Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko vessapaperia mukaan kahdelle hengelle viikon mökkireissulle?

Vierailija
17.07.2020 |

Miehen kanssa ollaan lähdössä kohtapuoliin. Pysähdytään automarketissa tuossa matkalla ja ostetaan kaikki tavarat sieltä. Ruokaa ja grillihiiliä ym on niin paljon, etten haluaisi kuljettaa mitään ylimääräistä, kaikki on optimoitava nytten.

Eli: mökillä on kuivakäymälä, meitä kaksi henkeä siis. Paljonko keskimäärin kulutatte viikossa vessapaperia? Sanotaan vaikka Serlan paperia? Eli paljonko henkeä kohti pitää paperia varata viikoksi? Tottakai on mahdollisia muuttujia matkalla, kuten että majoneesi tai joku muu ruoka-aine aiheuttaa ripulin, jolloin keskikulutus kasvaa huomattavalla tavalla.

Kommentit (29)

21/29 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljonkon meinaatte paskoa. Six pack rullapaketti pitäisi riittää normaalisti ainakin 2 viikoksi.

Jos ei kestä niin olisin huolissani ruokavaliosta.

Vierailija
22/29 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla se menee tuohon eikä sille voi tehdä mitään.

Olen eri, mutta siis kuinka paljon te jotkut oikein käytätte paperia yhdellä vessakäyntikerralla? Itselläni on pieni ja aktiivinen rakko ja käyn siis usein pissalla, mutta rulla kestää tosiaan sen viikon. Yhdellä käyntikerralla menee yleensä 4 palaa paperia (2+2, eli 2 pyyhkimiskertaa). Isommalla hädällä käytän bideesuihkua jos tarvitsee yli kaksi pyyhkimiskertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee yksi rulla ehkä kolmessa kuukaudessa

Vierailija
24/29 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kaikilta varuilta 40-rullaa. Jos sattuu verinen räjähtelevä kiljuripuli yllättämään niin...

Vierailija
25/29 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperi on kyllä sellainen asia, josta en rupea säästelemään. Mieluummin ostan liikaa kuin liian vähän.

Vierailija
26/29 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee yksin rulla per päivä.

N26

Onko sulla vatsa ihan kunnossa. Ei normi ihminen pasko kuin kerran/kaksi päivässä ja siihen menee alle 5m paperia.

Vierailija
27/29 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaankin kannattaa ottaa saman verran paperia kuin kotona käytätte.

Mulla kuluu yksinäni rulla kymmenessä päivässä. Nyt asun miesystävän ja hänen poikansa kanssa. Yksi rulla kuluu 1-2 päivässä, vaikka he eivät edes pyyhi virtsaamisen jälkeen. On se ihmeellistä, miten paljon miehet onnistuvat kuluttamaan vessapaperia takalistonsa pyyhkimiseen :D

Vierailija
28/29 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin 36 rullaa per perse. 72 rullaa on minimi.

Vierailija
29/29 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmettelette rulla/pv meininkiä. Itse ainakin olen kotona (en siis töissä), kerralla menee ainakin 12 palaa paperia. Siinä en ala säästelemään, sehän auttaa Suomea, puuta meillä riittää.

Vaikka käyttää suihkuakin, täytyyhän jälki kuivata - paperia sekin vaatii - jopa enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi