outoa on naureskellen soitella vaimolleen että on uudessa liitossa. Se mies on narsku.

Vierailija
40/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuskin tuo kovin huono suhde on ollut jos 30 vuotta olleet yhdessä ja jopa 2 kk ulkomailla loma ollut, kukaan ei lähde emännän kanssa noin pitkälle lomalle ja ole noin kauan yhdessä jos noin helvettiä olisi ollut kuten arvelet, joka mies olisi lähtenyt jo veke. Epäilen että mies on tullut jonkun Tatjana huijaamaksi tai mennyt psykoosiin ta jotain. Kyllä me miehet lähdetään suhteesta pois jos paha on olla. Terv. Yksi tavallinen Jartsa 56 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä