Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet käynyt viimeksi pankissa?

Vierailija
31.05.2013 |

Siinä kysymys

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuussa, hain vanhoja tuliteriä viiden euron seteleitä kun ne muuttui erilaisiksi toukokuun  alussa.Kaikki lapsenlapseni saa tänä vuonna vanhan vitosen lahjaksi. 

Vierailija
2/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkien palvelu on nykyään ala-arvoista.

Vierailija
4/17 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitusneuvojan luona kuukausi sitten.

Konttorin puolella rahvaan seassa viime kesänä.

Vierailija
5/17 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuussa olen käynyt viimeiksi. Ensi viikolla seuraavan kerran. Rahvaan seassa en muista käyneeni vuosikausiin.

Vierailija
6/17 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina koska siskon tytölle 200 eu shekkinä koska sai loistavan ylppäritodistuksen.

Vierailija
7/17 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla ja kyllä on surkeaksi mennyt pankkien palvelu.

Paikallinen Nordea palvelee kassa-asioissa vain 10-13 välillä. Muuna aikana pitää lähteä lähimpään isompaan kaupunkiin. Mummoja oli jonossa vino rivi reilusti ennen kymppiä. Siellä ne jonottivat ensin päästäkseen pankkiin, sitten jonottivat saadakseen vuoronumeron (ei enää konetta josta itse otetaan numero vaan info-tiskiltä joku elämäänsä kyllästynyt nainen niitä jakeli) ja lopulta sitten jonottavat päästäkseen tiskille.

Kun nyt kerran rahaa saa nostettua automaateilta ja VapaaValinnasta, niin miksi sitä talletusmahdollisuutta ei ole kuin pankissa?

Vierailija
8/17 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin laittamassa tutulle ylioppilaalle rahaa keskiviikkona. Tai oikeastaan kirjoitin vain kortin ja  jätin miehen ja lapsen jonottamaan ja lähdin itse apteekkiin.

Vierailija
9/17 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän perunkirja-asioissa kävin 2011.

Vierailija
10/17 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Sijoitus- ja tilinhoitoasioissa. Ajanvarauksella mentiin ja aikaa asiointiin kului 1 t 15 min. Aikaaviepää hommaa omaisuudenhoitokin. Palvelu oli ystävällistä ja asiantuntevaa, vaikka en ymmärtänyt puoliakaan siitä, mitä pankin täti sanoi ;)

Vierailija
11/17 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuussa, kun vaihdoin pankkia Danskesta Aktiaan.

Vierailija
12/17 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koska olen käynyt sisällä. Varmaan viime kesänä, kun haettiin pojalle oma visa electroni. Kerran yritettiin päästä tyhjentämään pojan säästölipas, mutta pankkipalvelut oli jo kiinni. Eipä näin työssäkäyvä kovin usein pankkiin ehdi, kun ennen yhtä pitäisi olla oven takana.

Vierailija
13/17 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitusneuvojalla muutama kuukausi sitten. Loppukesästä täytyy mennä taas. 

Vierailija
14/17 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuuussa, tehtiin asuntokaupat.

Vierailija
15/17 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri etten muista yhtään milloin olisin viimeksi käynyt. 2,5 vuotta sitten ostin sijoitusasunnon, ehkä silloin?

Kunnes joku tuossa sanoi, että avasi tilin. No niinhän minäkin tein, avasin vuosi sitten tilin lapselleni Prismassa sijaitsevassa S-pankissa. Jotenkin ei mieltänyt sitä "oikeaksi" pankiksi.

Vierailija
16/17 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten kävin avaamassa lapselle tilin. Aika piti varata etukäteen omalta pankkineidiltä tuosta naapurikaupungista. Meiltä täältä lopetettiin konttori, eikä siellä muutenkaan voinut hoitaa raha-asioita. Jos halusi nostaa rahaa, piti etukäteen sopia, minä päivänä ja millaisen summan haluaa nostaa. Aivan surkeaa palvelua mielestäni. Ärsyttää myös se, että nähtävästi näillä pankkitoimihenkilöillä on joku velvollisuus soittaa omille asiakkailleen kahdesti vuodessa ja kysyä, tarvitaanko sijoitusneuvoja, eläkevakuutuksia tms. Jos tarvitsen pankkipalveluja, otan kyllä itse yhteyden pankkiin.

Vierailija
17/17 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Oli asuntoni kaupanteko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi