Mitä kaikkea hassua luulit lapsena?
Mä luulin kesällä pellolla olevia heinäpaaluja isoiksi lumipalloiksi. Ihmettelinkin, miksi ne satavat vain kesäisin.
eikös ole sen näköisiä! :D
Kommentit (76)
Joo minunkin isäni viljeli tuota traktorin munia -juttua heinäpaaleista. Ufotkaan eivät kuulemma uskalla hyökätä maahan kun luulevat niitä jättiläislinnun muniksi.
Luulin, että suulla syödään ja nenällä juodaan.
Mä olen luullut lapsena että valkoiset heinäpaalut ovat lehmien munia!
Luulin että tummaihoiset ihmiset ovat olleet tulipalossa.
Luulin, että Kekkonen on synonyymi presidentille!
Ihmettelin miksi järjestetään lottoarvonta kun ne numerot kerran kerrotaan kaikille valmiiksi.... :)
En ymmärtänyt että maailmassa on monia eri maita .Luulin että koko maailma on yhtä suomea vain ja että esim Ruotsi on yksi Suomen kaupungeista. Olin siis huom todella nuori, tarhaikäinen, mutta muistan vieläkin hämmästykseni kun minulle selitettiin asian oikeaa laitaa.
Mietin kauhuudella että mitenniin kukaan muu maa ei puhu suomea?
Että hevonen oli isä ja lehmä äiti =) vasikoille ja varsoille
Kysyin isältä, että kenestäs se uusi kekkonen tulee, kun UKK kuoli.
Katsoin lapsena usein isäni kanssa avaruusohjelmia. Jossain tietokonemallinnuksessa oli sitten piirretty planettojen kulkuradat kuvaamaan niiden kiertoa auringon ympäri. Noh, sitten matkasimme perheemme kanssa autolla Ruotsiin ja ihmettelin kovasti sitä, miten voimme päätyä pyöreää kulkurataa pitkin naapuriplaneetalle Ruotsiin. En ollut huomannut yhtäkään "hyppyä" Suomen kulkuradalta Ruotsin kulkuradalle, tiehän jatkui aina vain tasaisena.
Mäkin oon luullut, että puut tekee tuulen! Luulin myös, että nainen tulee raskaaksi joka kerta harrastaessaan seksiä. Jos jossain perheessä oli vaikkapa kolme lasta, ajattelin, et "noi vanhemmat on ollut kolme kertaa sängyssä.." :D
Minä luulin lapsena, että vammaiset lapset johtuu siitä, että lapsen äiti on joskus aiemmin harrastanut seksiä jonkun muun kuin lapsen isän kanssa.
Järkyttävää, mistä lienen tuollaista saanut päähäni.
Luulin Puolan olevan siinä, missä on Kuola(n niemimaa), siis Suomen pohjoisosan itäpuolella, suunnilleen. Olin kai katsonut jotain karttaa ja lukenut sen nimen väärin ;)
Luulin, että kaikki maailman ihmiset ajattelevat suomeksi ja sitten kun avaavat suunsa, puhe vain tulee esim. saksaksi tai englanniksi. En ymmärtänyt, että joku voi ymmärtää ajatuksiaan jollain ihme-ulkomaankielellä!
Kuinka nuori sä oikein olet? Nuo tulivat peltonäkymään vasta joskus 90-luvulla.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 20:53"]
Mä luulin kesällä pellolla olevia heinäpaaluja isoiksi lumipalloiksi. Ihmettelinkin, miksi ne satavat vain kesäisin.
[/quote]
Mistä ihmeen heinäpaaluista te puhutte? Sehän on paali!!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 22:57"]
Kuinka nuori sä oikein olet? Nuo tulivat peltonäkymään vasta joskus 90-luvulla.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 20:53"]
[/quote]
[/quote]
Jotkut meistä ovat olleet lapsia 90-luvulla. T: 25-vuotias.
Mä luulin pienenä, että 7up lausutaan Zup ja se on vihreää. Se, että lasii tullessa se olikin läpinäkyvää ei muuttanut tätä ajatusta kuin vasta myöhemmin.
Luulin myös, että autolla ajettaessa kuskin pitää muistaa koko reitti ulkoa ( tyyliin montako kilometriä seuraavaan käännökseen) ja ihmettelin aina, kuinka isä voi tietää reitin Pohjanmaalta Helsinkiin. Tien numeroiden ja opasteiden merkitys paljastui myöhemmin.
Luulin, että Suomen länsinaapuri on Ruotsi ja itänaapuri Neuvostoliitto, ja Venäjä on sitten maa jossain Tanskan kohdilla.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 21:13"]
Luulin, että vauvat syntyvät navasta.
Luulin, että vain silloin tulee raskaaksi kun rakastuu.
Luulin, että kissat on tyttöjä ja koirat on poikia.
moi ida!
[/quote]
[/quote]
sori, en ole ida :( petyitkö?
[/quote]
Vähän:) Tunnen erään idan joka luuli vauvojen syntyvän navasta:) mutta ilmeisesti teitä on enemmänkin! Huh.