Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttökaverini mielestä olen mustasukkainen hullu kun eilen soitti ravintolasta ja sanoi että menee kaverilleen yöksi

Vierailija
18.07.2020 |

Sanoi että ei tarvitse mennä, olen ravintolan edessä parkissa ja pääsee minun kyydillä kotiin. Nyt vaan tiuskii ja huutaa että olen hullu, hän se on tainnut seota enkä minä, miten lepytän tyttökaverini.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sitten hyvä vai huono juttu?

Mä olin ihastuksissani, kun miesystäväni tuli mua baariin vastaan. Hän vei mut tyttöjen iltaan ensin ja tuli myöhemmin hakemaan poiskin. Ei tarvinnut takseja tms. käytellä. Mä pidin tätä romanttisena eleenä. Meillä oli mukava turina yö.

Mistä lähtien stalkkaaminen on ollut romanttista, lähinnä pelottavaa.

Mitä stalkkaamista kyydin antamisessa on?

Ihminen jää ravintolan ulkopuolelle ilman minkäänlaista sopimista asiasta on pelottavaa.

Vierailija
22/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia kommentteja täällä. Mies jää hyvää hyvyyttään odottamaan tyttöystävää, ja tämä on tulos. Kyllä suomalaiset naiset on niin pilalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten, olitteko sopinut alun perin että soittaa sinulta kyydin kotiin? Nimittäin kyllä itse pitäisin outona, jos on sovittuna että tulee kotiin yöksi, ja sitten soittakin että meneekin kaverille.

Kyllähän se kulmia nostattaa jos baarista ei tulekaan sovitusti kotiin.

Vierailija
24/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINUN ei pidä lepytellä juoppolehmää mitenkään, sen pitää ymmärtää pyytää SINULTA anteeksi kiukutteluaan. Ja jätä se. 

Vierailija
25/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen vika, teki niin tai näin.

Feminismiä pa(r)h(a)immillaan.

Mies jää sopimatta/ilmoittamatta ihan hyvää hyvyyttään autoon istumaan tunneiksi ravintolan eteen? Tämäkö on siis ihan normaalia 😂

26/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että itsekin kuskasin tyttöystävää baariin paljon aikanaan. Vaikka en jäänytkään ravintolan ulkopuolelle odottamaan, niin yleensä en käynyt nukkumaankaan, vaan odottelin soittoa kotoota. Ikinä ei käynyt niin että olisi soittanut "ei tarvikaan hakea" ja olisihan se ärsyttänyt senkin takia että itse on joutunut olla odottamassa valmiudessa. Yleensä ennemminkin kun yöllä soitettiin, niin oli luvattu kyydit neljälle kaverille kanssa, ja siinä meni aina tunti että sai kaikki kuskattua koteihinsa.

Vierailija
27/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa stalkkaamista :(

Mun mies juo itse liikaa (juo aina kotona), joten ei ois ollut ajokunnossa, mutta on muuten kunnostautunut kyttäämisessä. Käyn ehkä kerran vuodessa tapaamassa kavereita baarissa ja viime kerralla vuosi sitten mies alkoi soittamaan puoli kahdelta ja kun kotiuduin kolmen jälkeen, se oli ihan raivona :o Ite en edes tajunnut mikä mätti eikä ollut mielestäni edes myöhäistä koska baarit oli yhä auki.

Ja se muistuttaa tästä vi t tu vieläkin. Yrittää myös sössöttää etten saa enää mennä baariin. Mulle sopisi ihan hyvin pitää tyttökavereiden kanssa illanvietto kotona, mutta mies ei koskaan lähde lasten kanssa mihinkään. Jos lapset taas on kotona, mulla ei ole rauhaa seurustella kavereiden kanssa. Alkoholiakaan en halua juoda lasten nähden, mutta se ei ois big deal koska en muutenkaan juo usein enkä paljoa. Joten aion kyllä taas baariin tyttöjeniltaa viettämään, kunhan korona helpottaa.

Tapaan siis samoja kavereita muutenkin, mutta koska kaikilla on lapsia, niin joskus on kiva tavata ilman niitäkin, aikuisporukalla. Jaaaa ennen kuin joku sanoo, niin kyllä, harkitsen eroa ja ei, miehestä ei olisi voinut arvata tätä ennen vakiintumista ja lapsia.

Vierailija
28/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin ihastuksissani, kun miesystäväni tuli mua baariin vastaan. Hän vei mut tyttöjen iltaan ensin ja tuli myöhemmin hakemaan poiskin. Ei tarvinnut takseja tms. käytellä. Mä pidin tätä romanttisena eleenä. Meillä oli mukava turina yö.

Ihminen jää ravintolan ulkopuolelle ilman minkäänlaista sopimista asiasta on pelottavaa.

Ihminen jää ravintolan ulkopuolelle ilman minkäänlaista sopimista asiasta on kilttis.

Vierailija
29/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikone kirjoitti:

Lisään vielä että itsekin kuskasin tyttöystävää baariin paljon aikanaan. Vaikka en jäänytkään ravintolan ulkopuolelle odottamaan, niin yleensä en käynyt nukkumaankaan, vaan odottelin soittoa kotoota. Ikinä ei käynyt niin että olisi soittanut "ei tarvikaan hakea" ja olisihan se ärsyttänyt senkin takia että itse on joutunut olla odottamassa valmiudessa. Yleensä ennemminkin kun yöllä soitettiin, niin oli luvattu kyydit neljälle kaverille kanssa, ja siinä meni aina tunti että sai kaikki kuskattua koteihinsa.

Olitte sopineet, että haet. Itse tulin yleensä taksilla, koska on karua pitää ihmistä hereillä pitkin yötä.

Vierailija
30/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen jää ravintolan ulkopuolelle ilman minkäänlaista sopimista asiasta on kilttis.

Pelottava ei ole kiltti.

Vierailija
31/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että selvä ja katsonut millaisen kaverin kanssa tyttis tulee ulos. Tarvittaessa olisit ehtinyt pinota hänen roippeensa eteiseen ja palatessaan vaihtaa ne avaimeen.

Vierailija
32/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan sopia etukäteen, että mies hakee sitten kun ilmoittaa, että nyt voi hakea.

Mutta jos jää vain mitään sanomatta istumaan baarin eteen niin tuntuisi oudolta.

Jos on niin pitkä matka hakea, että muka kannatti jäädä moneksi tunniksi istumaan autoon niin silloin olisi tietysti olla paljon luontevampaa mennä sen kaverin luokse.

Eli olisi sovittu, että mies vie baariin, ajaa sitten kotiin ja saa olla siellä rauhassa. Olisi sovittu myös, että ei tarvitse hakea yöllä, menee kaverilleen loppuyöksi.

Sitten seuraavana päivänä mies joko hakee tai tulee julkisilla tms.

Vierailija
33/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavia kommentteja täällä. Mies jää hyvää hyvyyttään odottamaan tyttöystävää, ja tämä on tulos. Kyllä suomalaiset naiset on niin pilalla.

Suomalainen mues ei onneksi istu ilmoittamatta tai edes ilmoittaen tunteja augossa ravintolan edessä, kun kulta... kenttä oli niin hyvä... good vibes 😂

Vierailija
34/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikone kirjoitti:

Meillä toimii tämä yhä, kun toinen on kavereineen ulkona. Mä tai mies on sitten kuskina. Itse voisin helposti jäädä autoonkin hengailemaan, jos vaikka toiseen kaupunkiin kuskaan ne.. Usein sitä tulee siinä välissä kuitenkin oltua kotona tai vaikka lenkillä/salilla käytyä.

Vähän samaa palvelua on viritelty nyt lasten kanssa, jotka ovat lukiossa. Saavat sitten toisinaan meitä kuskailla yhteisillä reissuilla.

Turvallisempaakin näin, ettei tarvii kyytejä kenenkään etsiä tai taksijonossa olla.

Vierailija
35/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttökaverin kaveri on 22cm ja mehevän paksu musta peenis, niin en ihmettele yhtään miksi ei tullut kyytiin.

Vierailija
36/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiesikö tyttöystäväsi sun jääneen odottamaan? Mä kyllä arvostaisen tuota elettä, itseasiassa se tuntuis olevan jopa hieman "liikaa", että toinen uhraa koko yön istumalla odottamassa...! On muakin mies hakenut baarista pilkun jälkeen, ja pari kertaa heitetty samalla reissulla kaverinikin kotiinsa. En siis tajua, jos tyttöystäväsi oli menossa kaverilleen yöksi, mikset sinä sitten heittänyt heitä sinne?

Jos taas et sanonut jääväsi odottamaan (jos parkkiin jääminen oli hetken mielijohde, olisi normaalia laittaa vaikka viestiä tyttöystävälle!), on tuo outoa. Siis antaa stalkkerivaikutelman.

N31

Vierailija
37/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali ihminen istu autossa tunti tolkulla.

Vierailija
38/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, pilalla kun ei halua olla vahdittavana.

Itse ahdistuisin tuossa kuviossa.

Vierailija
39/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä nyt ihmetyttää miten olit keskellä yötä ravintolan edessä parkissa?

Vei tyttökaverien illalla ravintolaan ja en viitsinyt ajella, niin jäi parkkiin pelailemaan tabletilla kun siinä oli täydet pykälät.

Ap

Mun mielestä tuo oli ihanan huomaavaista. Ainakin mun rakkaudentunne miestäni kohtaan vain kasvaa, jos hän yllättäen onkin odottamassa mua esimerkiksi taitoluistelutreenien tai tyttöjen illanvieton jälkeen:)

Vierailija
40/75 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jäät odottamaan, jos ette ole sopineet siitä etukäteen? Tyttöystäväsi varmaan nolostui kun kaveri sai tietää, että poikaystävä on kytiksessä pihalla, sitten veti pultit. 

Eikö sulla tosiaan parempaa tekemistä olisi ollut kun istua siellä autossa salaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän