Miehet t ei pidä luonnollisista naisista
Aina ne väittää niin mutta silti niitä meikattuja ja laittautuneita kuolataan
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kuolaan intagramissa tällaisia https://www.instagram.com/p/CApQb2sDeGb/
Minkäs sille voi, kun oma vaimo on ruma ja lauta.
Miksi ihmeessä sellaisen valitsit? Kai sinä nyt tasoisesi ja kuolaamasi naisen saisit helposti?
Kyllä naisetkin keskimäärin kiinnostuvat enemmän miehestä, jolla on italialainen puku ja 500 euron kengät kuin samasta miehestä luonnonkauniina perunaverkkareissa ja parta ajamatta. Toki jotkut tykkäävät jälkimmäisestä enemmän, makuja kun on monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut. Mun kaveripiiristä miehet pyörii aina niiden eniten meikkaavimpien ympärillä. Kissarajaukset kai houkuttaa.
Paitsi, että pyörivät siksi, että olettavat kovin meikatun ja laittautuneen olevan ns. helppo. Tositarkoituksella ollaan yleensä kiinnostuneita luonnonkauniista.
Minä saan kaikkein törkyisimpiä katseita täysin luomuna. Kroppa on ihan kunnossa, joten lienenkö meikittömänä rumemman eli helpomman näköinen? :/
Ukot jauhaa sontaa. Väitetään haluavan klassisen kauniita/luomuja naisia, kun todellisuudessa voidaan pitää sivusuhteessa laitetumpaa versiota. Kotona tykätään pitää kulissivaimoa jonka tilalle ei kuitenkaan haluta laittautuvaa naista ettei tää lähde heti menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolaan intagramissa tällaisia https://www.instagram.com/p/CApQb2sDeGb/
Minkäs sille voi, kun oma vaimo on ruma ja lauta.Miksi ihmeessä sellaisen valitsit? Kai sinä nyt tasoisesi ja kuolaamasi naisen saisit helposti?
Pihin/varattoman on helpompi kuolata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut. Mun kaveripiiristä miehet pyörii aina niiden eniten meikkaavimpien ympärillä. Kissarajaukset kai houkuttaa.
Paitsi, että pyörivät siksi, että olettavat kovin meikatun ja laittautuneen olevan ns. helppo. Tositarkoituksella ollaan yleensä kiinnostuneita luonnonkauniista.
Minä saan kaikkein törkyisimpiä katseita täysin luomuna. Kroppa on ihan kunnossa, joten lienenkö meikittömänä rumemman eli helpomman näköinen? :/
Tuskin ruma ja helpon näköinen olet, ehkä tuo luonnollisuus saa miehet helpommin villiintymään.
Täysin tapauskohtaista. Joku voi näyttää erittäin hyvälle ilman pakkelia ja joku toinen taas pelkästään pakkelin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika väsynyt stereotypia. Itse kiinnostun niistä laittautuneista naisista ihan tositarkoituksella.
Alicia Keys on kaunis nainen meikittömänä.
Vierailija kirjoitti:
Otin luomusta pitävän miehen. Kauniisti sanottuna kummastakin meistä löytyy parannettavaa 🥰
Ohis, mutta ei tuo minusta ole kauniisti sanottu. Mielummin kuulisin oman mieheni suusta "sinä olet persoonallisella tavalla viehättävä" kuin "sinusta löytyy parannettavaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin luomusta pitävän miehen. Kauniisti sanottuna kummastakin meistä löytyy parannettavaa 🥰
Ohis, mutta ei tuo minusta ole kauniisti sanottu. Mielummin kuulisin oman mieheni suusta "sinä olet persoonallisella tavalla viehättävä" kuin "sinusta löytyy parannettavaa"
Tuossa puhuttiin kummastakin
Te "oikeasti luonnonkauniit" ette taida olla niin viehättäviä mitä luulette. Tai sitten olette sellaista tyyppiä, mistä kiinnostuvat miehet ei ole sellaisia, jotka helposti lähestyy naisia missä tahansa kadunkulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Tussulit ulisee.
Uliseehan miehetkin
Vierailija kirjoitti:
Te "oikeasti luonnonkauniit" ette taida olla niin viehättäviä mitä luulette. Tai sitten olette sellaista tyyppiä, mistä kiinnostuvat miehet ei ole sellaisia, jotka helposti lähestyy naisia missä tahansa kadunkulmassa.
Haluaisin olla joskus näkemässä sellaisena aamuna kotirouvan ja tämän miehen makkariin, jolloin ite rouva unohti herätä ajoissa meikkaamaan.
Sitä huudon määrää xD
Eli ei, ette te pinnalliset miehet ole yhtään sen ihmeellisempiä kuin mitä teidän mielestänne itsestään kovia luulevat luomutkaan.