Miksi miesystävän kaverit puhuvat rivoja minun seurassani, mutta eivät muiden tyttöystävien?
Ei sillä, että olisin tästä jotenkin herneen nenääni vetänyt, mietityttää vain. En ole millään tasolla näitä muita naisiä äijämäisempi, joten se ei ainakaan ole syy. Johtuuko tuo siitä etteivät ota minua vakavasti?
Kommentit (48)
Jännä. Mä saan miehet käyttäytymään, vaikkei enää tässä iässä ole mitään tarvetta.
Haluavat kuorruttaa sinut spermalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa ajatella, että nämä miehet pitävät hänestä enemmän, mutta oikeasti he eivät vain välitä mitä ap heistä ajattelee.
Ei minun kuulteni puhuttu rumia kun olin kaunis, mutta kun lihoin, eivät miehet enää sensuroi puheitaan.
Jep. Lihavaa ei pidetä naisena eli ei tarvitse esittää mitään.
En siis ole lihava eivätkä nuo kommentit ole negatiivisia minua kohtaan, mutta ehkä enemmän sellaisia joita en halua kuulla muilta kun omalta mieheltäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa ajatella, että nämä miehet pitävät hänestä enemmän, mutta oikeasti he eivät vain välitä mitä ap heistä ajattelee.
Ei minun kuulteni puhuttu rumia kun olin kaunis, mutta kun lihoin, eivät miehet enää sensuroi puheitaan.
En siis ole lihava eivätkä nuo kommentit ole negatiivisia minua kohtaan, mutta ehkä enemmän sellaisia joita en halua kuulla muilta kun omalta mieheltäni.
Suahan pidetään helppona! Annat kaikille -tyylisenä. Mitäs sun mies sanoo? Ja miksi et pistä vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva kuulla miesten näkrmyksiä...
Muistan yhden tällaisen tapauksen kaveripiiristä. Pidettiin vähän yksinkertaisena, "kiusattiin" puhumalla vähän levottomia sille. Vaikutusta oli silläkin kun tiedettiin että kaverille tämä nainen oli lähinnä hetken hupina. Ei varmaan oltais käyttäydytty niin jos kaveri olis ollut naisen suhteen tosissaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitävät sua tyyppinä, jonka pipoa ei kiristä :-)
Ja jotkut pitää tätä jotenkin saavutuksena :-)
Mitä sun miehesi kommentoi / miten reagoi noihin sulle sanottuihin ronskeihin heittoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suahan pidetään helppona! Annat kaikille -tyylisenä. Mitäs sun mies sanoo? Ja miksi et pistä vastaan?
En jaksa aiheuttaa mutään draamaa, ovat olleet kumminkin kavereita yläasteelta asti. Ja ei minulla ole siis mitenkään epämukava olo, enkä oahoita mieltäni.
Ei se sano oikeen mitåän, kaverit on aina kai ollut tuollaisia, väittää ettei huomaa mitään eroa mun vs muiden naisten kohtelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä rivoja? Esimerkkejä.
No kehuvat vaikka ulkonäköäni/kroppaani epäasiallisesti, tai kyselevät vähän liian intiimejä asioita seksiin liittyen.
Sinua ei siis pidetä/ajatella kenenkään tyttöystävänä vaan enemmänkin koko porukan patjana.
Kyllä sinä sitten vain olet äijämäisempi. Sinua ei kunnioiteta niin kuin muita naisia.
Pitävät sinua huumorintajuisena ja avoimena ihmisenä. Vapaamielisen, hyväitsetuntoisena joka ei vedä hernettä nenään huumorista.
Positiivinen juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kehuvat vaikka ulkonäköäni/kroppaani epäasiallisesti, tai kyselevät vähän liian intiimejä asioita seksiin liittyen.
Sinua ei siis pidetä/ajatella kenenkään tyttöystävänä vaan enemmänkin koko porukan patjana.
Miksi? Jos olen siitä porukasta tasan kahden miehen kanssa ollut (yhden kanssa minulla oli yhdenillan juttu joskus 18 vuotiaana, jolloin en siis tuntenut miestävääni).
Vierailija kirjoitti:
Pitävät sua tyyppinä, jonka pipoa ei kiristä :-)
Tämä!
Omassa kaveripiirissä kaikille hyville kavereille, myös naisille, heitetään ronskia läppää, tuntemattomat tai muuten kireät/tosikon oloiset taas saavat siivompaa juttua (eikä heidän seuraa jäädä jatkossa kaipaamaan).
Kertoo siitä, että olet tyhmä tossu ja sulla on idiootti mies, jolla on vielä idiootimpia kavereita.
Valitse paremmin, sisko.
Vain kahden kanssa heistä olet harrastanut seksiä? OMG.
Vierailija kirjoitti:
Vain kahden kanssa heistä olet harrastanut seksiä? OMG.
Ja mitä sitten? 6 vuotta sitten, kerran, eikä sen jälkeen tavattu uudestaan ennen kuin olin jo miesystäväni kanssa. Aikuisia kuitenkin ollaan.
Itse ottaisin sinuna tuon hyvällä. Jos et ole sellainen hissukka ujostelija, niin todennäköisesti muut kokevat seurasi vain rentona ja sellaisena, että siinä ei tarvitse sensuroida kielenkäyttöään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi varmaan puhunut seksielämästänne ja ne pitää sinua vapaamielisenä.
Voihan se olla. Ei noiden muiden tyttökaverit mitenkään erityisen tiukkiksilta vaikuta, mutta en sitten tiedä.
Eli annat kakkoseen ja muut ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jos olen siitä porukasta tasan kahden miehen kanssa ollut (yhden kanssa minulla oli yhdenillan juttu joskus 18 vuotiaana, jolloin en siis tuntenut miestävääni).
No sieltähän se tuli. Niin se vähän on, että tuo on varmaan se syy erilaiseen käytökseen. Että jos miehen kanssa eroatte niin sulta saattais saada helposti sen jälkeen.
Olis kiva kuulla miesten näkrmyksiä...