Yömyöhän astrologia ja ennustus korteilla.
Mitä haluat tietää?
Jos kysyt rakkaudesta, liitä kysymykseen synt.aika päivä ja kuukausi, vuotta ei tarvita ja mahdollisen kumppaniehdokkaan synt.pv ja kk.
Kommentit (60)
Ovatko minulle viimeisen viikon aikana ilkeilleet ihmiset tehneet sen tahallaan vai tahattomasti?
Mä haluan tietää mun tulevaisuudesta, valoisa vai joku muu?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 22:57"]
Kerro mulle jotain tulevasta työelämästä. Kiltti. Mietityttää ihan hurjasti mihin tää elämä vielä potkii.
[/quote]
Sinulla on ollut yllättäviä vaikeuksia työasioissa, mutta ne ovat jäämässä menneisyyteen. Selkeästi tulossa on kyllä esimiehen haastattelu ja tulet tekemään työsopimuksen.
Miltä näyttää työ- ja perhe-elämäni puolen vuoden sisään? 30v. nainen raskaana 6.kuulla.
16.4 nainen 29.09 mies ja lähinnä saadaanko tämä meidän perheen elämä toimimaan . Onko edessä helpompia aikoja? Näkyykö helpotusta tahatilanteeseen
Hei, näetkö minulle minkälaista työhön? Syksyllä pitäisi saada enemmän töitä kuin nyt, onnistuuko tämä? Entä sanko lähiaikoina vakituista työtä?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 22:57"]
Ovatko minulle viimeisen viikon aikana ilkeilleet ihmiset tehneet sen tahallaan vai tahattomasti?
[/quote]
Joku nainen on purkanut sinuun omaa pahaa oloaan suhteessa ristiveriseen mieheen. Sitten toisessa pariskunnassa on itse hyvin ristiriitainen lapsellinen mies, joka tekee ajattelemattomuuksissaan ties mitä. Hänen lähellään on tumma nainen, joka purkaa energioitaan. - Unohda nuo ihmiset, kun olet rakkaasi kanssa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 22:58"]
[/quote]
Lähimmän kahden vuoden kuluttua elämäsi tasapainottuu. Olet ollut tekemisissä erittäin rakkaan ihmisen kanssa, mutta hän jää menneisyyteesi. Pohdit iltaisin asioita kunnes siirryt seuraavaan elämänvaiheeseesi.
Saanko haluamani miehen omakseni? Jos en, niin saanko edes jonkun jota haluan?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 23:11"]
[/quote]
Lähimmän kahden vuoden kuluttua elämäsi tasapainottuu. Olet ollut tekemisissä erittäin rakkaan ihmisen kanssa, mutta hän jää menneisyyteesi. Pohdit iltaisin asioita kunnes siirryt seuraavaan elämänvaiheeseesi.
[/quote]
KIITOS paljon !
30.5 & 30.6 .....
[/quote]
Olette molemmat tasapainoisia ja myönteisiä ihmisiä. Sovitte toisillenne, mutta ehkä välillänne ei sittenkään ole tarpeeksi kipinää. Suhteenne saattaa hiipua, jos löydätte innostavampaa seuraa.
Kysyn omasta onnellisuudestani. Pääsenkö koskaan riippuvuudestani? Onko se, mitä olen jo tehnyt riittävää, vai tarvitsenko jotain muuta?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 23:03"]
Miltä näyttää työ- ja perhe-elämäni puolen vuoden sisään? 30v. nainen raskaana 6.kuulla.
[/quote]
Oikein mukavat kuviothan sinua odottavat! Työelämään et palaa vielä pitkään aikaan.
0606 klo 6.06 olen miettinyt piene poikani jännää syntymäaikaa? mitä näet hänestä?
Onnistunko saavuttamaan haaveeni ja saanko vahvuutta ja rauhaa?
Työkuvioista kyselen, jatkuuko ennallaan vai paraneeko?
entä terveys ja perhe?
Kerro mulle jotain tulevasta työelämästä. Kiltti. Mietityttää ihan hurjasti mihin tää elämä vielä potkii.