Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea hassua luulit lapsena?

Vierailija
30.05.2013 |

Mä luulin kesällä pellolla olevia heinäpaaluja isoiksi lumipalloiksi. Ihmettelinkin, miksi ne satavat vain kesäisin. 

http://www.cartinafinland.fi/fi/imagebank/image/14/14781/Hein%E4paaleja+muovik%E4%E4reiss%E4+Janakkalassa+14781.jpg 

eikös ole sen näköisiä! :D

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kukaan aikuinen nainen ei voi syödä lihaa, koska oma äitini ei syönyt lihaa.

Vierailija
62/76 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että tositarinaan pohjautuvissa elokuvissa näyttelijät voivat vaikka kuolla oikeasti. Ihmettelin miten kukaan näyttelijä voi suostua semmoiseen. Ajattelin että heille maksetaan varmaan tooosi paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitin, että "luusto" on yksittäinen sisäelin niin kuin vaikka maksa.

Etelän lomalla keräsin rannalta kaikkein kauneimpia pikkukiviä matkamuistoksi ja minusta ne olivat niiiiin nättejä, että halusin käyttää vähän hienompaa kuulemaani termiä ja sanoinkin muulle seurueelle: "Mä vien Suomeen tällasen kivespussin!"

Tupakointi oli minusta jotenkin niin kamalaa, että jos näin jossain elokuvassa jonkun tupakoivan, halusin äidin aina vakuuttavan mulle, että kyseessä oli jonkinlainen lavastus, trikkikuva...

Vierailija
64/76 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, et ennen vanhaan kaikki on ollut mustavalkoista niin kuin vanhoissa leffoissa :D

kauheen ankeeta ;)

Vierailija
65/76 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 23:40"]

Minä luulin, että mansikka on marja, vaikka todellisuudessahan se on turvonnut kukkapohja.

Ihmettelin myös, miten "sihistä" -verbi taipuu Turun murteella, siellä päin kun on tapana sanoa esimerkiksi "mää miettisin ootko kotona" jne. Luulin turkulaisten sanovan "mää sihisisin sille, että..." :DD

Luulin, että jääkarhut ovat kauttaaltaan valkoisia. Sain vasta murrosiässä tietää, että niiden iho on musta ja vain karvat valkoisia.

Luulin, että McDonald'silla riittää aina asiakkaita (itse tykkäsin käydä siellä lapsena), mutta vanhempana kuulin, että Kajaanissa on Suomen ainoa konkurssiin ajautunut McDonald's.

Luulin, että sana "manna" tarkoittaa vain puuroon käytettäviä hiutaleita, mutta selvisi, että manna on hepreaa ja tarkoittaa "mitä tämä on?"

[/quote]

-Hah, mä luulin aina tähän päivään asti että mansikka on marja, olen 24.

Tää viesti vaikuttaa muutenkin provolta. Kuka ajattelee tommosia lapsena?? :D

Vierailija
66/76 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yllättynyt kun tajusin että ruotsalaiset ja engalantilaiset eivät opiskele koulussa suomea.

Vierailija
67/76 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että pimppi kasvaa kiinni jossakin vaiheessa. Minun silmissäni kun aikuisella naisella on pelkkä umpinainen alaosa jossa karvareuhka päällä. Mietin aina, minkä ikäisenä se umpeutuu :D

Vierailija
68/76 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 22:20"]

Mietin kauhuudella että mitenniin kukaan muu maa ei puhu suomea?

[/quote]

Miksi? Ethän näytä itsekään sitä osaavan.

Vierailija
69/76 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että lasisilmiä pystyisi ostamaan kaupasta, että niitä olisi jossakin korissa ja ne kilisisi ja tuntuisi viileältä kun sinne panisi käden.

luulin myös että kaneli on tehty kamelista:D

Vierailija
70/76 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aika kummallisia luuloja, esim. että rotta kehittyy täysikasvuisena lepakoksi :D myös tuo, että koirat olisivat poikia ja kissat tyttöjä, en tiennyt sen olevan noin yleinen luulo. Muistan kuinka hämmästynyt olin kun naapurin tyttö kertoi että hänen kissansa on poika.

Ajattelin, että näyttelijöillä on jokin läpinäkyvä suoja, vähän niinkuin kondomi, kun suutelevat. Luulin että formulat ajetaan suomessa

Vierailija
71/76 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että viinirypäleet tehdään luumuista

Vierailija
72/76 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin ala-aste ikäisenä, (olin ehkä  10 tai 11 vuotias) että rakastelu tarkoittaa viatonta pussailua. Sain luva järjestää kaverin kanssa kotibileet, (äiti oli naapurissa kylässä muutaman tunnin) olin oveemme teipannut ulkopuolelle "mainoksen" jossa oli piirrettynä niiskuneiti ja kirjoitettu etä mitä ohjelmaa bileissä on ja ketä on kutsuttu. siellä luki jotain tyyliin: limpparia, sipesejä, musaa, pelejä, rakastelua. Äitini tuon nähtyään sitten oli hieman kiukkuinen ja sanoi että ettekai te sentään lapsia siellä bileissä ala tekemään. Olin todella nolona, koska en ollut tajunnut mitä rakastella tarkoittaa. Luulin  että niin sanotaan kun tykkää toisesta..

Vierailija
73/76 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin suuseksin tarkoittavan suutelua.

Vierailija
74/76 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 66 on hieman saivartelua. Eiköhän edelleen suurin osa ihmisistä luule että mansikka on marja. Marjana siitä myös joka tapauksessa puhutaan, kuten tomaatistakin vihanneksena vaikkei sitä ole. Toinen on tuo jääkarhu juttu, harva aikuinenkaan tietää asian oikean laidan, on sen verran spesifiä tietoa kuitenkin. Toki voi tulla koulun biologiassa esille, mutta kuinka moni sen muistaa.

Vierailija
75/76 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luullut, vaan olin varma siitä, että Beatleseilla on peruukit, koska miesten tukka ei kasva.

Vierailija
76/76 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin tytön kanssa tuumattiin, että synnytyksessä poltetaan tulitikulla jotakin, kun kaverin äiti oli puhunut omalle kaverilleen poltoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi