Ok Boomer. Sanooko teininne noin?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Boomer? Kertoisitko mummille mitä tämä tarkoittaa.
Sodan jälkeen syntyneet suuret ikäluokat n. 75-65 vuotiaat. Ei haittaa, ei nuoretkaan ymmärrä.
Sanoisin takaisin, että olet ihan vtn cringe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle joku Jonne sanoi ok boomer kun sanoin sille että menee muualle syljeskelemään kaupan oven edestä. Minä olen kylläkin 36-vuotias mies ja ihan ikäiseni näköinenkin niin ei tainnut Jonne tietää mitä boomer tarkoittaa.
Ok, boomer.
Olisin vastannut: Shut your pie hole Baby Face.
Viikon arestia kerrasta. Viikkorahat pois. Kävellen kouluun. Koneella saa katsoa vain poliittista debattia.
Sticks and stones may break my bones, but words will never break me.
No eipä sano. Eikä sano kukaan muukaan. Keski-ikäistyvien tätien juttuja.
Jäsenyys "kokoomusnuorissa" tmv. ei tarkoita että olisit oikeasti nuori.
Vierailija kirjoitti:
Stina-Susanna on ikinuori muori 38v
Vierailija kirjoitti:
Viikon arestia kerrasta. Viikkorahat pois. Kävellen kouluun. Koneella saa katsoa vain poliittista debattia.
Pah, ohimeneva muotivillitys joka aikanaan kuihtuu pois. Suomessa ei nakojaan edes ymmarreta mita se tarkoittaa.
Boomerit on 50-60- vuotiaat. Ei ole suoranaisesti haukkumasana, vaan kuvaa tuon ikäisten luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Boomerit on 50-60- vuotiaat. Ei ole suoranaisesti haukkumasana, vaan kuvaa tuon ikäisten luokkaa.
Boomerit on seitsemänkymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, boomerit on teinin isovanhempia yli 70-v, joita puolustaa vanhempien aiheellista kritiikkiä vastaan. Jonnet ei ymmärrä.
Ok, boomer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boomer? Kertoisitko mummille mitä tämä tarkoittaa.
Sodan jälkeen syntyneet suuret ikäluokat n. 75-65 vuotiaat. Ei haittaa, ei nuoretkaan ymmärrä.
Ok, boomer.
Boomer on sodanjälkeiseen suuriin ikäluokkiin kuuluva ihminen. Harvoin boomereilla on teini-ikäisiä lapsia. Viimeinen boomer on syntynyt 1964, sen jälkeen on tullut ihan omat sukupolvet, kuten x-sukupolvi, johon itse 1974 syntyneenä kuulun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle joku Jonne sanoi ok boomer kun sanoin sille että menee muualle syljeskelemään kaupan oven edestä. Minä olen kylläkin 36-vuotias mies ja ihan ikäiseni näköinenkin niin ei tainnut Jonne tietää mitä boomer tarkoittaa.
Ok, boomer.
Olisin vastannut: Shut your pie hole Baby Face.
Ok, boomer.
Vierailija kirjoitti:
Ok, boomer.
Vierailija kirjoitti:
Sticks and stones may break my bones, but words will never break me.
Ok, boomer.
Vierailija kirjoitti:
Ok, boomer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pah, ohimeneva muotivillitys joka aikanaan kuihtuu pois. Suomessa ei nakojaan edes ymmarreta mita se tarkoittaa.
Ok, boomer.
Vierailija kirjoitti:
Boomer on sodanjälkeiseen suuriin ikäluokkiin kuuluva ihminen. Harvoin boomereilla on teini-ikäisiä lapsia. Viimeinen boomer on syntynyt 1964, sen jälkeen on tullut ihan omat sukupolvet, kuten x-sukupolvi, johon itse 1974 syntyneenä kuulun.
Ok, boomer.
Ei onneksi. Liian galacticamaista.