Suositelkaa hyviä marketti- shampoita ja hoitoaineita!
Kosteuttavat ja hoitoaineita sellainen joka oikeasti tekee hiuksista helpommin kammattavat.
Kommentit (36)
Ääni Aussielle, ihan huippu hinta-laatusuhde!
Ohiksena: hiuslaatuja on erilaisia. Se mikä sopii esim. sähköistyvälle, ohuelle ja hennolle hiukselle ei sovi paksulle, hevosjouhimaiselle, karhealle hiukselle, tai esim. luonnonkihara ja kuiva vaatii ihan eri tuotteet kuin rasvoittuva ja pehmeä tukkalaatu... Kokeilemalla selviää, mikä omaan tukkalaatuun sopii.
Täällä myös Aussien käyttäjä. Se 3minutes miracle -hoitoaine on huippu! Shampookin on hyvää. S-ryhmän kosmetiikkakaupasta (Emotion?) ostan niitä.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 20:18"]
Lidlin Cien Provitamin shampoo Repair & care on sopinut mulle hyvin, samoin saman sarjan hoitoainen.
[/quote]
NÄitä käytin kun mulla oli pitkä tukka, helpottivat kampaamista huomattavasti. Nyt lyhyemmällä tukalla pärjään 2 in 1 -litkuilla. Tällä hetkellä käytössä Erittäin hieno suomalainen lasten shampoo/hoitoaineyhdistelmä.
Syoss, repair (sellainen vihreä pullo). Hoitoaineena silloin tällöin XZ xylitol-hunaja tehohoito.
Rainbow/Pirkka-shampoo ja LIDL hoitoaine. Jotkut kalliimmat ovat oikeestaan olleet huonompia.
Mulla on nyt menossa Wellan pro series ja aikaisemmin käytin Aussien tuotteita. Olen huomannut, että shampoita ja hoitoaineita kannattaa välillä vaihdella, muuten mulla ainakin tuppaa hiukset "latistumaan". Voi tosin olla, että tämä ilmiö on kuviteltua :)
Wellan Pro Series Moisture. Ihan ykköstuote, mulla on todella kuiva ja takkuuntuva pehko, jota ei saa harjattua millään, jossei ole kunnon hoitoainetta. Tämä Wellan Moisture -hoitoaine päihittää kaikki mitä olen ikinä kokeillut. Ja mä olen kokeillut ne kaikki.
Fructis on mun mielestä tosi hyvä
pyrin käyttämään ei silikonia ei parabeenejä merkkisiä esim garnier merkkisiä on hyvät, en halua silikonisia ne ei hoida vaan tukkii hiuksen huokkosia samalla pään iho tukkiutuu, ihon hengittäminen vähenee hiuksia saattaa lähteä. on hyvä noin kerran viikossa tai ehkä bähän harvemmin huuhdella pestyt hiukset camomillan eli päiväkakkaran miedolla teellä.
Erittäin hieno suomalainen, koivu
Pantenella on hyvä shampoo ja hoitoaine aivan huippu
Anttilassa myytävä Aussie. Sopii mun kuivalle mattakiharalle, saa hiukset pehmeiksi ja kiiltäviksi.