Mistä voi johtua jatkuva väsymys??? Voisin nukkua koko päivän, jos saisin...
Oiskohan täällä tietoa, että mistä voi johtua, kun minua väsyttää koko ajan, vaikka olen nukkunut yön hyvin, niin voisin nukkua vaikka koko päivän, jos se olisi mahdollista. Töissä pitää kuitenkin käydä, joten se ei ole mahdollista.
Itse tiedän, että liian korkea tai liian alhainen hemoglobiini aiheuttaa väsymystä, mutta aiheuttaako jokin muukin? Lääkäriin olen kyllä menossa, mutta aika on vasta parin viikon päästä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:47"]Olen 13v tyttö ja nukun yöllä ihan normaalisti mutta sitten kun pääsen koulusta niin heti väsyttää, väsyttää kokoajan enkä pysy enääb hereillä, edea koulussa. Mistä tämä voisi johtua ? En ole masentunut, eikä minulla ole muutakaan masennukseen liittyvistä oireista. Äitini mielestä olen vain väsynyt, eikä ole mitään vakavaa
Matala hemoglobiini?
Tietäisittekö mikä auttaa korkeaan hemoglobiiniin? Olen 11vuotias ja muutto tulossa en millään haluaisi muuttaa ja sekin voi tuoda masennusta? Minun on huono olla koska en halua muuttaa😭😭 voisiko minulla olla masennusta? Punasolut oli siis koholla voiko olla mitään vakavaa? Tämä huono olla on jatkunut jo vähän yli 6 viikkoa alkoi kun olin menossa ratsastamaan tuli kuumeinen ja kurkusta huono olo. Sen jälkeen on koko ajan ollut huono olla paitsi jos olen tuntenut onnistuvani jossain. Tekisi mieli vaan eristäytyä huoneeseeni ja räplätä puhelinta päivät pitkät silloin kun tämä alkoi oli aamuisin huono olo. Ja jos näin ruokaa tuli huono olo jos söin ruokaa tuli huono olo. Nyt on se jo alkanut loppua eikä sitä tule juuri yhtään. Eli tällä hetkellä mahanion jotenkin kasvanut jos ylhäältä päin katsoo mutta jos katson peilistä sivusta päin näytän ihan hyvältä.😊 tällä hetkellä aamu päivällä oli huimaava olo olen sius käynyt verikokeessa ja heti kun lähti verta oli parempi olo voiko minulla olla verisyöpä?😰😰😭 en halua elää näin että on huono olla aina kun oon saanut itkettyä kaverilleni olo helpottaa. Välillä tulee huono olla olo jo siitä jos äiti huutaa jonkun nimen taikka minun nimen. En tiedä kuvittelenko mutta kaulani tuntuu erityisen pullealta mutta ehkä olen niin huolesrunut että kuvittelen. Toivottavasti vastaatte😥😥
neppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:47"]Olen 13v tyttö ja nukun yöllä ihan normaalisti mutta sitten kun pääsen koulusta niin heti väsyttää, väsyttää kokoajan enkä pysy enääb hereillä, edea koulussa. Mistä tämä voisi johtua ? En ole masentunut, eikä minulla ole muutakaan masennukseen liittyvistä oireista. Äitini mielestä olen vain väsynyt, eikä ole mitään vakavaa
Matala hemoglobiini?
Tietäisittekö mikä auttaa korkeaan hemoglobiiniin? Olen 11vuotias ja muutto tulossa en millään haluaisi muuttaa ja sekin voi tuoda masennusta? Minun on huono olla koska en halua muuttaa😭😭 voisiko minulla olla masennusta? Punasolut oli siis koholla voiko olla mitään vakavaa? Tämä huono olla on jatkunut jo vähän yli 6 viikkoa alkoi kun olin menossa ratsastamaan tuli kuumeinen ja kurkusta huono olo. Sen jälkeen on koko ajan ollut huono olla paitsi jos olen tuntenut onnistuvani jossain. Tekisi mieli vaan eristäytyä huoneeseeni ja räplätä puhelinta päivät pitkät silloin kun tämä alkoi oli aamuisin huono olo. Ja jos näin ruokaa tuli huono olo jos söin ruokaa tuli huono olo. Nyt on se jo alkanut loppua eikä sitä tule juuri yhtään. Eli tällä hetkellä mahanion jotenkin kasvanut jos ylhäältä päin katsoo mutta jos katson peilistä sivusta päin näytän ihan hyvältä.😊 tällä hetkellä aamu päivällä oli huimaava olo olen sius käynyt verikokeessa ja heti kun lähti verta oli parempi olo voiko minulla olla verisyöpä?😰😰😭 en halua elää näin että on huono olla aina kun oon saanut itkettyä kaverilleni olo helpottaa. Välillä tulee huono olla olo jo siitä jos äiti huutaa jonkun nimen taikka minun nimen. En tiedä kuvittelenko mutta kaulani tuntuu erityisen pullealta mutta ehkä olen niin huolesrunut että kuvittelen. Toivottavasti vastaatte😥😥
oot tyhmä
Miten saisin mutsin suostuteltuu viemää mut verikokeisii, koska anemian oireita on paljon ? Nukun yöllä sen 9 tuntii ja saatan päiväl viel nukkuu 4 tuntii ?
Teini-ikäiselle runsas unentarve on normaalia. Kaikki teinit nukkuvat jatkuvasti. Toki hb on hyvä tarkistaa, mutten olisi huolissani.
Oon ite 14v ja en pysynyt koulussa hereillä kun tulin kotiin menin heti nukkumaan ja nyt kesälomalla nukun koko päivän syön vaan jotain pientä vähän väliin sitten menen takaisin nukkumaan nukun yöt ihan normaalisit
Olen yrittäjä
7pv viikossa töissä
mies valittaa kun vain nukun kaiken vapaa ajan
lisäksi menee rahallisesti huonosti
syön nukun paskon yritänitken
Minulla oli kaikki veriarvot kohdallaan paitsi paasatoverensokeri koholla, ensin 65, kolmen viikon kuluttua 69. Paastosin yli 14 h, en tiedä vaikuttiko plasmas. kohoamiseen liian pitkä paastoaminen.
Ruokailun jälkeen minulle tulee kyllä omituinen väsymystila, joka ei nukkumalla kohene. Olen ollut myös syvästi masentunut pitkään ja joudun käyttämään jonkin verran lääkkeitä, voiko ne olla osittain vetämättömyyden syynä. Ulkoilu auttaa jonkin verran mutta ei poista sellaista kummallista sisäistä väsymystä.
Olen yrittänyt välttää liiallista hiilareiden syömistä, mutta sekään ei auta
Pelkään olisiko alkav 2d. En ole ylipainoinen eikä suvussani ole diabeetikoita, mutta jostakinhan se alkaa.
En jaksaisi odottaa diabeteshoitajalle menoa. Paljonkohan nämä verensokeri maittarit maksavat ja mikä on se normaali arvo, terveellä ihmisellä jos ottaa sormenpäästä ?