Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko onnellinen?

Vierailija
31.05.2013 |

Minä olen! :) Pakko hehkuttaa jonnekin, mulla on 3 maailman komeinta, suloisinta, ihaninta ja rakkainta poikaa! Maailman ihanin mies. Maailman paras äiti, jolla on vielä vuosien jälkeen aikaa kuunnella minua, kun minulla on murheita. Mulla on maailman ihanin isä, joka on aina tukena kun sitä tarvitsee :)

Rahaa ei ole tuhlattavaksi, asutaan vuokralla, mutta ihanan leikkipuiston vieressä. Mies haluaa opiskella uuden ammatin, niin haluan minäkin.

Entäs muut? Oletteko onnellisia? Aurinkokin paistaa, linnut laulaa :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä. Ehkä nyt juuri muutamana päivänä olen ollut onnellisempi kuin pariin vuoteen. Olemme saaneet tehtyä ison päätöksen miehen kanssa, mikä auttaa jaksamaan arjessa. Toisaalta kesästä on myös tulossa toivottavasti elämäni paras kesä. Viime kesän piti olla jo se paras, mutta kuopus itki ja huusi koko kesän, niin se meni siinä. Tätä huutoa jatkui sitten vuoden verran, mutta nyt alkaa jo näkyä valoa tunnelin päässä. Nukunkin paremmin kuin koskaan aikaisemmin viiden vuoden sisällä. 

En oikein osaa olla koskaan kovin pitkään onnellinen. Murehdin liikaa rahattomuutta, omaa ulkonäköä, tulevaisuutta ja ylipäätään ihmisten pahuutta ja luonnon tuhoutumista. Olisin varmaan onnellisempi jos elämä olisi enemmän sellaista selviytymistä. 

Vierailija
2/5 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki. Mutta ei se riipu kyllä töistä tai lapsista tai mistään ulkoisesta.

Minä vaan olen onnellinen. Kuten Kirilov Dostojevskin Riivaajissa. Lopuksi en kyllä korota itseäni jumalaksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 13:52"]

Minä vaan olen onnellinen. Kuten Kirilov Dostojevskin Riivaajissa. Lopuksi en kyllä korota itseäni jumalaksi :)

[/quote

Täytyy lukea tuo tuo Riivaajat. Ehkä siitä jotain jäisi käteenkin omaa onnellisuutta metsästäessäni :) T. 2

Vierailija
4/5 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen omituisen onnellinen. Huoliakin on, esim. olen tälläkin hetkellä melko pennitön ja vieläpä yh, pitäisi kuitenkin ostaa pari pientä ylppärilahjaa huomiseksi ja vielä ruokaakin viikonlopuksi...huh. Onneksi palkkapäivä kuitenkin häämöttää jossain kaukana.

Mulla ei ole myöskään minkäänlaista parisuhdetta tällä hetkellä, ei edes mitään "sutinaa" kenenkään kanssa. Olen aika yksinäinenkin, kun en jaksa olla kauhean sosiaalinen töiden ja lasten kanssa olemisen lisäksi.

Mutta mä olen onnellinen! Saatan lenkillä ollessani vain pysähtyä tuijottamaan kukkia tai kaunista maisemaa, ja huokaista sydämeen leviävästä onnentunteesta. Kun ajan autolla ja radiosta kuuluu hyvä biisi, suorastaan naurahdan ääneen ilosta. Mä oon kai vähän pimee :-)

n41

Vierailija
5/5 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 13:52"]

[/quote]

Kiitos kirjavinkistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan