Ärsyttää miehet, jotka ottavat paidan paketista eivätkä silitä taitoksia
todella hölmön ja juntin näköistä. Sitäpaitsi se paita pitäisi pestä ennen käyttöä.
Kommentit (25)
En minä ainakaan silitä ikinä mitään. Tämä on junttiuden suurin merkki, aamen sille.
Mä en edes osaa silittää. Viime kesänä yritin silittää mekkoa häihin, mutta eihän siitä tullut yhtään mitään. No, onneks häät oli Savossa, niin ryppyynhän se kuitenkin olis menny matkalla pienessä autossa, että turhaan olisi silinnytkin. :)
Mun mies on niiiin juntti, ettei se edes käytä kauluspaitoja (no joo on sillä tietty puku ja siihen se yks, jos tulee pukujuhlia eteen)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 17:58"]
No ei ne näy takki päällä.
Terv. Juntin junttirouva
[/quote]
Puvuntakkia ei riisuta kesken juhlan, ellei isäntä esitä näin tehtäväksi (ja silloinkin kyseessä epämuodollinen tilaisuus)
harva käyttää takkia kesällä.
[/quote]
Se on taloudellisempaa myydä ne paidat sellaisissa paketeissa, kun saa mahtumaan enemmän pienempään tilaan kuin jos olisivat henkarissa. Miesten paitojen mallit ei muutu eikä tarvi miettiä mahtuuko mun kokoiset rinnat juuri tähän paitaan. Kun tiedät kokosi ja mallin (regular, slim fit jne), niin voit huoletta ostaa paidat vaikka nettikaupasta ja aina on juuri sopiva. Mä olen tästä todella kateellinen miehelleni, joka on aina hyvin puettu eikä käytä vaateostoksiin aikaa juuri yhtään. Housutkin kun menee aika lailla samalla periaatteella.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 17:26"]
Ärsyttää miehet, jotka ottavat paidan paketista eivätkä silitä taitoksia
[/quote]
Minua taas ärsyttää naiset, jotka ottavat paidan paketista eivätkä silitä taitoksia.