Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 18 -vuotias liian nuori yöpymään poikaystävän luona?

Vierailija
01.06.2013 |

Tiedän, että täysi-ikäinen on pakko päästää. En vain silti pidä siitä, että noin nuori harrastaa seksiä. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama provoilija, joka kirjoitti kassajonossa etuilusta?

Sen verran huonoa tasoa nyt nää jutut.

Vierailija
2/12 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuu mitään! Ei kuulu seksi millään muotoa tuon ikäisen elämään ja ajatuksiin. Johan on menoa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että sitä seksiä voi harrastaa päivälläkin, joten siinä mielessä siihen on hassu vedota varsinkin, kun toinen on täysi-ikäinen. Itse yövyin ensimmäistä kertaa poikaystäväni kanssa yhdessä 3 kk seurustelun jälkeen salaa kaverini luona. 1,5 kuukautta myöhemmin sain luvan äidiltäni. Olin tuolloin juuri täyttämässä 17. Seksiä harrastettiin vasta myöhemmin. 

Vierailija
4/12 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte pitää tätä huonona provona, mutta mun äiti yritti ihan oikeasti kieltää mua yökyläilemästä poikaystäväni luona 18-vuotiaana. En vieläkään tajua, että mitä sen päässä oikein liikkui... Ja olin siis ihan normaali ja fiksu 18-vuotias ja sanomattakin lienee selvää, etten välittänyt mutsin mielipiteistä.

Vierailija
5/12 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä. Itse olin tossa vaiheessa asunut jo 2 vuotta yhdessä avomieheni kanssa.. Ja joku kysyy voiko yöpyä...? :D :D

Vierailija
6/12 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä olin ekaa kertaa poikaystävän luona yötä jo 14vuotiaana..

Vierailija
7/12 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti yritti kieltää, vielä mun ollessani 19-vuotias. En olisi saanut treffailla enkä hillua ulkona ysin jälkeen. Kerran sit jäin yöksi mies-kaverin luokse, ja äiti sai kauhean hepulin. Aloimme seukkaamaan ja äiti yritti estää parhaansa mukaan, joten pian muutimme sit miehen kanssa yhteen. Samalla tiellä olemme vielä parikymmentä vuotta myöhemmin, ja äitikin on myöntänyt että hyvän miehen valitsin. 

Tavallaan täytyy kiittää äitiä, koska sen käytös suorastaan pakotti mut muuttamaan. Jäin sit tän melkein ekan miehen kanssa yhteen, muuten olisin saattanut vielä katsastella vaihtoehtoja. 

Vierailija
8/12 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotias on täysi-ikäinen. Anna harrastaa, kysy vaan miten hoitaa ehkäisyn että et haluu vielä mummeliksi.

Vierailija
9/12 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin pois kotoa 19-v iässä... olin jo pari vuotta seurustellut.

Ei kai se yhdessä nukkuminen ole ainut mahdollisuus seksiin... sitä voi harrastaa
päivälläkin missä vaan. Ihme ajatus et siihen tarvitaan sänky ja yö...

Vierailija
10/12 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin 18-vuotiana jo kihloissa ja 19-vuotiaina muutettiin yhteen ja mentiin naimisiin.

Vierailija
11/12 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti hän saa mennä yöpymään. Ei tule tuleva aviomiehensä tätä tapausta arvostamaan. Ellei sitten ole se nykyinen poikaystävä se tuleva aviomies.

Vierailija
12/12 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 20:47"]

Voitte pitää tätä huonona provona, mutta mun äiti yritti ihan oikeasti kieltää mua yökyläilemästä poikaystäväni luona 18-vuotiaana. En vieläkään tajua, että mitä sen päässä oikein liikkui... Ja olin siis ihan normaali ja fiksu 18-vuotias ja sanomattakin lienee selvää, etten välittänyt mutsin mielipiteistä.

[/quote]

Täällä kohtalotoveri! Ja poikakin oli hyvin kiltti ja kunnollinen, ja molemmat olimme vastuullisesti käyttäytyviä nuoria. Vieläkin harmittaa äitini tuolloinen lapsellinen käytös! Muutinkin kotoa heti kun löysin kämpän.