Tyttökaverini mielestä olen mustasukkainen hullu kun eilen soitti ravintolasta ja sanoi että menee kaverilleen yöksi
Sanoi että ei tarvitse mennä, olen ravintolan edessä parkissa ja pääsee minun kyydillä kotiin. Nyt vaan tiuskii ja huutaa että olen hullu, hän se on tainnut seota enkä minä, miten lepytän tyttökaverini.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Mahtavia kommentteja täällä. Mies jää hyvää hyvyyttään odottamaan tyttöystävää, ja tämä on tulos. Kyllä suomalaiset naiset on niin pilalla.
No ei välttämättä ihan hyvää hyvyyttään. Miksi ei sitten kertonut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä nyt ihmetyttää miten olit keskellä yötä ravintolan edessä parkissa?
Vei tyttökaverien illalla ravintolaan ja en viitsinyt ajella, niin jäi parkkiin pelailemaan tabletilla kun siinä oli täydet pykälät.
ApMun mielestä tuo oli ihanan huomaavaista. Ainakin mun rakkaudentunne miestäni kohtaan vain kasvaa, jos hän yllättäen onkin odottamassa mua esimerkiksi taitoluistelutreenien tai tyttöjen illanvieton jälkeen:)
Mutta kaikki meistä eivät näe asiaa ihanana. Olen kahdesti ollut niin mustasukkaisessa parisuhteessa, että itse kokisin tuon vahtimisena.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä tulee kuva, että halusit jäädä kyttäämään. Varsinkin kun olit salaa, et kertonut tyttöystävällesi.
Fiksua olisi ollut laittaa viesti, että odotan ulkopuolella. Silloin ei olisi mitään tyttökaverin luokse menemistä tarvinnut edes sopia.
Voin ymmärtää, että tyttöystävä joutui kiusallisen tilanteeseen, kun selvisi, että odotit ulkona. Tuli varmaan hänelle ja tyttökaverille todella sellainen tunne, että olit paimentamassa tyttöystävääsi kuin alaikäistä.
Siitä varmaan tyttökaverin harmitus ja kiukku.
Sekin myös, että onko sitten oikeasti kivaa viettää kavereiden kanssa aikaa samalla kun puoliso odottaa autossa parkkipaikalla.
Monenko miehen mielestä olisi kivaa, että vastaavasti tyttöystävä jää odottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vei tyttökaverien illalla ravintolaan ja en viitsinyt ajella, niin jäi parkkiin pelailemaan tabletilla kun siinä oli täydet pykälät.
ApMun mielestä tuo oli ihanan huomaavaista. Ainakin mun rakkaudentunne miestäni kohtaan vain kasvaa, jos hän yllättäen onkin odottamassa mua esimerkiksi taitoluistelutreenien tai tyttöjen illanvieton jälkeen:)
Mutta kaikki meistä eivät näe asiaa ihanana. Olen kahdesti ollut niin mustasukkaisessa parisuhteessa, että itse kokisin tuon vahtimisena.
No mun mielestä mustasukkaisuus on ihanaa ja romanttista. Mua ei kiinnostaisi tippaakaan mies, joka ei olisi lainkaan mustasukkainen:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä mustasukkaisuus on ihanaa ja romanttista. Mua ei kiinnostaisi tippaakaan mies, joka ei olisi lainkaan mustasukkainen:(
En osaa nähdä romanttisena tilannetta, että mieheni ei luottaisi minuun pätkääkään.
Näissä tämäntyyppisissäsi tapauksissa ja vastauksissa huomaa aina saman ilmiön. Ei tajuta sitä miten joku, itseasiassa positiivinen asia, muuttuu negatiiviseksi tai kiusalliseksi, riippuen kuinka se asia hoidetaan. Ja mitkä ovat kenenkin motiivit.
Kiltti teko muuttuu hyvin pienellä nyanssilla ei niin kiltiksi. On näennäisesti edelleen kiltti teko, mutta takana onkin jotain muuta.
Näköjään monilla ihmisillä on todella huono tilannetaju ja eivät osaa lukea ihmismieltä.
Mies jäi odottamaan, että tyttöystävä saisi helpon kyydin kotiin tyttöjenillasta. Ja tämä on stalkkaamista? Jos olisi mennyt välissä vaikka leffaan, niin olisiko se ollut stalkkamista? Tai omien kavereiden kanssa samana iltana viettämään aikaa toiseen ravintolaan (vesilinjalla), olisiko tämä stalkkaamista?
Naisen reaktiosta voisi päätellä, että ne illan suunnitelmat joista poikaystävälle ei kerrota (mitä tapahtuu tyttöjenillassa pysyy myös tyttöjenillassa) meni sitten pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä tulee kuva, että halusit jäädä kyttäämään. Varsinkin kun olit salaa, et kertonut tyttöystävällesi.
Fiksua olisi ollut laittaa viesti, että odotan ulkopuolella. Silloin ei olisi mitään tyttökaverin luokse menemistä tarvinnut edes sopia.
Voin ymmärtää, että tyttöystävä joutui kiusallisen tilanteeseen, kun selvisi, että odotit ulkona. Tuli varmaan hänelle ja tyttökaverille todella sellainen tunne, että olit paimentamassa tyttöystävääsi kuin alaikäistä.
Siitä varmaan tyttökaverin harmitus ja kiukku.Sekin myös, että onko sitten oikeasti kivaa viettää kavereiden kanssa aikaa samalla kun puoliso odottaa autossa parkkipaikalla.
Monenko miehen mielestä olisi kivaa, että vastaavasti tyttöystävä jää odottamaan?
Niin, hyvä kysymys. Miehet, olette kaveriporukalla baarissa, vaimo tai tyttöystävä on tuonut. Luulet, että vaimo menee kotiin. Olet sopinut, että menet Peralle yöksi.
Kun lähdet baarista vaimo istuu autossa odottamassa. On istunut koko illan.
Juu ihan varmaan, ihanaa, ihana yllätys. Kiva selostaa tilanne kavereille.
Ihan oikeutetusti vihainen ja ahdistunut. Minä annan mieheni kulkea ihan rauhassa bilettämässä, kunhan tulee viereeni yöksi. Jos on joskus sammahtanut kaverin sohvalle niin fine. Lähinnä oon ollu huolissani kun herännyt jossain kohtaa aamua tyhjässä sängyssä. Mutta sitten kun raahautuu ehjin nahoin kotiin niin fine. Ei ole antanut ikinä mitään syytä epäluottamukseen, niin miksi meuhkaisin. Tollainen kyttääminen on ahdistavaa. Se olisi ihan kivaa jos oisit mennyt kotiin ja jossain kohtaa laittanut viestin, että olet vielä hereillä ja tahtooko porukka kyydin kotiin. Jos siinä kohtaa tyttöystävä ois sanonut että tahtoo jatkoilemaan kaverin luo, niin ei siltikään pitäisi olla aihetta suuttua. Joskus ilta vaan venyy kun fiilis vie mukanaan. Niin kauan kun biletys ei ole jatkuvasti toistuvaa eikä syö yhteisiä rahoja, eikä ole aihetta epäluuloon niin kaiken pitäisi olla kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mies jäi odottamaan, että tyttöystävä saisi helpon kyydin kotiin tyttöjenillasta. Ja tämä on stalkkaamista? Jos olisi mennyt välissä vaikka leffaan, niin olisiko se ollut stalkkamista? Tai omien kavereiden kanssa samana iltana viettämään aikaa toiseen ravintolaan (vesilinjalla), olisiko tämä stalkkaamista?
Naisen reaktiosta voisi päätellä, että ne illan suunnitelmat joista poikaystävälle ei kerrota (mitä tapahtuu tyttöjenillassa pysyy myös tyttöjenillassa) meni sitten pieleen.
Ilmoittanatta mitään istuen autossa tunteja ravintolan edessä... joo on stalkkaamista. En ole vastaavaan törmännyt omassa tai ystävien suhteissa.
Meillä ei ole myöskään kadottu tyttöjen illoista vieraisiin sänkyihin, paitsi joskus jääty kaverin sohvalle nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Harva ihminen ilahtuu siitä, että hänen oletetaan pettävän. Tuo luottamuksen puute yleensä vain pahenee, koska sairaalloinen mustasukkaisuus ei parane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä varmaan tyttökaverin harmitus ja kiukku.Sekin myös, että onko sitten oikeasti kivaa viettää kavereiden kanssa aikaa samalla kun puoliso odottaa autossa parkkipaikalla.
Niin, hyvä kysymys. Miehet, olette kaveriporukalla baarissa, vaimo tai tyttöystävä on tuonut. Luulet, että vaimo menee kotiin. Olet sopinut, että menet Peralle yöksi.
Kun lähdet baarista vaimo istuu autossa odottamassa. On istunut koko illan.
Juu ihan varmaan, ihanaa, ihana yllätys. Kiva selostaa tilanne kavereille.
Niinpä, ihan turha lähteä Peran kanssa edes grillille, koska Lissulla on jo suolapalaa autossa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva ihminen ilahtuu siitä, että hänen oletetaan pettävän. Tuo luottamuksen puute yleensä vain pahenee, koska sairaalloinen mustasukkaisuus ei parane.
AP ei millään tavalla odottanut pettyvänsä vaan hyvää hyvyyttään jäi odottamaan tyttöystävää. Tyttöystävän reaktio asiaan sen sijaan antaa epäilyksen, että jotain oli suunnitteilla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nyt se juttu. Eli jos haluaa viettää rauhassa aikaa itsekseen tai kavereiden kanssa ilman, että puoliso vahtii ulkona, niin välittömästi ajatellaan pettämisiä.
Oikeasti, itse en enää suostuisi parisuhteeseen, jossa minua kohdeltaisiin kuin vankia. Epäiltisiin ja vahdittaisiin.
Kerrohan muuten, onko ok jos tyttöystävä jää samaan tyyliin odottelemaan poikaystäväänsä?
Jos istuu baarin edessä autossa monta tuntia sulkemiseen saakka kertomatta, että on siinä, niin se vaan on tosiaan niin, että siitä saa kylmät väreet.
Ihan eri asia, jos on sovittu hakemisesta. Ja siltikään ei kukaan järkevä istu koko aikaa paikallaan baarin edessä.
Kuten joku sanoi, ilman mitään aietta pettämisestä on kiusallinen tunne, kun tietää, että kumppani istuu siellä baarin edessä.
Vie kyllä fiilikset. Ja pistää miettimään haluaako sellaista elämää.
Kyllä miehelläkin on oikeus katsoa parisuhteessa ollessaan missä kumppani liikkuu. Ei tuollaiset menenkin kaverille yöksi kyllä käy.
Itse jään usein lyhyellä varoitusajalla yöksi kaverille (= meni myöhempään kuin luulin ja kaveri asuu lähempänä tai halutaan jatkaa juttua vielä heillä) ja ilmoitan siitä vaan tekstiviestillä. Tämä ei ole ollut miehelle ongelma, eikä sen pidäkään olla. Toki jos oltaisiin sovittu, että hakee ja olisi siksi valvonut turhaan, ymmärtäisin että olisi vähän kärttynä. Mutta koska muutan suunnitelmia usein lennosta, meillä harvemmin tuollaisia sovitaan vaan tulen sitten kun tulen omin neuvoin.
Ymmärrän aloittajan tyttökaveria. Minua risoisi tuollainen niskaan hengittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, muakin oli avopuoliso odottamassa bussipysäkillä, kun tulin erään yhtyeen keikalta ja huusi ja huoritteli sitten kun käveltiin kotia kohti.
MIehet ovat heittäytyneet niin kovin ritarillisiksi tässä ketjussa, mutta mikä olisi ääni kellossa, jos tyttöystävä/vaimo odottaisi aina baarin pihalla, kun lähdette poikain kanssa liikenteeseen? Ihanan huomaavaista?
Siitä varmaan tyttökaverin harmitus ja kiukku.