Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paita "hävisi" varauksesta vaateliikkeessä? = joku myyjä otti sen..

Vierailija
30.05.2013 |

Onko teille ikinä käynyt noin?

Itse varasin erään paidan alkuviikosta ja sovin että menen keskiviikkona hakemaan sen, kun tuolloin oli maksukortti jäänytkin kotiin.

Kun menin hakemaan paitaa, sitä ei löytynytkään mistään, vaikka se oli nimelläni varustettuna laitettu takahuoneeseen ja lappuun kirjoitettu "tulee varmasti hakemaan". Näin kun myyjä vei paidan säilöön.

Olen ihan 100% varma että joku liikkeen myyjistä oli ottanut paidan itselleen, sillä kyseessä oli viimeinen pienempi koko!

Todella vittumaista ja asiakkaan aliarviointia, jos luullaan että uskon selityksen "kun sitä nyt ei vaan löydy". Niin vissiin!

Onko teille ikinä käynyt näin?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 17:41"]

Minulla on käynyt noin kirpputorilla. Tai vähän eri tavalla, itse asiassa: maksoin tavaran ja sanoin tulevani seuraavana päivänä sitä hakemaan, kun en saanut sitä kannettua kotiin. Sanoivat iloisesti että kyllä sopii, ei mitään ongelmaa. Kuinka ollakaan, kun tulin tavaraa hakemaan, se olikin yhtäkkiä "kateissa". Sain kyllä rahani takaisin, mutta arvaa harmittiko. Ja arvaa uskoinko selitystä.

[/quote]

Sehän oli jo sun omaisuuttas. Olisin tehnyt rikosilmoituksen.

Vierailija
22/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä käynyt noin. Olen aina maksanut halpispuserot ja voinut ottaa ne samantien mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 13:08"]

Kuinka ollakaan, kun tulin tavaraa hakemaan, se olikin yhtäkkiä "kateissa". Sain kyllä rahani takaisin, mutta arvaa harmittiko. Ja arvaa uskoinko selitystä.

[/quote]

Miksi et olisi uskonut? Ellei kyseessä ollut sitten sama myyjä, joka tuotteen sinulle varasi. Mutta jos myyjä oli joku muu, kyllä se tavara hänelle silloin on kateissa, jos sen esim. toinen myyjä on ottanut itselleen, koska tuskin tämä ottaja sitä kailottaa muille, että "tämä on varattu, mutta nytpäs vien sen kotiini". 

[/quote]

Siellä kirpputorilla on samat kaksi myyjää päivästä toiseen...

t: 7

Vierailija
24/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 17:27"]

Varaaminen on palvelu jonka kauppa tekee asiakkaalle. Ei se ole mikään pakko eikä kaikki kaupat varaile tuotteita. 

Valitettavasti, jos haluaa satavarmasti niin on paras maksaa ja kiikuttaa saman tien kotiin. 

[/quote]

Ja se myyjä ei sitten saa suutaan auki ja sanottua asiakkaalle, että me ei varata vana ihan tahallaan juoksuttaa asiakasta kyselemässä vaatteensa perään?

Vierailija
25/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 14:10"]

Ei ole ikinä käynyt noin. Olen aina maksanut halpispuserot ja voinut ottaa ne samantien mukaan.

[/quote]

No mut sä oletkin hyvä ihminen.

Vierailija
26/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 13:35"]

Minulla on käynyt noin kirpputorilla. Tai vähän eri tavalla, itse asiassa: maksoin tavaran ja sanoin tulevani seuraavana päivänä sitä hakemaan, kun en saanut sitä kannettua kotiin. Sanoivat iloisesti että kyllä sopii, ei mitään ongelmaa. Kuinka ollakaan, kun tulin tavaraa hakemaan, se olikin yhtäkkiä "kateissa". Sain kyllä rahani takaisin, mutta arvaa harmittiko. Ja arvaa uskoinko selitystä.

[/quote]

[/quote]

Teki mieli joo :D Mutta ei varmasti kannattaisi, koska periaatteessa omalla vastuullahan tavarani sinne jätin. Harmitti vain, koska kyseessä oli minulle harvinaislaatuinen löytö, jota olen etsinyt pitkään. Ei mikään arvokas tavara sinänsä.

Itse asiassa tuo tavara taitaa olla vähän kovan onnen tavara, sillä löysin samanlaisen kerran toiselta kirpputorilta, mutta ilman hintalappua. Kassa sanoi pitävänsä sen sivussa, kysyvänsä myyjältä tavaran hintaa ja ilmoittavansa sitten minulle. (Jätin siis puhelinnumeroni ja sanoin, että haluan ostaa tavaran heti kun se on mahdollista myydä, koska olen kauan sellaista etsinyt.) No, tulin viikon päästä kirpputorille käymään ja kysyin onko tavaran myyjää näkynyt. Kassa sanoi, "Joo, se kävi hakemassa tavaransa pois. En mä sit ajatellu soitella sulle, kun se oli lopettamassa myyntipaikkansa."

GRRRRRR

Vierailija
27/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, kukaan myyjä sitä itselleen ottanut vaan on myynyt toiselle asiakkaalle! Mieluummin myyvät sille joka maksaa eivätkä pidä varattuna jollekin joka _ehkä_ tulee hakemaan. Nimittäin paljon on asiakkaita jotka jättävät sen varauksensa hakematta vaikka kuinka sanoisivat varmasti tulevansa.

Myyjien ei todellakaan tarvi ottaa itselleen asiakkaan varaamaa viimeistä kappaletta kun he voivat ottaa heti saapuvasta kuormasta parhaat päältä.

Vierailija
28/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 15:07"]

[/quote]

[/quote]

Teki mieli joo :D Mutta ei varmasti kannattaisi, koska periaatteessa omalla vastuullahan tavarani sinne jätin. Harmitti vain, koska kyseessä oli minulle harvinaislaatuinen löytö, jota olen etsinyt pitkään. Ei mikään arvokas tavara sinänsä.

Itse asiassa tuo tavara taitaa olla vähän kovan onnen tavara, sillä löysin samanlaisen kerran toiselta kirpputorilta, mutta ilman hintalappua. Kassa sanoi pitävänsä sen sivussa, kysyvänsä myyjältä tavaran hintaa ja ilmoittavansa sitten minulle. (Jätin siis puhelinnumeroni ja sanoin, että haluan ostaa tavaran heti kun se on mahdollista myydä, koska olen kauan sellaista etsinyt.) No, tulin viikon päästä kirpputorille käymään ja kysyin onko tavaran myyjää näkynyt. Kassa sanoi, "Joo, se kävi hakemassa tavaransa pois. En mä sit ajatellu soitella sulle, kun se oli lopettamassa myyntipaikkansa."

GRRRRRR

[/quote]

No kyllähän kirpputorin omistajilla ne pöytäpaikkojen varaajien yhteystiedot on. Miksei voinut antaa sulle puh.numeroa tai vaihtoehtoisesti soittaa sille myyjälle ja antaa sun puhelinnumeroasi.

Vierailija
29/29 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 15:07"]

[/quote]

[/quote]

GRRRRRR

[/quote]

No kyllähän kirpputorin omistajilla ne pöytäpaikkojen varaajien yhteystiedot on. Miksei voinut antaa sulle puh.numeroa tai vaihtoehtoisesti soittaa sille myyjälle ja antaa sun puhelinnumeroasi.

[/quote]

No niinpä! Ehdotinkin tätä, mutta vastaus oli, "Meillä ei valitettavasti ole tällaista käytäntöä." Ööh?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän