Suositelkaa hyviä marketti- shampoita ja hoitoaineita!
Kosteuttavat ja hoitoaineita sellainen joka oikeasti tekee hiuksista helpommin kammattavat.
Kommentit (36)
Kotimaista XZ käytän, omenatuoksauisety tällä hetkellä, muttas suklaatakin käyttänyt. Sen suklaisen hiusnaamio kosteuttaa hyvin. Suosittelen.
TreSemmesta sain hilsettä. Se myös kuivattaa niskaa. Vei kauan saada hilse pois, mutta XZ:lla onnistui.
Meillä liputetaan elvitalin puolesta. Kaikki muut saavat aikaan hilsettä.
Xz, LV ja herbinaa olen käyttänyt paljon. Hajustteettomia ja herkän ihon tuotteita. Allergioita tms ei ole, mutt tykkään tuoksuttomista tuotteista enkä hajusekamelskasta.
LV on näistä suosikkini. Erisan jätti hiukset takkukasaksi.
Kiitos vinkeistä!n Lisääkin voi laittaa. ap
Meidän lapsen pitkän ja paksun tukan selvittää vain TreSemme, eikä hoitoaineen kanssa tule hilseongelmaa.
Mulla taas noi XZ:n shampoot ja hoitoaineet jättää hiukset sellaisiksi hirveän pörröisiksi ja sähköisiksi...
XZ ja TreSemme Naturals (ei sis. silikonia) :)
Wella Proseriesin kosteuttavat ja Elvital Re-nutrition.
Meillä on mökillä erittäin hienoa shampoota ja hoitoainetta, hyvioä ovat. Koivu ja mustikka ovat lempparit.
Minulla on pitkät hiukset, ja latvat tietenkin ovat välillä kärsineet. Hiukseni kaipaavat myös volyymiä. Niinpä on Elvitalin Volyme Collagen se ainoa oikea, luottosarja.
Doven hoitoaineet on hyviä ainakin minun pitkälle ja luonnonkiharaan taipuvalle tukalle.
XZ ei minun hiuksilleni sopinut ainakaan, jätti karheaksi ja tuntui ettei puhdistanut kunnolla. Dove on kestosuosikkini, tekee hiukset pehmoisiksi ja ihanan tuntuisiksi, vaikka myönnän että vähän turhankin liukkaiksi välillä. Minulla siis pitkät hiukset.
Erittäin hienot suomalaiset sopivat ainakin minulle. Shampoon menee mikä vaan, hoitoaineena parasta se, joka on valkoisessa pullossa.
Lidlin Cien Provitamin shampoo Repair & care on sopinut mulle hyvin, samoin saman sarjan hoitoainen.
ja pärjäsi hyvin saksalaisten testeissä, l'Orealin ja Wellan veroista, vaikka ne ovat kymmenen kertaa kalliimpia:
http://yle.fi/uutiset/halpa_shampoo_ei_kalliille_havia/6154837
http://www.test.de/Haarshampoos-Gut-von-23-Cent-bis-488-Euro-1859216-1858074/
meillä kans TreSemme - ostetaan aina kun sitä saa tarjouksessa shampoo-hoitoaine paketti yhden hinnalla, todella riittoisaa ja lapsen tukkaankin riittää pisara hoitoainetta (sama omiin). Suosittelen :)
Käytän Nivean Diamond Shine shampoota ja hoitoainetta. Toimii hyvin melko karheille ja pitkille hiuksille.
Minä käytän XZ-sarjaa, suklaavaniljaa.