Sektioäidit/ja/tai lapsettomuushoitoja saaneet
Olen miettinyt, heikentääkö em. hoitojen antaminen geeniperimää pidemmällä aikavälillä pystyvästi. Sektion vaikutuksesta lapsen terveydentilaan pidemmällä aikavälillä on vain hyvin vähän tietoa. Lisäksi oikeastaan näiden naisten ei pitäisi olla edes kykeneviä siirtämään heikkoa perimäänsä eteen päin. Mistä tiedetään millaisia haittavaikutuksia näillä asioilla on pidemmällä aikavälillä?
Lisäksi olen huomannut, että monessa eroperheessä äidille on tehty sektio tai annettu lapsettomuushoitoja. Entäs jos he eivät alunperinkään ole soveliaita äideiksi? Ja nyt heikompi perimä siirtyy eteen päin.
Kommentit (23)
Me saimme lapsen hedelmöityshoidoilla ja synnytin sektiolla. Ja suoraan sanottuna, eipä ole tullut mietittyä.
Joo, upea ja perusteltu teoria.Tätä samaa reseptiä voi toistaa loputtomiin. Syöpäsairaita ei kannata hoitaa, siirtävät vaan syöpäalttiit geeninsä eteenpäin.Ja likinäköiset kun lisääntyy ja siirtää ominaisuutta eteenpäin niin silmälasikulut kasvaa huimasti-paha juttu!
Mutta tämä on kyllä ihan huippu tämä sektioäitien eroprosentti, onko kuinkakin virallisesti tutkittu fakta?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 20:38"]
Sulle tekis hyvää kunnon biletys ja yhden yön pano. Ääni kellossa muuttuis vähemmän negatiiviseksi :D
[/quote]
Sori vaan, tällä kertaa ei biletys sovi eikä seksikään pahemmin juuri nyt kiinnosta. Olen nimittäin raskaana. Lapsi sai alkunsa hedelmöityshoidoilla ja mitä luultavimmin syntyy sektiolla. Valitettavasti näin piti tehdä, koska lasta ei muuten kuulunut. Yrittäminen aloitettiin 12 vuotta sitten. Kummastakaan ei löytynyt yhtään mitään vikaa, lääkärin mukaan meidän kahden kemiat vain eivät kohdanneet vaan olisimme voineet mainiosti saada lapsia toisten kumppaneiden kanssa. Me nyt kuitenkin halusimme saada yhteisen lapsen, niin itsekkäitä olimme. Voi voi sentään.