Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyviä marketti- shampoita ja hoitoaineita!

Vierailija
30.05.2013 |

Kosteuttavat ja hoitoaineita sellainen joka oikeasti tekee hiuksista helpommin kammattavat.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilassa myytävä Aussie. Sopii mun kuivalle mattakiharalle, saa hiukset pehmeiksi ja kiiltäviksi.

Vierailija
22/36 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni Aussielle, ihan huippu hinta-laatusuhde!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena: hiuslaatuja on erilaisia. Se mikä sopii esim. sähköistyvälle, ohuelle ja hennolle hiukselle ei sovi paksulle, hevosjouhimaiselle, karhealle hiukselle, tai esim. luonnonkihara ja kuiva vaatii ihan eri tuotteet kuin rasvoittuva ja pehmeä tukkalaatu... Kokeilemalla selviää, mikä omaan tukkalaatuun sopii.

Vierailija
24/36 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös Aussien käyttäjä. Se 3minutes miracle -hoitoaine on huippu! Shampookin on hyvää. S-ryhmän kosmetiikkakaupasta (Emotion?) ostan niitä.

Vierailija
25/36 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 20:18"]

Lidlin Cien Provitamin shampoo Repair & care on sopinut mulle hyvin, samoin saman sarjan hoitoainen.

[/quote]

NÄitä käytin kun mulla oli pitkä tukka, helpottivat kampaamista huomattavasti. Nyt lyhyemmällä tukalla pärjään 2 in 1 -litkuilla. Tällä hetkellä käytössä Erittäin hieno suomalainen lasten shampoo/hoitoaineyhdistelmä.

Vierailija
26/36 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syoss, repair (sellainen vihreä pullo). Hoitoaineena silloin tällöin XZ xylitol-hunaja tehohoito.

Vierailija
27/36 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syoss

Vierailija
28/36 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow/Pirkka-shampoo ja LIDL hoitoaine. Jotkut kalliimmat ovat oikeestaan olleet huonompia.

Vierailija
29/36 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt menossa Wellan pro series ja aikaisemmin käytin Aussien tuotteita. Olen huomannut, että shampoita ja hoitoaineita kannattaa välillä vaihdella, muuten mulla ainakin tuppaa hiukset "latistumaan". Voi tosin olla, että tämä ilmiö on kuviteltua :)

Vierailija
30/36 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wellan Pro Series Moisture. Ihan ykköstuote, mulla on todella kuiva ja takkuuntuva pehko, jota ei saa harjattua millään, jossei ole kunnon hoitoainetta. Tämä Wellan Moisture -hoitoaine päihittää kaikki mitä olen ikinä kokeillut. Ja mä olen kokeillut ne kaikki.

Vierailija
31/36 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fructis on mun mielestä tosi hyvä

Vierailija
32/36 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kliss vai miten se kirjoitetaan

Vierailija
33/36 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrin käyttämään ei silikonia ei parabeenejä merkkisiä  esim garnier merkkisiä on hyvät, en halua silikonisia ne ei hoida vaan tukkii hiuksen huokkosia samalla pään iho tukkiutuu, ihon hengittäminen vähenee hiuksia saattaa lähteä. on hyvä noin kerran viikossa tai ehkä bähän harvemmin huuhdella pestyt hiukset camomillan eli päiväkakkaran miedolla teellä. 

Vierailija
34/36 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fructis.

Vierailija
35/36 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hieno suomalainen, koivu

Vierailija