Tyttökaverini mielestä olen mustasukkainen hullu kun eilen soitti ravintolasta ja sanoi että menee kaverilleen yöksi
Sanoi että ei tarvitse mennä, olen ravintolan edessä parkissa ja pääsee minun kyydillä kotiin. Nyt vaan tiuskii ja huutaa että olen hullu, hän se on tainnut seota enkä minä, miten lepytän tyttökaverini.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Mahtavia kommentteja täällä. Mies jää hyvää hyvyyttään odottamaan tyttöystävää, ja tämä on tulos. Kyllä suomalaiset naiset on niin pilalla.
Jos ei mitään sovittu noudosta niin outoahan tuollainen odottelu on.
Olisi mennyt paneen, hyvä että olit ulkona kyttäämässä.
Se koira älähtää... Pettäjä kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Olisit antanut mennä ”kaverille” yöksi, ja seurannut minne menee.
Täällä ainakin baarit menee kiinni klo. 24.00 joten ihan jatkoille siitä varmasti moni vielä menee. Ja jos ne jatkot on oman ystävän luona niin helpompi jäädä sinne yöksi. En kyllä alkaisi mustasukkaiselle mitään suunnitelmia siltikään avaamaan, ei ne hänen pään sisäiset kuvitelmat siitä muutu.
Miksi te mustasukkaiset edes menette parisuhteeseen? Teette onnettomaksi sekä itsenne että sen kumppanin.
Kyllähän toi stalkkaamiselta vaikuttaa jos et jo tyttöystävän poistuessa ravintolaan sanonut, että jäät lähistölle pyörimään ja voit viedä hänet kotiin sitten. Tyttöystävä olisi jo silloin sitten voinut sanoa sinulle, että katellaan miten menee, että saattaa mennä kaverille yöksi. Mun mielestä olisi todella omituista jos mun mies jäisi odottelemaan mua siksi aikaa kun olen kaverin kanssa ravintolassa ties kuinka kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavia kommentteja täällä. Mies jää hyvää hyvyyttään odottamaan tyttöystävää, ja tämä on tulos. Kyllä suomalaiset naiset on niin pilalla.
No ei välttämättä ihan hyvää hyvyyttään. Miksi ei sitten kertonut?
No kiva positiivinen yllätys. Itse ainakin olisin ollut tyyväinen tuohon.
Joko tämä on provo, tai todellakin olet hullu stalkkeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ainakin baarit menee kiinni klo. 24.00 joten ihan jatkoille siitä varmasti moni vielä menee. Ja jos ne jatkot on oman ystävän luona niin helpompi jäädä sinne yöksi. En kyllä alkaisi mustasukkaiselle mitään suunnitelmia siltikään avaamaan, ei ne hänen pään sisäiset kuvitelmat siitä muutu.
Miksi te mustasukkaiset edes menette parisuhteeseen? Teette onnettomaksi sekä itsenne että sen kumppanin.
Olikohan se tutkimusten mukaan niin että jotain vähän alle 40% miehistä ja vähän vähemmän naisista on pettänyt. Että sinänsä hirveän usealle tuo on ihan arkipäivää. MUTTA ei mikään mustasukkaisuus ja kyttääminen tosiaan muuta tuota faktaa, osa pettää jos on pettääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan se tutkimusten mukaan niin että jotain vähän alle 40% miehistä ja vähän vähemmän naisista on pettänyt. Että sinänsä hirveän usealle tuo on ihan arkipäivää. MUTTA ei mikään mustasukkaisuus ja kyttääminen tosiaan muuta tuota faktaa, osa pettää jos on pettääkseen.
Jos sitä pettämistä niin paljon pelkää, että pitää istua yöllä parkkipaikalla kyttäämässä toista, niin parisuhde ei vaan ole tällaista ihmistä varten. Voi hommata vaikka koiran, niitä saa pitää hihnassa.