G: Pieni ärsyttävä asia miehessäsi?
Mua ärsyttää se, että mies lämmittää mikrossa voileivät aina todella kuumiksi. Täytyy odottaa monta minuuttia ennen kuin niitä voi syödä.
Kommentit (31)
Mun mies istuu sohvalla ja pyörittää hiuksista kädellä pötkön ja sit purkaa sen ja sit taas uudelleen. Voi että osaa olla raivostuttavaa!!! En tiedä mistä johtuu, mutta arvon av-mammat neuvokaa miten sais loppumaan?
Saattaa kesken ruokailun lähteä tekemään jotain muuta, vaikka vaihtamaan pattereita johonkin masiinaan. Saattaa olla viisikin minuuttia muualla, kun ruoka on kesken ja kylmenemässä lautasella.
ottaa joka kerta uuden lasin, kun juo vettä, vaikka vanha(t)kin on vielä tiskipöydällä. Ja meillä ei ole tiskikonetta.
Se käyttää hammaslankaa siten, että plakki roiskuu peiliin. Se on likinäköinen, eikä itse näe niitä roiskeita peilissä. Silmälaseja ei tietenkään tarvitse hampaita hoitaessa. Sanon tuosta joskus ja sitten se pyyhkielee peiliä käsikopelolla. Voitte arvata lopputuloksen.
Se käyttää HK:n sinisestä nimeä "hookooblöö". Tekisi mieli kirkua joka kerta, kun se tapahtuu!
Ja silläkin on pieni muna.
Mun mies ei osaa tehdä asioita loppuun asti. Korjaa ensin vaikka suihkua, jättää sen kesken ja menee lajittelemaan sukkalaatikosta vanhat pois, joka sekin jää kesken kun pojan pikkuautosta irtosi rengas ja sekin on korjattava ja sitten jos lähtisi kauppaan, mistä ei tietenkään muista tuoda puoliakaan sitä mitä piti. Vähän hajamielinen professori siis. :)
Jokaikinen kerta kun hän alkaa syödä iltapalaa tai välipalaa tms, niin hakee jonkun sarjiksen jota lukee samalla kun syö. Aargh, en tiiä miksi se voikin mua niin paljon ärsyttää!
Kävelee ulkona paljain jaloin ja jalat on sitten ihan paskaiset, kun tulee niillä sisälle.
Eipä ihme että lattiat ja joka paikka on likaisena. Eikä usko, että laittaisi jotkut kengät kun menee ulos ja ottaisi ne pois, kun tulee sisälle. Vaikka crocksit saakeli.
Mun mielestä ruokapöydässä ei niistetä nenää, ei edes kotona saati ravintolassa. Enkä pidä hänen tavastaan kaivella hammastikulla hampaiden välejä ruokapöydässä, koska ei osaa tehdä sitä huomaamattomasti vaan suu ammollaan...UUH!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 20:10"]
ottaa joka kerta uuden lasin, kun juo vettä, vaikka vanha(t)kin on vielä tiskipöydällä. Ja meillä ei ole tiskikonetta.
[/quote]
Sama! Niin raivostuttavaa. Eikä ikinä korjaa jälkiään, kaikki tavarat yms jää siihen paikkaan mihin ne ensiksi laskee. ARGH
Riisuu vaatteet heti kotiin tultuaan, kävelee pelkät kalsarit jalassa kaiket illat. Raapii persettään ja kaivelee nenäänsä. Tuhahtelee pakonomaisesti hermostuessaan eikä edes huomaa tehneensä niin. Kuorsaa ihan hirveästi. Haisee vanhalle viinalle aika usein. Kun käy kaupassa ostaa kaikenlaista turhaa, usein jotakin samaa monta kertaa peräkkäin. Yhteen aikaaan se voi olla jotakin tiettyä maustetta, vaikkapa timjamia. Niin meillä on sitten kymmenen timjamipussia tai seitsemän mustapippuripussia tai viisi jauhelihapakettia tai kolme leipäpussia. Silti ostoksista ei välttämättä saa mitään järjellistä ateriaa. Vaikka olisi jauhelihaa, ei ole perunoita, riisiä eikä makaronia. Voi, näitä riittää.
Ei ole enää minun ongelmani, on jo eksä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 20:48"]
Mun mielestä ruokapöydässä ei niistetä nenää, ei edes kotona saati ravintolassa. Enkä pidä hänen tavastaan kaivella hammastikulla hampaiden välejä ruokapöydässä, koska ei osaa tehdä sitä huomaamattomasti vaan suu ammollaan...UUH!
[/quote]
Samaa mieltä! Samaten meillä on sääntönä että ruokapöydässä ei röyhtäillä. No mies röyhtäisee suu kiinni ns. sisäänpäin(?) ja sanoo että niin voi tehdä koska se ei periaatteessa ole röyhtäilyä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 20:41"]
Kävelee ulkona paljain jaloin ja jalat on sitten ihan paskaiset, kun tulee niillä sisälle.
Eipä ihme että lattiat ja joka paikka on likaisena. Eikä usko, että laittaisi jotkut kengät kun menee ulos ja ottaisi ne pois, kun tulee sisälle. Vaikka crocksit saakeli.
[/quote]
Ryystää kahvia (tai jotain kuumaa) juodessa ja mussuttaa esim kun syö mysliä. Ei pese käsiä eikä siivoa jälkiään. Ei palauta tavaroita takaisin paikoilleen! Tässä ne ärsyttävimmät.
Työntää sormen nenäänsä, kun yritän ottaa hänestä kuvaa :) ihan sika ärsyttävää!
Lapsemme on kohta 2v, ja suurimmassa osassa kuvia, joissa hän on lapsen kanssa, naama on vedetty jollekkin ihan karseelle ilmeelle:) siis ihan sekopäinen. Oon koettanut saada kuvia, joissa olisi normaalisti lapsen kanssa, kun kuvat kuitenkin ovat ainut muisto lapselle, kun ei sitten isompana muista vauva-ajasta mitään.
Ihana isä on ja mies muutenkin, menee vaan välillä överiksi tuo kuvausinho. Meillä on muutama videokin, missä mies koheltaa minuuttitolkulla sormi nenässään:):)
Ryystäminen ja maiskuttelu syödessä. Jos pyytää tekemään jotain sanoo milti aina kohta, tai odota hetki.Ja ne tavarat,jos on vaikka korjannut jotain ne jää aina levälleen.
Käyttää mun höylää parran ajeluun. Terä aina tylsä kun pitäisi sääriä siistiä.
Pieni