Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakka vanhentaa kasvojen ihoa onneksi en ole polttanut!!!!!!

Vierailija
31.05.2013 |

Mun iho on tosi hyväkuntoinen verrattuna tupakoitsijoihin.Se ei kellerrä eikä ole harmaa.Hampaisiin voi laittaa valkaisun ja kuoret,mutta kasvojen veltostuminen ja ennen aikainen vanheneminen tupakan vuoksi ei ole korjattavissa.Valkoinen hymy ryppynaamalla on ällön näköistä!!!!!!!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta, prisessa ruusunen. Heräsit sitten sadan vuoden unesta ja tulit kertomaan meillä tämän uutisen. Kiitos!

Vierailija
2/19 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.Vaihdoin tässä mielipidettä eilisen nuuska uutisen jälkeen. Aloin miettiä että hei,vaikka en kelpaa monelle miehelle olen sentään nätti enkä polta.On mullakin siis hyviä juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko vanhentaa myös!

Vierailija
4/19 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhentakoot vaan... ei kiinnosta. Olen muutenkin ruma, joten muutama rumentava ryppy lisää ei muuta tilannetta.

Vierailija
5/19 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne lupaa, mutta ei ole ollut mitään vaikutusta. Näytän liian nuorelta ikäisekseni eikä minua oteta tosissaan missään.

Vielä 40 vuotiaanakin kysytään kioskilla paperit kun ostan tupakkaa.

Vierailija
6/19 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkös muuten, että meikki vanhentaa myös ihoa? Alkoholi samaten. Äitini on 50, ei ole meikannut ikinä, juo alkoholia harvoin, ei ole koskaan polttanut tupakkaa, eikä kukaan millään usko, että hän on jo 50! Näyttää maksimissaan 40 vuotiaalta, luonnollisen kaunis nainen! :) Kaikki kehuukin, kuinka meidän isä on onnekas, kun on napannut tuon naisen itselleen päälle 30 vuotta sitten :)

Vierailija
7/19 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä vanhentaa ja johtaa kuolemaan. Onneksi en ole hankkinut sellaista, vaikka täälläkin usein kehotellaan.

Vierailija
8/19 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 08:51"]

Niinhän ne lupaa, mutta ei ole ollut mitään vaikutusta. Näytän liian nuorelta ikäisekseni eikä minua oteta tosissaan missään.

Vielä 40 vuotiaanakin kysytään kioskilla paperit kun ostan tupakkaa.

[/quote]

Tämä on niin totta. Puhumattakaan siitä, että 16-vuotiasta poikaani luullaan poikaystäkseni.

Vierailija
9/19 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova treenaaminen taitaa vanhentaa myös. Järkiään kaikki tuntemani aktiivisesti vuosia liikuntaa harrastaneet näyttävät paljon ikäistään vanhemmalta. Kuluttaako liikunta niin paljon elimistöä, ja vielä kun ei ole rasvaa missään, niin rypyt tulee selvemmin esiin, vai mikä lie?

Minä olen muutenkin alkanut epäilemään, että kova liikunta ei ole ollenkaan terveellistä. Onkohan tehty mitään tutkimusta, miten liikuntahulluus vaikuttaa terveyteen? Tuntuu, että ainakin omassa tuttavapiirissä aktiiviliikkujat sairastavat eniten ja ovat monella tavalla sairaita jo alle 60-vuotiaina. En siis tarkoita  normiliikkujia, jotka käy vähän jumpassa, sauvakävelyllä, hiihtelevät jne. Vaan esim. sellaista kuin oma veljeni: pyöräilyä tuhansia kilometrejä vuodessa, hiihtolenkit aina vähintään 20 km, maratonia, kuntosalia, tennistä, uintia ja siihen päälle ns. terveellinen ruokavalio, eli ei juuri rasvaa ja pääosin kasvisruokaa. Sydänkohtaus vähän päälle 40-vuotiaana ja sen jälkeen paljon muuta ja sairaseläkkeelle päälle 5-kymppisenä.

Vierailija
10/19 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin että kova urheilu vanhentaa: erityisesti kehonrakennus ja pitkänmatkanjuoksu. Ei tee hyvää ihon elastisuudelle. Pitäisi elää kuten Helena Lindgren ja käydä kevyillä kävelyillä raittiissa ilmassa ja ottaa rentouttavia kylpyjä.

Vierailija
11/19 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskostani huomaa, että vanhentaa ihoa. Siskoni täyttää tänä vuonna vasta 30v, mutta näyttää siltä, että on lähemmäs jo 40v...

Vierailija
12/19 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo ja eikös Helena käy jossain klinikalla ottamassa jotain piikkejä naamaansa? TAisi olla peräti ulkomailla ja ovat halvatun kalliita.

Vierailija
13/19 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvainen iho ei ole ilo nuorena, mutta, ah, niin ihana vanhemmiten. Kuivaihoinen ryppyyntyy selvästi aikaisemmin ja mikäli tuon tyypin ihoa ei kosteuta jatkuvasti hyvin, niin korpulta alkaa nopsaan näyttää..

Olen törmännyt muutamaan nuoruudenajan tuttuun, joiden kuivaa ihoa ihailin ja kadehdinkin nuorena, mutta nyt viisikymppisenä en ollut tunnistaa heidän ryppyisiä naamojaan. Oma ihoni on kimmoisa ja hienoryppyinen; ei ollenkaan syviä rotkoja tms., hyvin nuorekas ulkonäkö. Eli ulkonäkö on monen asian summa, eikä geenit suinkaan niistä vähäisimpänä.

Vierailija
14/19 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen polttanut 20 vuotta, vuosi sitten tosin lopettanut, eikä minulla ole vielä yhtään ryppyjä, ikää 40. Laitan tämän rasvaisen ihon piikkiin, paksu rasvannahka ei vaan rypisty helposti (valitettavasti alkaa kyllä senkin edestä roikkua).

Vierailija
15/19 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali iho on paras iho. Rasvainen, paksu ja isohuokoinen nahka ei ole se kaunein vaikka rypytön olisikin.

Vierailija
16/19 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 08:30"]

Vanhentakoot vaan... ei kiinnosta. Olen muutenkin ruma, joten muutama rumentava ryppy lisää ei muuta tilannetta.

[/quote]

tupakka tekee paksun poimuisen ihon, on pahan näkoinen

http://wisequacks.org/wp2/wp-content/uploads/2011/10/Keith-Richards-of-the-Rol-001.jpg

Vierailija
17/19 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Näkee myös monien mallien naamasta, silloin kun ei ole kilo pakkelia päällä. Tupakoitsijat erottaa oikein hyvin naaman perusteella. Rypyt asia erikeen. Sama juttu auringon palvojilla, varsinkin vanhemmiten karseeta katsottavaa. Ja tämähän se l"isäbonus" muun terveyden tuohamisen ohella. Viinankin voi tähän vielä lisätä.

Vierailija
18/19 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tupakoitsijat ja viinan litkijät tunnistaa. Ette vaan itse näe peilikuvastanne niitä ryppyjä, kun joka päivä katsotte. Ja hampaat ja hengitys. Ja hyyyiii!

T. onnellinen hyvin voiva tupakoimaton absolutisti ja ylpeä siitä

Vierailija
19/19 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 09:49"]Normaali iho on paras iho. Rasvainen, paksu ja isohuokoinen nahka ei ole se kaunein vaikka rypytön olisikin.[/quote]

No just, ei rasvainen iholaatu tarkoita aikuisella yhtäkuin isohuokoinen ja kiiltoa täynnä. Mondjöö, elämä opettaa!