Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava, onko sinulla herkkukätköjä ympäri asuntoa?

Vierailija
30.05.2013 |

Minusta 'Rakas, sinusta on tullut pullukka' eilisen jakson naisen piilot oli vähän outoja, oliskohan hiukan tarinaa väritetty?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään lihavaa, joka olisi herkuilla lihottanut itsensä. Ruoka se on, isoissa annoksissa.

Mä oon normaalipainoinen ja mulla on herkkukätkö.

Vierailija
2/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan! En minä mitenkään salaa syö, kyllä mies on huomannut että olin jo tavatessa pullukka, ja pullukammaksi olen vuosien saatossa tullut, joskus syön vähän lapsilta salaa jotain omaa hyväskää kun aina haluavat osansa kaikesta mitä syön. Joskus laitan kaupasta tullessa herkkuja nopeasti kaappiin, että lapset ei näkisi ja mankuisi niitä, mutta yleensä lapset on heti ovella kauppakassien kimpussa että toinko jotain hyvää.

Tuollainen jemmailu kyllä kuuluu enemmänkin alkoholistille, jonka on pakko yrittää juoda salaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 17:23"]

En tiedä ketään lihavaa, joka olisi herkuilla lihottanut itsensä. Ruoka se on, isoissa annoksissa.

Mä oon normaalipainoinen ja mulla on herkkukätkö.

[/quote]

Minä olen lihottanut itseni pelkillä herkuilla, tavallista ruokaa syön todella vähän, jos ollenkaan. Elän pääasiassa suklaalla ja jugurtilla. Kätköistä vastasin jo tuossa yllä.

T:133kg

Vierailija
4/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun herkut on keskellä olkkarin pöytää, ja jos sipsiä olen ostanut niin se on avaamaton tai kesken lojuu apupöydällä keittiössä. Semmosia kätköjä, että ihan näkyvillä ja muut ei niihin koske.

Kyllä mullekin ruoka on suurin ongelma ja huonot ruokailuajat. syö aamupalan ja sitten illalla ruokaa nälälni älyttömästi. yöllä saatan pari riviä suklaasta naattia ja mukin kolaa.

Vierailija
5/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuon ohjelman pullukoilla on vähän muutakin suuhun mennyt kuin vaan sitä tavallista ruokaa. Joka jaksossa on ollut keittiössä se herkkukaappi joka on täynnä mässyä,  en tiedä ketään joka ostaisi sellaisen määrän turhaa mättöä kotiinsa. Yhdellä mammalla taisi olla kaapissa 5-7 perunalastupussia ja isoja suklaalevyjäkin useampi. Jokuhan ne herkut syö, ellei ne mättökkaapit ole sitten tosiaan lavastettu ohjelmaan. En myöskään muista kenenkään ohjelmassa sanoneen, ettei välittäisi herkuista vaan muuten söisi vaan paljon.

Vierailija
6/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän epäilen, että osa noista herkkukaapeista kyllä oli lavastettuja... varmaan ehkä kerätty läjään vaikka viikon mätöt, mitä nää yleensä syö. Sitäkin kyllä oon pohtinut, että kun ovat saaneet kuulla ohjelmaan osallistumisesta, ovat varmaan tarkoituksella pikalihottaneet itseään, eli mitä enemmän vetää hiilareita ja suolaa, niin painohan pompsahtaa, mutta lähteekin sitten pian pois, eli edullista tuon 15 kg:n saavuttamisen kannalta.  Eli ovat saattaneet ostaa mättövarastoja ihan siksi.

Varmaan ovat saaneet jo ekalla viikolla nelisen kiloa tiputettua...

Vierailija
7/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Herkkuja kiskon, mutta ne on ihan tuossa keittiön laatikossa kaikkien silmissä.

Vierailija
8/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon em. ohjelman herkkukätköt ja kaapit on niin lavastettuja! Varmaan pullukat syövätkin herkkuja ja osaa varmaan myös piilottelee niitä, mutta en vaan jaksa uskoa että KAIKILLA tuohon ohjelmaan osallistuneilla olisi noin jäätävät määrät sipsejä ja karkkeja kaapeissa...

Vierailija
9/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en kyllä kehtaa ostaa kaupasta sellaisia määriä, joskus jos on tarjouksessa joku tietty määrä. Ja ne kyllä tulee parissa päivässä yleensä syötyä, joten kun seuraavan kerran menee kauppaan ostan taas, ei tuollaisia viikon/viikkojen satseja. No ehkä ne on niitä jotka käy vain kerran viikossa kaupassa ja ostavat sitten kärryt kukkuroilleen ruokaa.

Vierailija
10/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan käsikirjoitettuja ne herkkukätköt...

En ole erityisen lihava, mutta tykkään herkuista. Mulla on vain se ongelma etten tykkää syödä yksin eli aina pitäisi saada "rikoskumppani". Mies syö harvoin herkkuja, joten en minäkään viitsi. Yksin syömisestä tulee mielestäni tosi tyhmä olo. Muita samanlaisia? 

Vierailija
11/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin herkut on näkösällä ja niitä ei ole edes paljon.

Itse olen kyllä lihonut suolasilla, tykkään yli kaiken pizzasta, kebabista, hamppareista jne.

Vierailija
12/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oletetaan ettei olisi lavastettua, niin miksi ihmeessä ovat ostaneet tuollaiset kasat herkkuja kaappeihin kun ovat etukäteen tienneet, että osallistuvat ohjelmaan ja minä päivänä kuvaukset alkaa, ja sillon ne heitetään roskiin? Ei kukaan ole niin tyhmä. Jos itse tietäisin että ens kuun lopussa pitää heittää kaikki kaapeista löytyvät herkut pois, niin en mä ainakaan niitä sinne hamstraisi tollasia määriä sitä varten.

Lisäksi muutaman hyvin ylipainoisen ihmisen ystävänä, ja itsekin herkkuperseenä, voin todeta ettei ne herkut sielä kaapissa säily, vaan kaikki syödään mitä on ostettu. Vaikka ostaisi kolme levyä suhlaata ja neljä sipsipussia niin ei ne sielä enää muutaman päivän päästä ole.

Vierailija
13/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksi monet naiset syyllistyvat pulleiden naisten halveeramiseen, etteko osaa ajatella miten raskasta se on pullealle, ettekö voisi pitää häntä tasa-arvoisena. on ihmisiä, pitävät pulleita ihan kivan näköisinä, eivät uskalla sanoa asiaa ääneen, siitä syntyy pilkkaa.

aikuiset ovat kuin lapset koulussa, kiusataan heti kun löytyy jokin siihen mahdollistava asia. monta kertaa pulleus liittyy ahdistuneisuuteen, masennukseen tai muihin henkisiin ongelmiin, esimerkiksi kokenut liikaa huonoa kohtekua.

kyllän osa miehistäkin tykkää pulleista naisista, emmeko voisi antaa pulleille anteeksi että eivät ole hoikkia ja antaa heille sama arvostus kun hoikillekkin.

Vierailija
14/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut, en ole ikinä ollut karkkihiiri. Olen katsonut niitä melko ällistyneenä. Lihoin voileivillä. Syömällä liikaa.

Laihdutin karppaamalla viime vuonna 32,7 kiloa. Smalla hävisi mahavaivat. En muista milloin viimeksi olen syönyt karkkia. Viime viikonloppuna taisin syödä 10 sipsiä. Lapsilla oli.

Vierailija
15/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään herkkukätköjä. Ihmettelen tuota ohjelmaa kun kaikilla niillä tuntuu olevan herkkukaappi tai jotain ihme kätköjä. Taitaa olla käsikirjoitettu juttu.

Vierailija
16/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittääköhän ne ne herkut aina ihan oikeasti sitten roskiin? ällöttää katsoa tuollaista "ruuan" tuhlausta.. viime viikolla kaatoivat limpparitkin viemäristä. vaikka kyse onkin herkuista, niin oli jotenkin irvokasta näyttää miten heitellään koskemattomia elintarvikkeita roskiin. ois voinu ne pullukat käydä lahjoittamassa ne vaikka johonkin lasten kerhoon, ois saanu samalla liikuntaa.

Vierailija
17/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 18:02"]

en ymmärrä miksi monet naiset syyllistyvat pulleiden naisten halveeramiseen, etteko osaa ajatella miten raskasta se on pullealle, ettekö voisi pitää häntä tasa-arvoisena. on ihmisiä, pitävät pulleita ihan kivan näköisinä, eivät uskalla sanoa asiaa ääneen, siitä syntyy pilkkaa.

aikuiset ovat kuin lapset koulussa, kiusataan heti kun löytyy jokin siihen mahdollistava asia. monta kertaa pulleus liittyy ahdistuneisuuteen, masennukseen tai muihin henkisiin ongelmiin, esimerkiksi kokenut liikaa huonoa kohtekua.

kyllän osa miehistäkin tykkää pulleista naisista, emmeko voisi antaa pulleille anteeksi että eivät ole hoikkia ja antaa heille sama arvostus kun hoikillekkin.

[/quote]

En nyt ymmärrä, että miten tekstisi liittyy mitenbkään tähän ketjuun :O
 Minäkin olen läski, enkä osannut ajatella tätä tekstiä ollenkaan siltä kannalta, kuin mitä sinä sen ilmeisesti luit :D Ja minulla ei ole mitään herkkupiiloja, kyllä kaikki herkut on lähtenyt välittömästi kaupan kassista suuhun, ei ole tarvinnut kaappiin jemmata ollenkaan :D Nyt on puolen vuoden ajan herkkuhimo onneksi vähentynyt, ja painokin on lähtenyt laskuun. En tiedä, mitä on tapahtunut, mutta olen onnellinen tästä syömisen haluttomuudestani :)

Vierailija
18/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mielileikkini on suklaanpiilotus. Laitan edellisenä iltana suklaapatukoita kätköön eri puolille taloa. Seuraavana päivänä saan liikuntaa, kun ravaan etsimässä piilottamiani suklaita ja sitten voinkin hyvillä mielin palkita itseni suklaalla, kunhan olen ensin löytänyt ne. Leikin tätä lähes joka päivä.  

Vierailija
19/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihavahko (169/77), ja mulla on peräti kahdenlaisia herkkupiiloja: keittiön yläkaapeissa on ne jotka on piilotettu lapsilta, lisäksi yöpöydän laatikossa on ne jotka on piilotettu koko maailmalta, mukaanlukien itseltäni. Tässä nytkin vaivihkaa kaivelen sipsipussia ja teeskentelen itselleni että "ihan muutaman vain otan", vaikka olen syönyt jo suurimman osan pussista.

Vierailija
20/32 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 17:21"]

Minusta 'Rakas, sinusta on tullut pullukka' eilisen jakson naisen piilot oli vähän outoja, oliskohan hiukan tarinaa väritetty?

[/quote]

Tuo ohjelma on ihan sairaan huono. Katoin yhden jakson ja se riitti sitä lajia. Typerä, käsikirjoitettu, huonosti ohjattu, epäkiinnostavasti ja hölmösti toteutettu. En tajua, miten se "ammattilainen" on saatu raahattua noin huonoon sarjaan. Jutan superdieetit oli ihan loisto-ohjelma tuohon verrattuna. 

Kaappeihin en osaa ottaa kantaa, ehkä joillain on herkkukätköt, mutta kuten sanottua, ihmiset lihoo niin erilailla ja eri syistä, ei kaikki suinkaan vain suklaata ahmimalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän