Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauran teille sisäsuomalaisllle luusereille!

Vierailija
31.05.2013 |

Miellä mies tuo 20 000 euroa kuussa taloon, ei tarvitse vinkua rahan puutteesta täällä ulkomailla. Mun tarvii mennä vain kampaajalle ja kauneushoitolaan, nekin tilaan yleensä kotipalvenuna. Au pair hoitaa lapset.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 11:53"]

Nauran teille sisäsuomalaisllle luusereille!

Miellä mies tuo 20 000 euroa kuussa taloon, ei tarvitse vinkua rahan puutteesta täällä ulkomailla. Mun tarvii mennä vain kampaajalle ja kauneushoitolaan, nekin tilaan yleensä kotipalvenuna. Au pair hoitaa lapset.

[/quote]

Voi, otan osaa! Toivottavasti saat itsesi ja elämäsi kuntoon niin, että sinustakin tulee onnellinen, eikä tarvitse epätoivoisesti yrittää saada päivään piristystä muiden mollaamisella.

Vierailija
22/30 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 12:04"]

No Suomessa asumisessa on ainakin se hyvä puoli, että oppii iloitsemaan elämän pienistä iloista. Kuten jos tulee hyvä kakka, tai kutiaa kohdasta josta ylettyy raapimaan.

Oijoi kun ihanaa!

[/quote]

Vähän mun tunnelmaa kyllä latistaa se tosiasia, että jos asuis ulkomailla niin vois pistää sen kotiapulaisen paskomaan puolestaan ja kutinoiden rapsuttajaks vois hankkia jonkun hyvännäköisen miespalvelijan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti tusina kateellista ämää tähänkin ketjuun ilmaantui. Säälin teitä, juon nyt lattea ja sitten trefeille ystävien kanssa.

ap

Vierailija
24/30 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hys hys! Älä nyt leuhota siellä! Me muut ulkosuomalaiset saadaan olla tulisilla hiilillä kun kotipuolessa käydään, ihan yksistään sun takia!

Vierailija
25/30 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 11:53"]

[/quote]

Nauratko myös rannikolla asuville suomalaisille vai ainoastaan sisäsuomalaisille?

Miksi sisäsuomalaisille pitää nauraa?

[/quote]

jos hän tarkoittaa omia sisäsiittoisia sukulaisiaan

Vierailija
26/30 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hankittu vain tienaamaan ja lapset tehty pakosta? Tylsä elämä jos päivän kohokohta on kampaus.

Vierailija
27/30 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea

Vierailija
28/30 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 14:48"]

onnea

[/quote]

mistä sä onnittelet tota huaraa

Vierailija
29/30 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 14:32"]

Ja heti tusina kateellista ämää tähänkin ketjuun ilmaantui. Säälin teitä, juon nyt lattea ja sitten trefeille ystävien kanssa.

ap

[/quote]

No, eikö mielikuvitus riittänyt yhtään pitemmälle kuin kateuskortin vetämiseen?

Vierailija
30/30 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 12:07"]

Hyvä, että pidät itsestäsi huolta. Nauti kuin voit, sillä kuulostat juuri sellaiselta, joka vaihdetaan muutaman vuoden kuluttua nuorempaan. Markkina-arvosi on ainakin älykkyyden osalta aika pieni ja tässä viittaan tekstisi sisältöön ja kirjoitusvirheisiin.

Vinkkaan myös pistämään rahaa piiloon jollekin ulkomaiselle tilille, sillä tulet tarvitsemaan sitä. Vaimona oloasi saattaa pitkittää myös silikonit ja lupaus miehelle kestää sivusuhteita.

Itse en moiseen kykenisi. Käyn töissä ja meillä käy vain siivooja. Voi mun kurjaa elämää, kun on oikeasti omaakin rahaa ja omaisuutta.

[/quote]

lisäisin suosituslistaan, että tee niin kuin Anna Anka, tee blow job miehellesi joka aamu

[/quote]

Ja sitten ota ero ja fyffet. Tämä paras taktiikka.