G: Pieni ärsyttävä asia miehessäsi?
Mua ärsyttää se, että mies lämmittää mikrossa voileivät aina todella kuumiksi. Täytyy odottaa monta minuuttia ennen kuin niitä voi syödä.
Kommentit (31)
Tää on ihana ketju. Hyvä muistutus myös siitä, että jokaisessa miehessä on jotain ärsyttävää, jokaisessa liitossa riidellään typeristä jai vähemmän typeristä asioista. Elämä ei välttämättä parane yhtään miestä vaihtamalla, muuttuu vain.
Mun miehellä on ärsyttävän hyvä keskittymiskyky. Voi lukea kirjaa, eikä kuule, jos metrin päässä huudan sen nimeä. Voi myös kesken lauseeni alkaa kertoa jotain aivan muuta asiaa, koska ei omalta keskittymiseltään edes kuullut, että aloin puhua. Pystyy sulkemaan halutessaan koko maailman päänsä ulkopuolelle. Epäilen, että tämä johtuu 14 sisaruksesta.. On ollut vähän pakko kehittää tällainen superkeskittymiskyky siinä hulinassa. Pari veljestä ihan samanlaisia. Pari siskoa taas sellaisia, jotka tekevät miljoonaa asiaa samaan aikaan ja keskittyvät niihin täysillä ihan samaan aikaan (esim. paistaa jauhelihaa, puhuu puhelimessa, heijaa jalalla sitterissä vauvaa, miettii kauppalistaa ja kirjoittaa sitä välillä, tekee yhdelle lapselle lettiä, huutaa toista pihalla syömään ja samalla seurustelee kanssani). Hämmentävää.
Ei pese käsiään kun tulee ulkoa sisään. Saattaa esim käydä kaupassa, ja sitten suoraan jääkaapille napsimaan sormin leikkelettä paketista. Namnam. Mies alkoi pestä käsiä vessakäynninkin jälkeen vasta minut tavattuaan...
Meillä myös. Jopa lapset ovat kiinnittäneet tähän huomiota. Kuvottava tapa.
Lisäksi myös mies esittää että aina on niin "Helvetin kova kiire koko ajan"....
Kaivaa nenästä räkää ja pyörittelee ne kuivaksi palloksi peukalon ja keskisormen välissä. Luulee, ettei kukaan näe. YÖK! Lopuksi neppaa ne ympäristöönsä.
Täytyy myöntää että on teillä kaikilla viimisen päälle niin alemman kastin miehiä ku olla ja voi! Nooh pakkohan se on ymmärtää ettei suominaiset voi saada parempia.
t komea latino mies jolla on kaunis suomen\ruotsalainen vaimo
ja av pöhköille mammoille tiedoksi tärkein "olen 192cm pitkä"
mua ärsyttää monikin äijän temppu, eikä edes niin pienestä.
esim.
*heti kun tullaan kotiin otetaan vaatteet pois ja ne vaatteet jätetään siihen kohtaan missä on sattunut seisomaan
*heitellään sukkia pyykkikoriin kun jotain korispalloa, kun haluaa kokeilla onnistuuko. no ei tietenkään onnistu ja ne sukat jää lattialle
*kaivelee suunpieliä tai munaansa ja sen jälkeen haistelee sormiaan, hyi hitto kuinka ällöä
*ei juuri koskaan auta kotitöissä ja silloin kun auttaa siitä jaksetaan jauhaa ja odotellaan mitalia
*aina pitää olla tietsikalla ja tietsikka raahataan sänkyyn asti
*maalaisjärjen puute
argh en jaksa edes listata enempää koska lista olisi loputon..loppujen lopuksi todella ärsyttävä äijän käppyrä
ja sinulle nro 27, olen viestin 28 kirjottaja ja mun mies ei ole suomalainen..eli ei se ruoho ole vihreämpää aidan tai tässä tapauksessa meren toisella puolen....
Jättää tavarat niille sijoilleen. Siis ihan kaiken. Puolipitoisia vaatteita löytyy ainakin kolmesta, neljästä eri paikasta ympäri kämppää (ja kotimme ei ole kovin iso), syöty purkka jää olkkarin pöydälle, tyhjä margariinipaketti keittiön pöydälle, kaapin ovet unohtuu auki jne.
Kastikeroiskeita jää hellaan ruuanlaiton jäljiltä, lavuaariin jää hiuksia, vessanpeiliin hammastahnaa ja lankausroiskeita. Yök. (Älkääkä sanoko, että siivotkoon itse. Minä pimahdan noihin sotkuihin paljon aiemmin enkä jaksa niitä katsella.)
Ei saa mitään tehtyä loppuun saakka (alkaen siitä ettei ole käynyt ainuttakaan koulutusta loppuun asti vaan jättänyt kaiken kesken). Lisäksi ei halua lukea kirjoja eikä edes tilaamaani kallista sanomalehteä, joten luonnollisesti minä myös maksan tuon kalliin lehden yksin.
Mun mies ei itse huomaa/myönnä sitä, mutta se ei koskaan oikeastaan aidosti pyydä mitään, ei pyydä palvelusta (vaikka odottaisi sellaisen saavansa) tai anteeksi (vaikka on pyytävinään).
Esim. jos tarvitsisi kyytiä johonkin, ei missään nimessä kysy minulta voisinko olla kiltti ja heittää hänet sinne, vaan odottaa jotain mielestään sopivaa aasinsiltaa ja sitten ilmoittaa että "kun olet joka tapauksessa menossa sinnejasinne niin vie mut samalla tännejatänne", eli tunnin koukkaus täysin päinvastaiseen suuntaan kun olin menossa.
Anteeksipyyntö voi taas olla esim. että "no olen mä pahoillani että sä suutuit siitä että mä tein näinjanäin".
Niitä on miljoona, ja suuri osa liittyy kotitöiden tekemiseen ja tekemättömyyteen. Tuntuu kuin mies olisi päättänyt tehdä kaiken tahallaan niin huonosti ettei sitä enää pyydettäisi osallistumaan. Esim. tiskikoneen tyhjentää niin että sen jäljiltä on taas kaikki hukassa - mies ei tiedä missä mitäkin astioita säilytetään kun se ei laita lainkaan ruokaa, mutta kun se ei myöskään suostu KYSYMÄÄN vaan vain kippaa tavarat jonnekin mikä mieleen juolahtaa.