ARvatkaapa onko kivaa naisena näillä helteillä kun karvoitus
on kuin apinalla. Olen siis luonnostani äärimmäisen karvainen. Sääreni ovat kuin miehellä ja vielä tummaa karvaa. Reisissä sama juttu.
Ihoni on herkkä, toistaiseksi ei ole löytynyt yhtään kotimenetelmää jolla pysyisi säällisen näköisenä.
Ensi viikolla aion mennä pitkästä aikaa kosmetologille jalkojen vahaukseen. Viikon pysyvät karvat ehkä poissa.
Ja yksi sukulaistäti vuodesta toiseen jaksaa tivata: "voi voi miksi et mene täällä mökillä uimaan, etkö tykkää uimisesta vai, no tule nyt saunaan meidän muiden naisten kanssa, ja voi voi, miksi et pidä koskaan mitään mekkoja, nyt kesälläkin olisi kiva kun sulla olisi joku kesämekko" jne jne. Olen kuullut tätä samaa lapsesta asti, eikö hän keksi mitään muuta puhuttavaa? Viimeksi sanoin silleen miedosti että olen aika lailla runsaskarvainen joten se vähän rajoittaa. Katsotaan loppuisiko päivittely ja tivaus kohta.
Olen kuitenkin jo 40v joten kai oli aika mun avata suuni jo aiheesta...olen vain ajatellut, että ei kuulu muille, tämä ongelma on intiimiasia enkä haluaisi että sille jossain sukulaisporukassa naureskellaan.
Kommentit (45)
Sympatiat sinulle. Varmasti tuo on ikävä ongelma.
itsellänikin on voimakas karvankasvu, mutta karvat ovat onnekseni vaaleita niinkuin minäkin. Giletellä ajelu riittää, mutta bikinirajat kyllä kärsivät sheivauksesta. Nilkoissa on paksut ja hieman tummemmat karvat, kerran olen ollut kuumavahauksessa ja nilkkojen osalta se oli tuskaa..... Poskissa ja leukaperissäni kasvaa vaaleaa "vauvanukkaa" mitä en jaksa ajella koska se näkyy selvästi vain vastavalossa.
Jos ongelma on sinulle noin suuri, niin yritä säästä laseriin. Jos vaikutus kestää 3kk kuten aiempi vastaaja kertoi, niin hinnaksi tulee 230e/kk. Onhan se "ylimääräinen" kuluerä, mutta jos se helpottaa elämää niin on varmastu sen arvoista. Jos et elä ihan kädestä suuhun, niin varmasti voit säästää jostain sinulle turhemmista menoista. Itse välttelen kahviloita ja ravintoloita, ja jos käyn kaupungilla, niin otan aina vesipullon ja pientä syömistä mukaan ettei tavitse ostaa välttämättä mitään. Toki käyn kahvilla jos on jokin erityistilanne, käynnvaikkapa ystävän kanssa shoppailemassa tai iltamenoissa mitä tapahtuu harvoin! Säästyneet rahat käytän harrastukseeni mikä on intohimoni. Tuloni ovat minimaaliset kun olennkotihoidontuella, mutta voin silti panostaa jonkun verran harrastukseen joka on minulle tärkeä. Elämä on valintoja, täytyy aina punnita mikä on itselle tärkeää!
No mitä sitten, jos sinulla on karvoja säärissä? Anna karvojen olla ja pidä mekkoja, jos huvittaa. Ei kukaan pakota muita ihmisiä katsomaan sinun jalkojasi, jos ovat karvakammoisia!
Tuleeko miesten parranajokoneella sama tulos, kuin sheivaamalla? Olisi helpompi käyttää esim matkoilla. Epilointia en voi käyttää, kun sattuu niin paljon, kun on paljon karvoja tosi tiuhassa.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 14:00"]
Kyllä liika kalleus on ongelma minulle, samoin sottaisa räpeltäminen ja itselle kivun tuottaminen. Vastasin ihan asiallisesti. Noihin en lähde. Siispä ongelma pysyy. Saahan täällä valittaa - eikös tämä palsta ole sellaiseen ihan hyvä.
Semmoisen voisi tietty tehdä että varaisi tosiaan ihan kuukausittain vakkarina sen vahaus/sokerointiajan kauneushoitolaan. Nyt olen käynyt vain satunnaisesti, säästääkseni rahaa. Jos olisi miljonääri niin voisi ravata siellä koko ajan, mutta kun ollaan pääkaupunkiseudun asumis- ja hintatasolla ja ihan taviksia...
ap
[/quote]
No jos oot ihan tavis, niin sitten säästät vuoden ajan rahaa etkä ajele ollenkaan, niin on rahat kasassa kotikäytteiseen valoimpulssilaitteeseen.
Mikä sun pointti nyt tällä alotuksella oli? Haluatko tulla tänne niin näytän mitä olen tuommoisista ruikuttajista mieltä.