Lihava, onko sinulla herkkukätköjä ympäri asuntoa?
Minusta 'Rakas, sinusta on tullut pullukka' eilisen jakson naisen piilot oli vähän outoja, oliskohan hiukan tarinaa väritetty?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 17:23"]
En tiedä ketään lihavaa, joka olisi herkuilla lihottanut itsensä. Ruoka se on, isoissa annoksissa.
Mä oon normaalipainoinen ja mulla on herkkukätkö.
[/quote]
Minä olen lihottanut itseni suklaalla. Syön tosi vähän tai normaalisti kunnon ruokaa, mutta suklaata menee vähintään levy päivässä.
En ole hoksannutkaan, että suklaita voisi kätköeä. Siinä voisi olla hyvä idea, varsinkin kun mies syö karkkini, jos bongaa ne näkösältä.
t. pullukka
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 19:09"]
Minä olen normaalipainoinen nainen. Meillä on miehen kanssa tapana pitää kaapissa kasapäin herkkuja, kun niitä vaan kertyy sinne. Joulusuklaat riitti huhtikuun loppuun, tuttavat tuovat silloin tällöin tuliaisherkkuja, muutaman kerran vuoteen käydään Pandan tehtaanmyymälässä ja ostetaan herkkuja halvalla varastoon. Kun niitä ei heti syö niin niitä kertyy. Mies vahtii herkkuja, eikä anna minun ominpäin niitä syödä, vaan niitä syödään yhdessä silleen, että korkeintaan 3-4 palaa suklaata kerrallaan. Ei siellä kaapissa mitään herkkuvarastoa olisi, jos niitä sieltä syötäisiin jatkuvasti. Ne herkkuvarastot tulee siitä, että herkkuja ei syödä. Ei alkoholisteillakaan ole mitään isoja viinavarastoja, kun ne juo kaiken pois mitä on saatavilla.
Itse ostan joskus mieheltä salaa itselleni karkkipussin, jotta voisin edes joskus syödä karkkeja niin paljon kuin huvittaa. Vaikka ihan hyväähän se mies tarkoittaa, kun ei anna minun herkutella.
[/quote]
Anteeksi, mutta minusta tuo vahtaaminen kuulostaa todella sairaalta :(
Voitko oikeasti hyvin? (älä loukkaannu!)
Olen sairastanut nuorena anoreksiaa/bulimiaa ja mulla oli tapana ostaa karkkia valtavia määriä varastoon. Välillä oli kausia, jolloin en ahminut, mutta ostelin silti niitä "pahan päivän varalta" ja niitä kertyi. Karkkia oli varmasti välillä varastossa jopa 5kiloa! Varasto ykllä hupenikin nopeasti, kun ahmintavaihe lähti päälle....
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 17:26"]
joskus syön vähän lapsilta salaa jotain omaa hyväskää. Joskus laitan kaupasta tullessa herkkuja nopeasti kaappiin.
Tuollainen jemmailu kyllä kuuluu enemmänkin alkoholistille, jonka on pakko yrittää juoda salaa.[/quote]
Voi sinua. Ihan sitä samaa salailua sinä teet kuin joku kaappijuoppokin.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 01:18"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 17:26"]
joskus syön vähän lapsilta salaa jotain omaa hyväskää. Joskus laitan kaupasta tullessa herkkuja nopeasti kaappiin.
Tuollainen jemmailu kyllä kuuluu enemmänkin alkoholistille, jonka on pakko yrittää juoda salaa.[/quote]
Voi sinua. Ihan sitä samaa salailua sinä teet kuin joku kaappijuoppokin.
[/quote]
Ei kaappijuoppo sen takia salaile, että juodessa kakarat kärttää vieressä että anna huikka, niin että itse ei ehdi maistaakaan :) 4v kaksoset on yhtä herkkuperseitä kuin minäkin, enkä ole rauhassa saanut syödä yhtään mitään sen jälkeen kun he syntyivät, kummallista, sillä esikoinen ei koskaan piitannut mitä minä syön. Ei siitä suklaasta saa nautintoa kun yrittää samalla lukea tai katsoa telkkaria, jos kaks tyyppiä hokee että anna mä maistan, anna lisää...
Ei oo.. Karkkiakaan en oo syöny kuukauteen :D Silti vaan läskit löllyy. Ehkä syön vaan liikaa yleensä :P
En ole hirveän lihava mutta vähän saisi rasvaa vähentää kehosta. Ei ole kätköjä. Heitän herkkuja salaa roskiin joita muut tänne koittaa tunkee, joskus myös itse ostanut liikaa herkkuja ja laittanut loput roskiin.
Herkkujen kätkeminen kertoo syömishäiriöstä.
Ei ole itselläni herkkukätköjä kotona. En muutenkaan syö herkkuja kuin satunnaisesti.
Nuo roskaohjelmat pitäisi lopettaa kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuon em. ohjelman herkkukätköt ja kaapit on niin lavastettuja! Varmaan pullukat syövätkin herkkuja ja osaa varmaan myös piilottelee niitä, mutta en vaan jaksa uskoa että KAIKILLA tuohon ohjelmaan osallistuneilla olisi noin jäätävät määrät sipsejä ja karkkeja kaapeissa...
Saati että niitä olisi sinä päivänä kun tullaan kuvaamaan 🙄 Joskus juteltiin kaverin kanssa, että harvalla lihavalla on mitään puoliksi syötyjä suklaalevyjä tai sipsipusseja, kyllä ne syödään kerralla pois. Ja siis ollaan itsekin lihavia.
Minä olen normaalipainoinen nainen. Meillä on miehen kanssa tapana pitää kaapissa kasapäin herkkuja, kun niitä vaan kertyy sinne. Joulusuklaat riitti huhtikuun loppuun, tuttavat tuovat silloin tällöin tuliaisherkkuja, muutaman kerran vuoteen käydään Pandan tehtaanmyymälässä ja ostetaan herkkuja halvalla varastoon. Kun niitä ei heti syö niin niitä kertyy. Mies vahtii herkkuja, eikä anna minun ominpäin niitä syödä, vaan niitä syödään yhdessä silleen, että korkeintaan 3-4 palaa suklaata kerrallaan. Ei siellä kaapissa mitään herkkuvarastoa olisi, jos niitä sieltä syötäisiin jatkuvasti. Ne herkkuvarastot tulee siitä, että herkkuja ei syödä. Ei alkoholisteillakaan ole mitään isoja viinavarastoja, kun ne juo kaiken pois mitä on saatavilla.
Itse ostan joskus mieheltä salaa itselleni karkkipussin, jotta voisin edes joskus syödä karkkeja niin paljon kuin huvittaa. Vaikka ihan hyväähän se mies tarkoittaa, kun ei anna minun herkutella.