Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen katkera paska!

Vierailija
01.06.2013 |

Tämä on oikeasti aika raskasta olla näin katkera. Olen pohjimmiltani katkera siitä, että minulla on vain poikalapsia ja kaikki muut tuntuu saavan niitä tyttöjäkin. (minulla 5 poikaa) Mutta loppujen lopuksi olen alkanut olemaan katkera aivan kaikesta koko elämälle. Katkeruus on levinnyt syövän lailla kaikkiin elämäni osa-alueisiin. Minua vituttaa kun muut hehkuttaa auvoista vauva-arkeansa pienten söpöjen tytttöjensä kanssa. Tulisivat kokeilemaan tätä 5 pojan äitiyttä...tästä on hehkutukset kaukana! 

Olen nykyään katkera monesta muustakin asiasta. Olen katkera siitä, että olen tehnyt näin monta lasta saamatta sitä tyttöä. Eli olen katkera myös äideille joilla muutama poika näin monen sijasta. 

Olen katkera kaikille jotka on onnellisia, joilla on kiva työ, kiva elämä, hyvä mieli... Olen katkera paska!!! Onko se tätä sitten loppu elämäni? Eikö tästä voi parantua? Enempää lapsia ei ole tulossa, joten tyttöä en ole saamassa ja näen sen ainoana pelastuksenani tästä olotilasta, että saisin omatn tytön :( Kivittäkää!!!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän