Lapset hoidossa, minä kännissä. kysyttävää?
Lapset 4v ja 7v, mummolassa yötä. Mies jossain, en tiedä missä eikä kiinnosta. 7 olutta juoneena vastaan melkein kaikkeen. Lapset tulevat kotiin huomenna iltapäivästä.
Kommentit (19)
no aika paskasti menee. seksiä ei oo ollut pitkään aikaan, minä kyllä haluaisin, mies ei. jospa sitten kun nuorempi menee kouluun pääsisin tuosta ukosta eroon. - ap
mitä jos lapset soittaa ja haluaa toivottaa hyvää yötä, pystytkö puhuun sammaltamatta?
Entä mitä vastaat jos lapset kysyy missä isi on?
Nelonen, kiitos kysymästä on hauskaa. Musiikkia kuunnellen ja kavereille soitellen, kaksi ystävää on tulossa kaffelle kohta. :)
Viitonen, kyllä pystyn puhumaan sammaltamatta.. Tuskin tosin enää soittavat, kahdeksan maissa olen sanonut jo lapsilleni hyvää yötä kun soittivat ja kertoivat mitä on tehneet päivällä. Kysyivät myös saako puhua isin kans, sanoin että nukahti jo sohvalle enkä raaski herättää kun tuli vasta töistä. Julmaa mutta lapsille mielestäni paras vaihtoehto. Olen aika surkea valehtelemaan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 20:48"]
Kusettaako?
[/quote]
Juuri kävin joten ei :D -ap
Meillä ollaan tiiviisti kahdestaan silloin harvoin kun saadaan vapaata lapsista.
Tapahtuuko tätä usein? Että otat kalsarikännit?
Miksi teillä ei ole seksiä? Tiedätkö syyn tai mitä arvelet syyksi?
Oltaisiinhan meilläkin tiiviisti kahdestaan jos vielä olisi tunteita, se on valitettavan vaiettu aihe että tunteet kuolee kun lapsia tulee.
Ja ei tosiaan tapahdu usein, olen juonut viimeksi tammikuun alussa. :D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 20:58"]
[/quote]
Alussa varmaan jaksaminen, sitten tulikin jo ns. "rohkeuden" puute kun vanhempi lapsi tuli melkein joka yö meidän väliimme emmekä tienneet koska tyttö tulisi ja sitten ajan puute, molemmilla oli omat juttunsa. Olemme nykyään kasvaneet erilleen. Erota ei tottumuksesta halua mutta yhdessäolo tuntuu kuluttavan molempia.
Oijoi AP, mäkin oon vähä kännissä. Mulla on miesystävä jota ei huvita nähdä. Eikä se ees tiä et oon kännis.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 20:58"]
[/quote]
Alussa varmaan jaksaminen, sitten tulikin jo ns. "rohkeuden" puute kun vanhempi lapsi tuli melkein joka yö meidän väliimme emmekä tienneet koska tyttö tulisi ja sitten ajan puute, molemmilla oli omat juttunsa. Olemme nykyään kasvaneet erilleen. Erota ei tottumuksesta halua mutta yhdessäolo tuntuu kuluttavan molempia.
[/quote]
vaikuttaako tuo ilmapiiriin kotona, onko kireää? Haluatko edes parantaa suhdetta vai mitä toivot tulevaisuudelta?
Kyllä se vähän vaikuttaa, pakko myöntää. Ei häiritsevästi kuitenkaan, tai niin ettei sen kanssa pystyisi elämään vielä sitä pakollista kolmea vuotta, ainakin että nuorimmainen on päässyt koulun rytmiin ja arkirytmiin muutenkin ihan kunnolla ja täysillä kiinni. Koitetaan olla normaalisti. Olen 32 v, ja asun keskisuomessa. -ap
Mulla ei ole sen kummemin kysyttävää.Hyvä,että lapset ovat hoidossa.Pidä hauska ilta ja nauti.
Pidä hauskaa ja nauti vapaaillasta, olet varmasti sen ansainnut jos tammikuussa viimeksi olet repäissyt ;)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 22:42"]
Kyllä se vähän vaikuttaa, pakko myöntää. Ei häiritsevästi kuitenkaan, tai niin ettei sen kanssa pystyisi elämään vielä sitä pakollista kolmea vuotta, ainakin että nuorimmainen on päässyt koulun rytmiin ja arkirytmiin muutenkin ihan kunnolla ja täysillä kiinni. Koitetaan olla normaalisti. Olen 32 v, ja asun keskisuomessa. -ap
[/quote]
Pidätkö siis ihan mahdottomana, että teistä tulisi vielä oikeasti pariskunta? Olette jos sopineet erosta myöhemmin, ja molemmat on sen kanssa ok?
Miten voit olla varma, että tuo on parempi ratkaisu kuin erota heti?
mikä on suhteenne tila?