Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko Tämä edes totta

Vierailija
18.07.2020 |

Hei, olen 54 v nainen. Minulle on sattunut jotain sellaista että ette edes usko tätä. Avosuhteesssa lähes 30 vuotta, sitten tavallinen riita tuli jonka seurauksena mykkäkoulu. Asuttiin kahta asuntoa töiden takia eri puolell suomea. Jotain ihmeellistä tapahtui: Jäin mököttämään siihen toiseen kämppään ja mies toiseen. Käytiin molemmat töissä, mä ajattelen että en soita miehelle, se saa kyllä nyt soittaa ensin. Soittoa ei kuulu, menee 6 kk. Ennen riitaa oltiin 2 kk ulkomailla, kiva loma oli, ihan tavallista menoa niin kuin lähes 30 vuotta. Sitten kun 6 kk mennyt mies yllättäen soittaa että hän möi asuntonsa ja osti uuden kun jäi eläkkeelle. Tämä tuli ihan puskista tämä asuntonsa vaihto. Eläkkeelle jäännin tietysti tiesinkin. Olin edelleen pahalla päällä kun puoli vuotta mennyt näin päin helvettiä, mies sanoo että tule katsomaan asuntoa ja mulla tunne että helvetti nyt täytyy selvittää miten me ollaan näin jumissa että oltu 6 kk puhumatta mitään. Että eihän tää on normaalia, mikä meitä vaivaa. Yhtäkkiä mies sanoo että olen merkittävä ihminen elämässään ! Sitten juttelee ihan kuin ei olisi 6 kk oltu erossa ja samaan hengenvetoon että on parisuhteessa ja nainen asuu erimpaikkakunnalla. Minä suutun niin että lähes lyön luurin korvaan.
Yritin myöhemmin pyytää miestä kahville, voitasko jutella miten tässä näin kävi. Mies on siis ihan virallisesti jo julkisesti tän toisen akan kanssa.
Siis missä vaiheessa me on erottu? Ei minulle kukaan sanonut että olen eronnut, minä luulin että me sinnikkäitä jatketaan mykkäkoulua. Olenko näin tyhmä että en tajunnu5 että me erottiin heti riidan jälkeen, vai siis missä vaiheessa? Mies sanoi sillon soittaessaan ” no kun sähän se erosit”. Olin niin typertyneenä etten osannut sanoa mitään, jotain kai että no yhessäkös se päätettiin, olin niin puulla päähän lyöty.
Olisin halunnut mieheltä kysyä että siis luulik9 hän oikeasti että olin eronnut, toisaalta minä käsitin että kyllä hän Eros koska on uudenkin jo hommannut.

Aivan käsittämätöntä. Eli nyt olen siis mielestäni erotettu nainen, ero tapahtui niin nopeasti ettei edes heippa keretty sanoa, ja minä olen nyt vasta sisäistänyt että hän halusi erota. Kurjaa ja sydäntä särkevä on se ettei hän edes vastaa viesteihini, olisi halunnut edes kerran vielä nähdä ja jutella ja KYSYÄ MIKSI HÄN HALUSI erota, koska minulle jäi koko loppuelämäksi epäselväksi mitä tapahtui??? Miten tällaista edes voi tapahtua kenellekään...
Tämä on sitten tositarina. Ajatuksia? Älkää please lyökö enää lyötyä, olen hirveän masentunut tästä kaikesta muutenkin.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä suhde ollut natisemassa liitoksistaan jo kauan. Minusta erillään asuvat eivät ole edes avoliitossa.

Teillä oli eri käsitykset tilanteesta. Mies katsoi olevansa vapaa vaihtamaan.

Missä tossa sanottiin että ne asui erillään.....eikö siinä ollut että olis useampi asunto.....

Vierailija
42/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä suhde ollut natisemassa liitoksistaan jo kauan. Minusta erillään asuvat eivät ole edes avoliitossa.

Samaa mieltä tästä. Friends with benefits tyyppinen suhde lähinnä, jos nähdään silloin tällöin ja paneskellaan.

Şinkkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin sanoa että te erositte noin 3-4 päivää sen jälkeen kun aloititte mykkäkoulun,. Miehiä alkaa yleensä p..nettamaan viimeistään tuon ajan kuluessa.

Sitten vaan elämässä eteenpäin ja uutta koukkua veteen. Turha siinä on jäädä murehtimaan. Mullakin oli jo uus tyttis kolmantena päivänä eron jälkeen.

No joo, tollasia sinun kaltaisia sikoja on tietysti joilla ei toimi kuin alapää, jos sekään.

Vierailija
44/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän tuo nainen ole ollut mykkäkoulussa. Toi mies oli.ettekö osaa lukea?

Kommenttisi on vähintään yhtä sekava kuin aloitus.

Vierailija
45/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miws on ollut persoonallisuuhäiriöknen narsisti ihan selvästi. Nehän suuttuu ja raivoaa ihan mitättömistä asioista ja saattaa yhtäkkiä häipyä. Aivan selvä tapaus. Vanhemmiten ne saattaa olla väkivaltaisia. Noin hullun kanssa voi olla jopa vaarallista olla.

Vierailija
46/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän tuo nainen ole ollut mykkäkoulussa. Toi mies oli.ettekö osaa lukea?

Kommenttisi on vähintään yhtä sekava kuin aloitus.

Heh täällä vissiin on porukat krapuloissa kun alkaa jo tappelee keskenään! Poppikset esiin!

Vierailija
47/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä tästä. Friends with benefits tyyppinen suhde lähinnä, jos nähdään silloin tällöin ja paneskellaan.

Şinkkis

No sullahan köyhät ihmissuhteet on.

Vierailija
48/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miws on ollut persoonallisuuhäiriöknen narsisti ihan selvästi. Nehän suuttuu ja raivoaa ihan mitättömistä asioista ja saattaa yhtäkkiä häipyä. Aivan selvä tapaus. Vanhemmiten ne saattaa olla väkivaltaisia. Noin hullun kanssa voi olla jopa vaarallista olla.

Mulla tuli sama mieleen.

Vierailija
49/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää että tässä yksin tuota naista syytetään. Minusta vika on miehessä. Tarvisiko joka riidan jälkeen mennä vieraisiin????

Hyvin sanottu

Vierailija
50/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai jos tarkkoja ollaan, niin jo samana iltana ;)

Zinc

No sinähän kova poika olet

Vierailija
51/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Şinkkis

En ole ap, mitä te oikein sekoilette täällä ? Onko mennyt ihon alle ?

Şinkkis

Vierailija
52/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos tarkkoja ollaan, niin jo samana iltana ;)

Zinc

No sinähän kova poika olet

Ei sillä sen kanssa ollut mitään tekemistä. 

Lähinnä voi pohtia, että ei kannata sanoa sellaista mitä ei tarkoitakaan.

Şinkkis

U just might get it ..

Vierailija
53/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Şinkkis

Şinkkis[/quote

Ai et ole ap...? Hah hah

Vierailija
54/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Şinkkis

Şinkkis[/quote

Ai et ole ap...? Hah hah

En

Şinkkis

Oliko muuta ho-rå ?

Vierailija
55/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tulisi kanssa ajatukseen että hyvinkin tuollaisesta voi olla kyse, sen verran jäätävää meininkiä miehellä ollut. Pete 41 v

Vierailija
56/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tulisi kanssa ajatukseen että hyvinkin tuollaisesta voi olla kyse, sen verran jäätävää meininkiä miehellä ollut. Pete 41 v

Nyt sitten koitetaan Petenä herätellä ketjua henkiin ..

Jaana22v., eicu 

Şinkkis

Vierailija
57/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Şinkkis

Oletpas keskenkasvuisen teinipoika vielä...

Vierailija
58/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Şinkkis

Oletpas keskenkasvuisen teinipoika vielä...

Miksi se meni noin pahasti ihon alle ?

Şinkkis

Nähdään silloin tällöin, ollaan kavereita, asutaan erikseen, paneskellaan juhannuksena ja jouluna tai silloin tällöin -> Friends with Benefits ..

Vierailija
59/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Täytyy sanoa että on täällä kyllä monenkirjavaa kirjoittelija. Osa kirjoittaa asiaa, muutama samalla nimimerkillä kirjoittaja, joka kirjoittaa jotain mistä minä en ainakaan ymmärrä mitään.

Tuo yksi nimimerkki näköjään joka asiaan ottaa kantaa ja riitaa haastaa.

Ikävää kun ei ihmiset pysy asiassa.

Vierailija
60/66 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se miws on ollut persoonallisuuhäiriöknen narsisti ihan selvästi. Nehän suuttuu ja raivoaa ihan mitättömistä asioista ja saattaa yhtäkkiä häipyä. Aivan selvä tapaus. Vanhemmiten ne saattaa olla väkivaltaisia. Noin hullun kanssa voi olla jopa vaarallista olla.[/quote

Näitäkin saattaa olla . Siskoni mies oli tällainen ja jälki oli hirveää, riitaantui mm. Yhtiökumppaninsa kanssa niin että tuli vuosien riita käräjillä, maksoi maltaita. Kohteli siskoani todella huonosti, oikeastaan kaikkia ihmisiä kun riitaantui hyvin helposti muiden kanssa. Vuosikausia pyöritti monia naisia ja kaikenlaista sotkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan