Yömyöhän astrologia ja ennustus korteilla.
Mitä haluat tietää?
Jos kysyt rakkaudesta, liitä kysymykseen synt.aika päivä ja kuukausi, vuotta ei tarvita ja mahdollisen kumppaniehdokkaan synt.pv ja kk.
Kommentit (60)
Seiska kiittää :) tosin ajattelin minun palaavan jo vuoden päästä jokseenkin töihin, kun olen aina ollut niin työorientoitunut!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 23:20"]
Rakastaako mies minua aidosti ja oikeasti kuten väittää, vai olenko vain kakkosvaihtoehto? Onko ero edessä? Saanko opiskelut loppuun ja saanko oman alan töitä?
Mitä muuta näet elämääni? Olenko vielä onnellinen ja helpottaako asiat joskus?
[/quote]
Pohdin usein mielessäni, että huoliiko ex minua koskaan takaisin?
On niin kamala ikävä, vaikka seurustelin hänen kanssaan ylä-koulu aikoina.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 23:03"]
16.4 nainen 29.09 mies ja lähinnä saadaanko tämä meidän perheen elämä toimimaan . Onko edessä helpompia aikoja? Näkyykö helpotusta tahatilanteeseen
[/quote]
Teidän ongelmanne on siinä, että ette luontaisesti merkitse tarpeeksi toisillenne. Sinänsä olette kumpikin taitavia ja fiksuja ihmisiä, mutta mihin tienne vienevät, sen aika näyttää. - Rahatilanteenne kohdalla näkyy paljonkin muita ihmisiä ja tulet kohtaamaan hyvän miehen, joka on sinua hieman vanhempi.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 23:05"]
Hei, näetkö minulle minkälaista työhön? Syksyllä pitäisi saada enemmän töitä kuin nyt, onnistuuko tämä? Entä sanko lähiaikoina vakituista työtä?
[/quote]
Sinä olet niin miellyttävä ja toimelias ihminen, että ihan senkin perusteella kyllä työtä riittää ja sinulle tulee useita ansion lähteitä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 23:11"]
Saanko haluamani miehen omakseni? Jos en, niin saanko edes jonkun jota haluan?
[/quote]
Kyllähän sinun elämässäsi pörrää jos jonkinlaista miestä, joten harkitse kenelle lupaudut.
voi kun vastaiset vielä minulle. Meillä ollut perheessämme niin rankkoja aikoja johtuen mieheni huoltajuuskiistoista. Selviämmekö tästä kaikesta yhdessä, vaikka ongelmat väliin tulevat meidän välillemme. Saammeko lapset kasvatettua tämän kaiken keskellä onnellisina maailmaan
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 23:05"]
Hei, näetkö minulle minkälaista työhön? Syksyllä pitäisi saada enemmän töitä kuin nyt, onnistuuko tämä? Entä sanko lähiaikoina vakituista työtä?
[/quote]
Sinä olet niin miellyttävä ja toimelias ihminen, että ihan senkin perusteella kyllä työtä riittää ja sinulle tulee useita ansion lähteitä.
[/quote]
kiitos vastauksesta, innolla odottelen syks
Mikä minua vaivaa? Miten paranen? miten työasiat?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 23:14"]
Kysyn omasta onnellisuudestani. Pääsenkö koskaan riippuvuudestani? Onko se, mitä olen jo tehnyt riittävää, vai tarvitsenko jotain muuta?
[/quote]
Sinun tulee käydä lääkärissä. Lähimmät viisi vuotta ovat tärkeitä elämässäsi. Kehottaisin etsimään parempaa seuraa. Sinua rakastetaan hyvin paljon.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 23:17"]
0606 klo 6.06 olen miettinyt piene poikani jännää syntymäaikaa? mitä näet hänestä?
[/quote]
Hän on tarmokas ja seurallinen tyyppi, jonka ammatti liittynee ihmsiin. Valoisa lapsi.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 23:19"]
Onnistunko saavuttamaan haaveeni ja saanko vahvuutta ja rauhaa?
[/quote]
Oletko varma, että haaveilet oikeasta asiasta? Rakkaus rauhoittaa sinut, mutta ei aivan lähiaikoina.
12.4 & 3.9
[/quote]
Tähän syntymäaikojen kuvioon en näe liittoa, sillä teillä ei ole tarpeeksi vahvoja tunteita luonnostaan toisianne kohtaan, olette pikemminkin vain ystäviä.
minä (nainen) 4 toukokuuta ja mieheni on 29 syyskuuta. Mitä näet meille?
Työkuvioista kyselen, jatkuuko ennallaan vai paraneeko?
entä terveys ja perhe?
[/quote]
Työssäsi tulee menestystä jonkin ajan kuluttua, ensin puurrat entiseen tahtiin.
Terveys: jokin pieni vaivahan sinulla on, muttei mitään isompaa.
Vanhempi pariskunta ottaa yhteyttä ja jotakin mukavaa on tiedossa.
Kestääkö minun ja avopuolisoni suhde ikuisesti?
Tuleeko rahatilanteemme muuttumaan?
Saanko kauan sitten katkenneen ystävyyssuhteen vielä joskus palaamaan ennalleen?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 23:20"]
Rakastaako mies minua aidosti ja oikeasti kuten väittää, vai olenko vain kakkosvaihtoehto? Onko ero edessä? Saanko opiskelut loppuun ja saanko oman alan töitä?
[/quote]
Et sinä mikään kakkosvaihtoehto ole, mutta sinun tulee puhua miehen kanssa asioista avoimesti.
Työkuviot ja ammattiasiat selkiintyvät kahden vuoden sisällä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 23:23"]
Pohdin usein mielessäni, että huoliiko ex minua koskaan takaisin?
On niin kamala ikävä, vaikka seurustelin hänen kanssaan ylä-koulu aikoina.
[/quote]
Mitäs jos ottaisit yhteyttä häneen ja selvittäisit asian.