Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttökaverini mielestä olen mustasukkainen hullu kun eilen soitti ravintolasta ja sanoi että menee kaverilleen yöksi

Vierailija
18.07.2020 |

Sanoi että ei tarvitse mennä, olen ravintolan edessä parkissa ja pääsee minun kyydillä kotiin. Nyt vaan tiuskii ja huutaa että olen hullu, hän se on tainnut seota enkä minä, miten lepytän tyttökaverini.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanut mennä ”kaverille” yöksi, ja seurannut minne menee.

Vierailija
62/75 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavia kommentteja täällä. Mies jää hyvää hyvyyttään odottamaan tyttöystävää, ja tämä on tulos. Kyllä suomalaiset naiset on niin pilalla.

Jos ei mitään sovittu noudosta niin outoahan tuollainen odottelu on.

Vierailija
64/75 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mennyt paneen, hyvä että olit ulkona kyttäämässä.

Vierailija
65/75 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä.

Vierailija
66/75 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

H U A R A !

Vierailija
67/75 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää... Pettäjä kiertoon.

Vierailija
68/75 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on ihanaa olla sinkku!

Vierailija
69/75 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ainakin baarit menee kiinni klo. 24.00 joten ihan jatkoille siitä varmasti moni vielä menee. Ja jos ne jatkot on oman ystävän luona niin helpompi jäädä sinne yöksi. En kyllä alkaisi mustasukkaiselle mitään suunnitelmia siltikään avaamaan, ei ne hänen pään sisäiset kuvitelmat siitä muutu.

Miksi te mustasukkaiset edes menette parisuhteeseen? Teette onnettomaksi sekä itsenne että sen kumppanin.

Vierailija
70/75 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toi stalkkaamiselta vaikuttaa jos et jo tyttöystävän poistuessa ravintolaan sanonut, että jäät lähistölle pyörimään ja voit viedä hänet kotiin sitten. Tyttöystävä olisi jo silloin sitten voinut sanoa sinulle, että katellaan miten menee, että saattaa mennä kaverille yöksi. Mun mielestä olisi todella omituista jos mun mies jäisi odottelemaan mua siksi aikaa kun olen kaverin kanssa ravintolassa ties kuinka kauan.

Vierailija
71/75 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavia kommentteja täällä. Mies jää hyvää hyvyyttään odottamaan tyttöystävää, ja tämä on tulos. Kyllä suomalaiset naiset on niin pilalla.

No ei välttämättä ihan hyvää hyvyyttään. Miksi ei sitten kertonut?

No kiva positiivinen yllätys. Itse ainakin olisin ollut tyyväinen tuohon. 

Vierailija
72/75 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä on provo, tai todellakin olet hullu stalkkeri.

Vierailija
73/75 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ainakin baarit menee kiinni klo. 24.00 joten ihan jatkoille siitä varmasti moni vielä menee. Ja jos ne jatkot on oman ystävän luona niin helpompi jäädä sinne yöksi. En kyllä alkaisi mustasukkaiselle mitään suunnitelmia siltikään avaamaan, ei ne hänen pään sisäiset kuvitelmat siitä muutu.

Miksi te mustasukkaiset edes menette parisuhteeseen? Teette onnettomaksi sekä itsenne että sen kumppanin.

Olikohan se tutkimusten mukaan niin että jotain vähän alle 40% miehistä ja vähän vähemmän naisista on pettänyt. Että sinänsä hirveän usealle tuo on ihan arkipäivää. MUTTA ei mikään mustasukkaisuus ja kyttääminen tosiaan muuta tuota faktaa, osa pettää jos on pettääkseen.

Vierailija
74/75 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan se tutkimusten mukaan niin että jotain vähän alle 40% miehistä ja vähän vähemmän naisista on pettänyt. Että sinänsä hirveän usealle tuo on ihan arkipäivää. MUTTA ei mikään mustasukkaisuus ja kyttääminen tosiaan muuta tuota faktaa, osa pettää jos on pettääkseen.

Jos sitä pettämistä niin paljon pelkää, että pitää istua yöllä parkkipaikalla kyttäämässä toista, niin parisuhde ei vaan ole tällaista ihmistä varten. Voi hommata vaikka koiran, niitä saa pitää hihnassa.

Vierailija
75/75 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän