Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesystävän kaverit puhuvat rivoja minun seurassani, mutta eivät muiden tyttöystävien?

Vierailija
18.07.2020 |

Ei sillä, että olisin tästä jotenkin herneen nenääni vetänyt, mietityttää vain. En ole millään tasolla näitä muita naisiä äijämäisempi, joten se ei ainakaan ole syy. Johtuuko tuo siitä etteivät ota minua vakavasti?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi varmaan puhunut seksielämästänne ja ne pitää sinua vapaamielisenä.

Voihan se olla. Ei noiden muiden tyttökaverit mitenkään erityisen tiukkiksilta vaikuta, mutta en sitten tiedä.

Eli annat kakkoseen ja muut ei?

En osaa sanoa heistä. Ihan yleistä tuo nykyään on, eli annan kyllä.

Vierailija
42/48 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksestani tuli mieleen että mies tosiaan on kertonut teidän seksielämästä tai sinusta asioita joiden takia kaverit kokeilevat lähdetkö juttuun mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä eivät pidä sinua naisena vaan yhtenä jätkistä.

Tämä. Olet niille vähemmän nainen kuin muiden tyttöystävät eikä sinua siksi arvosteta samalla tavalla vaan pidetään yhtenä jätkistä.

Se että on "yksi jätkistä" ei ole kunnioituksen puutetta, vaan sitä että sellaisen ihmisen seurassa uskaltaa olla rennosti.

Vierailija
44/48 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksestani tuli mieleen että mies tosiaan on kertonut teidän seksielämästä tai sinusta asioita joiden takia kaverit kokeilevat lähdetkö juttuun mukaan.

En vain tiedä, että pitäisikö minun tehdä tuolle asialle jotain? Toisaalta se ei haittaa tai loukkaa minua, mutta tulee sellainen olo että porukan muut naiset myös sujtautuvat minuun jotenkin oudosti.

Vierailija
45/48 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudutko paljastavasti/tyrkyn näköisesti?

Vierailija
46/48 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudutko paljastavasti/tyrkyn näköisesti?

Minkä nyt sitten kukakin laskee tyrkyksi. Kai välillä tulee pukeuduttua paljastavasti.

Vierailija
47/48 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/48 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on moukkia.Hidät kannattaa jättää omaan arvoonsa ja haketua sellaisten ihmisten seuraan,joilla on käytöstavat hallussa.Osaavatkeskustella asiallisesti ja fiksusti naisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä